A-Team blir film :-D - Side 4

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 4 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4
Viser resultater 61 til 77 av 77
    Intermediate Herminator sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    2,000
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av nordvest
    Å huff; mobberen føler seg mobbet
    Den som er med på leken, eller strengt tatt starter leken, den får tåle steken:P

Active ftonnes sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    329
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er vel nok avsporing i denne tråden nå. En del av innleggene er jo reint piss. Å trekke inn familie og oppvekst er vel å gå litt langt spør du meg. Ja jeg synes wotg går over streken i sine innlegg og generaliseringen av alle utenfor ring 3. Men jeg syntes det er like lavmål å rakke ned på de narkomane og horene i Karl Johan, det er **** meg mer patetisk. Virker som om hver gang noen skal rakke ned på oslo, ja da tar vi de som ligger nederst i søla, la oss ta de narkomane og horene....... Det er forskjell på mennesker, og takk gud for det.
    Jeg føler det er på tide å komme tilbake til topic, enten om man er bonde, narkoman, harry, snobbete eller hva man måtte være.

Fredrik, som gleder seg til A-Team

Intermediate Svantekiller sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ftonnes
    Men jeg syntes det er like lavmål å rakke ned på de narkomane og horene i Karl Johan, det er **** meg mer patetisk. Virker som om hver gang noen skal rakke ned på oslo, ja da tar vi de som ligger nederst i søla, la oss ta de narkomane og horene......

Enig!!! Man skal respektere hverandre UANSETT hva de mener... Slik er det, man kan ikke tillate seg å gjøre det som har blitt gjort her inne. Dette er noe man strengt tatt bør tenke seg om 2 ganger før man gjør på et åpent forum. Men slik er det bare

Back on topic:

De som ser frem mot bileksplosjoner i sakte film og den tøffe firerbanden som lager tanks av gamle ølbokser vil dessverre bli skuffet.

Filmen skal etter planen avspeile dagens politiske konflikter, og kommer til å være mindre "tegneserieaktig" enn TV-serien. En annen forskjell er at filmstjernene skal spille veteraner fra Gulfkrigen istedenfor Vietnamkrigen.

Første utfordring for regissøren er nå å finne gode erstattere for George "Hannibal" Preppard, Dwight "Murdoch" Schultz (60), Dirk "Faceman" Benedict (62) og Mr. T "Baracus" (55).

Muligheten for å se de opprinnelige A-Team heltene i diverse biroller er tilstede, med unntak av Preppard, som døde av kreft i 1994, 65 år gammel.
    Hvis dette er sannheten så kan man glemme det! Det er jo ikke noe som stemmer, det er jo den facinerende historien som A-team så knallhard og Hannibal er jo hjernen.. Og "dagens politiske konflikter" Hvorfor??

For meg så er A-team hjernedød humor med ikke noe innslag av noe annet en renspikka humor som man kan slå ihjel tiden med

Er redd for at de tar den litt for langt her altså... Kanskje det blir Harry??v

Intermediate Razortec sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    1,679
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Svantekiller

Hvis dette er sannheten så kan man glemme det! Det er jo ikke noe som stemmer, det er jo den facinerende historien som A-team så knallhard og Hannibal er jo hjernen.. Og "dagens politiske konflikter" Hvorfor??

For meg så er A-team hjernedød humor med ikke noe innslag av noe annet en renspikka humor som man kan slå ihjel tiden med

Er redd for at de tar den litt for langt her altså... Kanskje det blir Harry??v
    Må vel nesten si meg enig der, A-team blir nok ikke det samme, kansje ikke i nærheten engang uten Hannibal. Men som tidligere kjempefan av serien er det jo lov å håpe på at filmen blir bra, eller i det minste morsom.

Intermediate Svantekiller sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg tror den blir litt for seriøs jeg..

men det er jo et håp

Men tror ikke jeg kommer til å se denne på Kino

Intermediate nordvest sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    661
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ftonnes
    Er vel nok avsporing i denne tråden nå. En del av innleggene er jo reint piss. Å trekke inn familie og oppvekst er vel å gå litt langt spør du meg. Ja jeg synes wotg går over streken i sine innlegg og generaliseringen av alle utenfor ring 3. Men jeg syntes det er like lavmål å rakke ned på de narkomane og horene i Karl Johan, det er **** meg mer patetisk. Virker som om hver gang noen skal rakke ned på oslo, ja da tar vi de som ligger nederst i søla, la oss ta de narkomane og horene....... Det er forskjell på mennesker, og takk gud for det.
    Jeg føler det er på tide å komme tilbake til topic, enten om man er bonde, narkoman, harry, snobbete eller hva man måtte være.

Fredrik, som gleder seg til A-Team

Hvis du forsto mitt innlegg som et angrep på prostituerte og narkomane som må jeg klargjøre det: Det var slett ikke ment slik snarere tvert imot (Det er en grunn til at jeg ti år etter at jeg flyttet fra Oslo fortsatt er fast giver til Frelsesarmeen og den fantastiske jobben de gjør...).
    Det var et angrep på personen i denne tråden som ikke nøler med å karakterisere folk som ikke bor i Oslo som uvitende tullinger samtidig som han opphever Oslo til et eksempel på hvordan ting bør være. Mitt poeng er at man ikke kan gjøre dette uten å se at Oslo har problemer det også, og at man kanskje først skulle engasjere seg for å få løst disse problemene før man belærer andre om hva de bør gjøre og tenke. Det er tross alt en god regel som sier at før du kritiserer splinten i din nestes øye bør du se bjelken i ditt eget......

Newcomer _Mo_ sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    64
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    er det noen andre kjente som skal være med ???

Dependent harman/kardon sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,409
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,409
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I morgen starter den på norske kinoer...

Intermediate Razortec sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    1,679
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så denne på Ringen kino ikveld sammen med dama.

KONGEFILM! Terningkast 6 fra meg, men nå har jeg alltid vært fan av A-Team da, helt siden jeg begynte å se serien som guttunge.

Bra humor, masse action, totalt urealistisk, men gøy selv om det kanskje ble noe i overkant mot slutten av filmen.

Syntes skuespillerne gjorde det bra i de forskjellige rollene.

I slutten av filmen legger de opp til flere filmer, så dette lover bra.

PS: Hvis en er ute etter en seriøs film, eller er ute etter en film som ikke bare skal underholde, så bør en kanskje finne noe annet å se.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    122
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fantastisk underholdende film! Likte spesielt scenen fra Gardermoen!

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    779
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skal se filmen i morgen , ser for meg det blir en "rett frem underholdene action film" none brainer , noe som er herlig en gang i blant og bare lene seg tilbake og smile. Uten og ta det for seriøst.

Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,409
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Viasat4 sender... :-D

Klokken 15.00 :-D

YouTube - THE A-TEAM intro

Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,409
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    A-Team kom i postkassen i dag... endelig....

Intermediate eddie sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    3,690
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Unhappy

Helt seriøst men det er noe av det største møl jeg har sett på film,rett og slett helt ræva

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    131
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tycker detta var en positiv överraskning i originalets anda... Tank-drop med fallskärmar - classic!

Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,409
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har du sett, Dirk Benedict er med i filmen. ( Face i serien for de som lurer )

Solbrent i solsenga kansje...

Side 4 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •