A-Team blir film :-D - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4 SisteSiste
Viser resultater 41 til 60 av 77
    Intermediate Razortec sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    1,679
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hva i all verden er det vil oppnå med dine innlegg wotg?? Holder det ikke bare å si at du synes denne typen underholdning er fryktelig dårlig etter din smak? Hva er poenget med å kalle folk utenfor oslo for rednecker og andre tåpelige utsagn. Det fører ikke til noe annet enn en diskusjon som er helt utenfor tema.

Intermediate Etaten sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av wotg
    Mine ytringer er vel innenfor hva som er akseptabelt.
    Jeg ser fordommene om hovedstaden vår er like stor som jeg hevdet den var.
    Jeg har hele tiden sagt at folk får mene og like hva de vil, men personlig
    så synes jeg det er trist at det er så mange her inne som er fornøyd med det mest nedrigste og smakløst komersielle som kommer ut av Hollywood.
    Man trenger på ingen måte være åndssnobb for å mene det.

Åndssnobb? Jøje meg....... Nå tråkker du jo foten din enda mer i kjeften din mann.. Vær grei og slutt med disse patetiske innleggene dine.. Fordommer om hovedstaden? Oslo er en helt grei by å bo i, men det er mange greie plasser å bo i her i Norge.. Skjerp deg gutt!!

Intermediate wotg sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,761
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Razortec
    Hva i all verden er det vil oppnå med dine innlegg wotg?? Holder det ikke bare å si at du synes denne typen underholdning er fryktelig dårlig etter din smak? Hva er poenget med å kalle folk utenfor oslo for rednecker og andre tåpelige utsagn. Det fører ikke til noe annet enn en diskusjon som er helt utenfor tema.
    Nå generaliserer jeg jo litt med vilje for å få opp tempraturen litt
    La oss bare si at jeg sliter veldig med å se fordelene eller motivsjonen for å leve en slik livsstil.
    Man lever bare en gang - hvorfor godta dårlig mat og underholdning.

Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    1,679
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå generaliserer jeg jo litt med vilje for å få opp tempraturen litt
    La oss bare si at jeg sliter veldig med å se fordelene eller motivsjonen for å leve en slik livsstil.
    Man lever bare en gang - hvorfor godta dårlig mat og underholdning.
    Vel...... noen blir underhodt av slik "dårlig" underholdning og liker det, så da er det vel bra underholdning alikevel for den det gjelder?

Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,761
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Razortec
    Vel...... noen blir underhodt av slik "dårlig" underholdning og liker det, så da er det vel bra underholdning alikevel for den det gjelder?
    Øynene som ser min venn
    Vi kan vel enes om at A-team aldri vil kunne få noen oscar og at grandiosa aldri vil bli servert på Bagatelle

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Øynene som ser min venn
    Vi kan vel enes om at A-team aldri vil kunne få noen oscar og at grandiosa aldri vil bli servert på Bagatelle
    Og poenget ditt her er......?

Intermediate Herminator sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    2,000
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis vi blir mange nok, kanskje vi kan spandere ett kurs i normal folkeskikk og høfflighet på hr.wotg her, da moren hans tydeligvis har feilet stort i oppveksten hans.

Vet at det er en del med litt vanskelige oppvekstkår, men de fleste kommer seg fra det med alderen allikevel, men desverre så er det ikke alle som har denne evnen...

Intermediate gubben sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    2,832
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du har i hvertfall klart det du kanskje ville med dine påstander : Å terge på deg samtlige som har svart på denne posten....:-D
    Om A-team suger eller ikke er vel helt uvesentlig , det samme med Grandis, men å sette folk i bås synes jeg du skal holde deg for god til selv om du tydligvis beveger deg rund i et høyere sosialt sjikt enn flertallet her inne
    Husk at hvis det ikke hadde vært for oss bøndene som holder hjula i gang hadde det ikke vært mye å rope hurra for i hovedstaden heller .

Hvor er moderator ? dette må vel være årets avsporing

Intermediate nordvest sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    661
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så,så mine felles harryvenner fra provinsen, vi bør egentlig være særdeles takknemlig over at dette opplyste mennesket fra kulturens høyborg, Oslo, overhodet tar seg tid til å lære oss bondetamper fra distriktet hva som er kultur og ikke....
    Jeg vet ikke hvordan det er med dere, men for min egen del setter jeg umåtelig pris på rettledning fra kultiverte mennesker da jeg som bosatt utenfor sinsenkrysset ikke selv har noe grunnlag for å mene hva jeg bør like eller ikke.
    Vi fikk tross alt ikke vår første radio før på begynnelsen av nittitallet etter at min far hadde vært i byen og solgt hele årets potetavling, og innlagt elektrisitet kom i fjor. Og dette internettet som de snakker så mye om på radioens p3 har vi ennå ikke sett noe til.

Selv må jeg si at jeg fikk tidenes kultursjokk da jeg flyttet til Oslo og bodde der i fire år. Ikke før var jeg kommet innenfor ring 3 før jeg kjente kulturen strømmet inn over meg og jeg skammet meg over min tidligere uvitenhet.

Oslo har jo tross alt tusener av narkomane, utallige skakkjørte prostituerte som holder deg med selskap når du prøver å gå langs Karl Johan, rotter som svermer langs benkene i spikersuppa, pappagutter fra Bærum med skaut som spyr i drosjekø, skyteepisoder på nattklubber og Aker Brygge og mye annen finkultur.

Det skulle jo ta seg ut om vi tullinger fra provinsen ikke visste den nødvendige respekt for mennesker som wotg som lever og ånder i dette kulturens mekka. Det sier seg selv at vi må behandle ham og hans meninger med den ytterste respekt og holde de forkastelige harrymeningene oss for oss selv...

Forøvrig må jeg innrømme at jeg ikke har hørt om dette a-team før. Er det noe som går på Kanal24 for den før vi ikke inn med mindre vi henger litt tørrfisk i antenna???

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av nordvest
    Så,så mine felles harryvenner fra provinsen, vi bør egentlig være særdeles takknemlig over at dette opplyste mennesket fra kulturens høyborg, Oslo, overhodet tar seg tid til å lære oss bondetamper fra distriktet hva som er kultur og ikke....
    Jeg vet ikke hvordan det er med dere, men for min egen del setter jeg umåtelig pris på rettledning fra kultiverte mennesker da jeg som bosatt utenfor sinsenkrysset ikke selv har noe grunnlag for å mene hva jeg bør like eller ikke.
    Vi fikk tross alt ikke vår første radio før på begynnelsen av nittitallet etter at min far hadde vært i byen og solgt hele årets potetavling, og innlagt elektrisitet kom i fjor. Og dette internettet som de snakker så mye om på radioens p3 har vi ennå ikke sett noe til.

Selv må jeg si at jeg fikk tidenes kultursjokk da jeg flyttet til Oslo og bodde der i fire år. Ikke før var jeg kommet innenfor ring 3 før jeg kjente kulturen strømmet inn over meg og jeg skammet meg over min tidligere uvitenhet.

Oslo har jo tross alt tusener av narkomane, utallige skakkjørte prostituerte som holder deg med selskap når du prøver å gå langs Karl Johan, rotter som svermer langs benkene i spikersuppa, pappagutter fra Bærum med skaut som spyr i drosjekø, skyteepisoder på nattklubber og Aker Brygge og mye annen finkultur.

Det skulle jo ta seg ut om vi tullinger fra provinsen ikke visste den nødvendige respekt for mennesker som wotg som lever og ånder i dette kulturens mekka. Det sier seg selv at vi må behandle ham og hans meninger med den ytterste respekt og holde de forkastelige harrymeningene oss for oss selv...

Forøvrig må jeg innrømme at jeg ikke har hørt om dette a-team før. Er det noe som går på Kanal24 for den før vi ikke inn med mindre vi henger litt tørrfisk i antenna???

Hehe... Kongeinnlegg nordvest... Tviler forsåvidt at åndssnobben kan nedlate seg til å respondere til dette, for vedkommende er vel på ett eller annet finkultur-tiltak...

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    991
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg gleder meg til å se filmen om A-team, ikke tror jeg at den vinner noen Oscar, men jeg husker at jeg likte den serien kjempe godt når jeg va yngre.

Så noen episoder av Airwolf for noen uker siden, det va like moro nå som når jeg va liten.

Men grunnen til at jeg skriver her, er det at jeg har ikke flirt så godt på lenge. Takk wotg for at du fikk meg i godt humør på denne triste dagen her. For i dagen i dag har vært trist og sur, for i dag mistet jeg 500Kr.

Igjen wotg, you made my day :-D

Intermediate Svantekiller sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Michaelsand
    Jeg gleder meg til å se filmen om A-team, ikke tror jeg at den vinner noen Oscar

Dette har blitt nevnt flere ganger ser jeg.

NÅ tror ikke jeg at det er derfor denne filmen blir laget heller

Expert
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    6,570
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mine ytringer er vel innenfor hva som er akseptabelt.
    Jeg ser fordommene om hovedstaden vår er like stor som jeg hevdet den var.
    Jeg har hele tiden sagt at folk får mene og like hva de vil, men personlig
    så synes jeg det er trist at det er så mange her inne som er fornøyd med det mest nedrigste og smakløst komersielle som kommer ut av Hollywood.
    Man trenger på ingen måte være åndssnobb for å mene det.
    Tør minne formannen-i-foreningen-til-gjensidig-beundring at også disse filmene kom fra Hollywood:
    - Hjortejegeren
    - Citizen Kane
    - Vertigo
    - 2001
    - Gudfaren

men dette er jo da også søppel for deg og dine meningsfeller - det er vel kun titler som "Hustruer", "Hud" og "Adjø solidaritet" som er å betrakte som seriøs filmkunst.

Intermediate gubben sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    2,832
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nok er nok :-D

Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,761
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har ikke ønsket å svare pga. lynsjestemmningen. Men har alikevel fulgt med på tråden og komentarene om min oppvekst, familie og de generelle betraktningene av Oslo osv.
    Dere får selvfølgelig trekke de sluttningene dere ønsker, men det kan virke som poenget mitt gikk dere hus forbi.
    Serier som A-team, nightrider og filmer som the fast & the furious, XXX osv. er rett og slett ikke veldig bra, tror du meg ikke sjekk hva diverse anmeldere og filmdatabaser sier.
    At enedel av dere tar så utrolig på vei for at jeg påpeker dette og spør hvorfor dere i så stor grad hyller überkomersialismen er et helt legitimt spørsmål.
    I denne settingen så kommer også geografiske forskjeller inn, det kan virke som om fokus er på andre ting enn i byområdene.
    Dette er det siste jeg kommer til på skrive i denne tråden, jeg tror ikke et sekund det vil gjøre noen forskjell og dere må gjærne fortsette kritikken av meg som person hvis dere får noe ut av det.

Kim

Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    1,679
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Serier som A-team, nightrider og filmer som the fast & the furious, XXX osv. er rett og slett ikke veldig bra, tror du meg ikke sjekk hva diverse anmeldere og filmdatabaser sier.
    Hadde du bare holdt deg til denne setningen til å begyne med.

Det var du som begynte å dra inn geografiske forskjeller ++++++ og det eneste du oppnår er å forsøple denne tråden. Sikkert dumt av alle oss som reagerte mot deg i denne tråden, men du kan helt alene takke deg selv for denne såkalte lynsjestemningen.

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    At så mange reagerer på det du skriver wotg bør gi deg et hint om at du bør tenke deg litt om før du skriver noe sånn neste gang. Kanskje, bare kanskje, er det ikke oss det er noe galt med......
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Intermediate Svantekiller sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå skal det sies at andre også har tatt av.

Men når man i utgangspunktet lirker ut av seg det ene og det andre og forsvarer seg med "ytringsfrihet" så må man regne med at man får krass kritikk.

Synes det er rart at du ikke ser dette, dine personlige meninger holder du for deg selv når du rakker ned på samtlige personer her inne. Du klarer å sette deg selv en divisjon over alle andre.. Da er det ikke personlig mening lengre.

Så du kan takke deg selv og ingen andre for det vi mener om deg.. Og kommer til å mene om deg..

Dessverre slik er det! man må stå for det man skriver og du har tabbet deg ut!

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    19
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har ikke ønsket å svare pga. lynsjestemmningen. Men har alikevel fulgt med på tråden og komentarene om min oppvekst, familie og de generelle betraktningene av Oslo osv.
    Dere får selvfølgelig trekke de sluttningene dere ønsker, men det kan virke som poenget mitt gikk dere hus forbi.
    At enedel av dere tar så utrolig på vei for at jeg påpeker dette og spør hvorfor dere i så stor grad hyller überkomersialismen er et helt legitimt spørsmål.
    I denne settingen så kommer også geografiske forskjeller inn, det kan virke som om fokus er på andre ting enn i byområdene.
    Dette er det siste jeg kommer til på skrive i denne tråden, jeg tror ikke et sekund det vil gjøre noen forskjell og dere må gjærne fortsette kritikken av meg som person hvis dere får noe ut av det.

Kim
    1. Filmdatabaser og enkelte anmeldere tar jeg med en enorm klype salt.

2. Forutsatt at dine kilder er en prediktor for kvalitet: "The A-Team" (1983) ...så tar du feil

Det er vel ikke til å stikke under en stol at enkelte på AV-forum er det man fint kan kalle harry. De jobber kanskje på Mix, har samme hårsveis som Kristian Kjelling, liker fotball, og kjører hjem i gatebilen sin og setter på The Fast and the Furious så SVS-subben deres "smeller i brøstet" og drømmer at de var like veltrente som Vin Diesel. Men er det ikke det bare litt sjarm???

Intermediate nordvest sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    661
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Å huff; mobberen føler seg mobbet

Side 3 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •