Planet terror - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3
Viser resultater 41 til 57 av 57

Tråd: Planet terror

Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg har en følelse av at det er noen som har veldig sans for Tarantino her
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub
    Epson EH-TW2900 . Dreamscreen V2 DynaGrey 106" . DarbeeVision Darblet

Intermediate stapedius sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    1,842
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vil tro denne filmen etterlater seg en hærskare av 1'ere eller 6'ere. Enten liker man den, eller ikke.

Jeg er en av de som mener man bør 'forberede' seg litt før man ser en film. De som for eksempel velger å se denne filmen, men blir meget skuffet over storyen og 'dybden', burde kanskje ha skrudd ned sine forventninger før de i det hele tatt så den. 'Planet terror' har bl.a. et bilde av en chick med mitraljøse som ben.. PÅ FORSIDEN hehe..

Ja, dette er hjernedød underholdning, med vekt på det siste. For underholdende er det (om man bare kan slappe av og ikke ergre seg over at det ikke er Oscar-nominasjoner i vente).

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Helt vanvittig story og filmatisering, sinnsykt!!!! Gravy anyone?

Intermediate Rotja sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    3,460
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er en av de som mener man bør 'forberede' seg litt før man ser en film. De som for eksempel velger å se denne filmen, men blir meget skuffet over storyen og 'dybden', burde kanskje ha skrudd ned sine forventninger før de i det hele tatt så den. 'Planet terror' har bl.a. et bilde av en chick med mitraljøse som ben.. PÅ FORSIDEN hehe..

Ingenting mer å si....

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Uff jeg ser at jeg har vært veldig negativ til denne filmen her i tråden... ops:

Så jeg tenkte å gi den et forsøk til, siden sist har jeg fått større lerret, bedre proj og BD spiller.

Følte at jeg var og god filmtittingsmodus, mikset en god GT i tillegg for sikre formen

Jeg prøvde virkelig seriøst, men atter en gang fikk jeg nok , så en del lenger denne gangen, men slo den av etterhvert. Det er veldig mye bra i denne filmen, blant annet begynnelsen med Machete er fantastisk. Det er veldig mange stilige scener, kommentarer til å dø for, kul stemning og musikk, lyden også ganske bra.

Men for meg så glipper det på at jeg ikke klarer å få noen kontakt med personene på lerretet - de forblir uintressante, det samme med plottet.

Testet filmtitterformen for sikkerhets skyld med en annen brukbar film rett etterpå, The Time Machine (2002) - den satt som et skudd, så det var ikke jeg som ikke var mottaglig :-?

Men kanskje alle gode ting er 3? Skal ta et forsøk til på den etterhvert.

I og med at det nesten ikke er noen story å snakke om, men mest løsrevne scener (mange av de fantastiske) så er jo dette en film man kan se mange ganger :-D
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub

Intermediate KIMSIZE sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    1,381
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mr_Spock
    Uff jeg ser at jeg har vært veldig negativ til denne filmen her i tråden... ops:

Så jeg tenkte å gi den et forsøk til, siden sist har jeg fått større lerret, bedre proj og BD spiller.

Følte at jeg var og god filmtittingsmodus, mikset en god GT i tillegg for sikre formen

Jeg prøvde virkelig seriøst, men atter en gang fikk jeg nok , så en del lenger denne gangen, men slo den av etterhvert. Det er veldig mye bra i denne filmen, blant annet begynnelsen med Machete er fantastisk. Det er veldig mange stilige scener, kommentarer til å dø for, kul stemning og musikk, lyden også ganske bra.

Men for meg så glipper det på at jeg ikke klarer å få noen kontakt med personene på lerretet - de forblir uintressante, det samme med plottet.

Testet filmtitterformen for sikkerhets skyld med en annen brukbar film rett etterpå, The Time Machine (2002) - den satt som et skudd, så det var ikke jeg som ikke var mottaglig :-?

I og med at det nesten ikke er noen story å snakke om, men mest løsrevne scener (mange av de fantastiske) så er jo dette en film man kan se mange ganger :-D
    Du liker faktisk "The Time Machine" remaken fra 2002???
    Dette er etter mitt syn en av de aller verste filmene noensinne laget, men jeg elsker Planet Terror/Death Proof da

Intermediate Noose sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    1,204
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Planet Terror er jo en klassiker

Expert Gurba sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    8,327
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Planet terror er helt ufattelig dårlig. Har sett den én gang og aldri mer. Den er ikke engang så dårlig at den er bra, eller artig. Bare rett og slett dårlig.

Intermediate hokeyh sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    983
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gurba
    Planet terror er helt ufattelig dårlig. Har sett den én gang og aldri mer. Den er ikke engang så dårlig at den er bra, eller artig. Bare rett og slett dårlig.
    Tullball.. Hvem liker ikke jenter med maskingevær som ben? ;P Jeg synes tross alt at den er dødsteit og med dårlig historie, at den fremdeles kan underholde.. Er ikke akkurat yndlingsfilmen, men helt grei B-film...

Deathproof er derimot dødsstilig!

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja - kanskje det er slik jeg ender opp med å tenke på den - så dårlig at den blir bra :-D

Snertne damer der. Men hun enbente greia - miste beinet og holde på i køya med en fyr en time etterpå eller noe? Jeg bare tenkte - fy - det der må jo gjøre j****g vondt??? 8)

En bagatell seff - men hvordan får hun trykt inn avtrekkeren på maskingeværet?

Expert Gurba sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    8,327
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av hokeyh
    Tullball.. Hvem liker ikke jenter med maskingevær som ben? ;P Jeg synes tross alt at den er dødsteit og med dårlig historie, at den fremdeles kan underholde.. Er ikke akkurat yndlingsfilmen, men helt grei B-film...

Deathproof er derimot dødsstilig!
    Hmmm Kanskje jeg skal se Deathproof i kveld da.

Intermediate Truls sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    1,838
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Blir det aldrig å komme en Duke Nukem film?

Intermediate Noose sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    1,204
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

En bagatell seff - men hvordan får hun trykt inn avtrekkeren på maskingeværet?
    øøø tankekraft selvfølgelig!? Hva ellers!

Expert Gurba sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    8,327
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Noose
    øøø tankekraft selvfølgelig!? Hva ellers!
    Eller kanskje den fungerer slik en protese gjør? De føler nerveimpulser. Men det er litt kjedelig da.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    131
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Wink

Väntar fortfarande på att du skal avslöja vilka filmer i genren du syns är bättre än Planet Terror - det har snart gått 2 år och du har inte klarat av att nämna EN FILM.

Att du i tillägg tycker att Time Machine är bra "says it all" - kan tipsa dig om Waterworld om du inte har sett den...

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ALDA
    Väntar fortfarande på att du skal avslöja vilka filmer i genren du syns är bättre än Planet Terror - det har snart gått 2 år och du har inte klarat av att nämna EN FILM.

Att du i tillägg tycker att Time Machine är bra "says it all" - kan tipsa dig om Waterworld om du inte har sett den...
    Siden Planet Terror er den filmen i denne sjangeren som jeg har slitt mest med - så er vel det meste i denne sjangeren bedre - IMHO.

Waterworld har vært en stor favoritt hos meg siden den kom ut.

Men du - som jeg har nevnt tidligere i tråden - dette er en tråd hvor vi diskuterer en film, hvis du vil ha noen å utføre personangrep på eller krangle med - så foreslår jeg at du leter et annet sted.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    131
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Siden Planet Terror er den filmen i denne sjangeren som jeg har slitt mest med - så er vel det meste i denne sjangeren bedre - IMHO.

Waterworld har vært en stor favoritt hos meg siden den kom ut.

Men du - som jeg har nevnt tidligere i tråden - dette er en tråd hvor vi diskuterer en film, hvis du vil ha noen å utføre personangrep på eller krangle med - så foreslår jeg at du leter et annet sted.
    Om man kliver in i en tråd om en specifik film och börjar kritisera så bör man ha goda argument, det är bara det jag ber om. Du har givetvis rätt till din uppfattning och det är inte snack om något personangrepp från min sida. Jag efterlyser bara en bra motivering till varför du tycker Planet Terror är dålig - i sin genre.
    Det är ganska tydligt i dina argument att du inte förstått "vitsen" med filmen och Grindhousekulturen den glorifierar - så jag ska låta bli att hacka mer på dig... Du kan ju googla grindhouse så lär du dig ett och annat...

Men jag kan inte släppa att du tycker Time Machine var bra! Guy Pearce gjorde sitt livs största felval när han valde denna film, fick du "kontakt med han" eller?

Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •