A-Team blir film :-D - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4 SisteSiste
Viser resultater 21 til 40 av 77
    Intermediate wotg sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,761
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Herminator
    wotg er herved en sterk kanditat til årets mest nedlatende og trangsynte innlegg.

Glad jeg har utviklet mine intelligente sanser til å forstå at man ikke kan dømme folk ut i fra hvilken serie de ser på. Hadde aldri trodd at noen ville kalt meg harry og redneck for at jeg tidligere på 90-tallet så på a-tem etter skolen og syntes faktisk at dette var kult, men så feil kan en ta, jeg burde jo vite bedre selv at det finnes mange "rare" mennesker der ute som dømmer i hytt og pine... Selv bor jeg midt i byen i en leilghet, ei heller er jeg råner eller redneck.

Nei, gå hjem og legg deg wotg, slik holdning vil vi ikke ha på avforum!
    Du tar vel kanske litt på vei nå?
    Jeg har utallige ganger blitt kritisert i ganske sterke ordlag for å komme med komentarer som strider mot mange av avforums mest aktive medlemmers konsensus om hva som er bra, kult, teit osv.
    Jeg mener å huske at vi her i Norge har yttringsfrihet og at jeg kan komme med hvilke utsagn jeg vil.
    Avforum mafiaen trenger ikke å like meg eller mine synspunkter, men når jeg påpeker at det her inne er en vis forflatning i forhold til hvordan man stiller seg til populærkultur, ja så har jeg min fulle rett til å gjøre det.
    Det er åpenbart at jeg til daglig omgir meg med en annen type mennesker enn mange av de som frekventerer avforum. Jeg personlig kjenner ingen som bejaer grandiosa, mtv musikk og Chuck Norris og det er jeg glad for.
    Min tilknyttning til avforum er ikke sterk og jeg ville nok ikke følt noe enormt savn om dette forumet forsvant. Med jeg har alikevel en interesse for lyd og bilde og det er tidvis gøy å utveksle meninger med andre audio/videofile.
    Avforum skal være til for alle, ikke bare dere grandiosa spisere.

Smak kan som kjent ikke diskuteres, dette er defor en meningsløs diskusjon.
    Men jeg velger alikevel å stille spørsmålstegn ved hvorfor så mange her inne har så, etter mitt syn dårlig smak.

Vi kunne sikkert gjort dette temaet enda bredere ved å trekke inn f.eks media og det faktum at vi i stor grad har en presse som synes det er langt mer givende å fortelle røverhistorier om Britney Spears enn å formiddle viktig informasjon som gir oss muligheten til å sette verden i perspektiv.
    Jeg er ingen motstander av f.eks actionfilmer eller fest og morro. Jeg har tross alt 8 år som bartender på baken. Det er bare sjokkerende å se tiltaksløsheten og skylappene som sitter så tett at fokuset blir så snevert at en møkkafilm som transformers ender opp med en tyve sider lang tråd, der man i nesten pangyriske termer hyller Michael Bay som en fantastisk regissør.

Jeg kunne sikkert gått on and on om dette temaet, men jeg tror og håper at folk her inne skjønner at motivasjonen min muligens er litt annerledes enn hva
    "avforum mafiaen" ønsker å fremstille det som.
    Non the less - å lage film av A-team er å kaste penger ut av vinduet.

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan ikke annet enn å flire. Mafia? :-D Du er jo bare morsom jo.

Jeg har sjelden vært så glad for å være fra "landet" som nå.
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Intermediate Svantekiller sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av wotg

Jeg kunne sikkert gått on and on om dette temaet, men jeg tror og håper at folk her inne skjønner at motivasjonen min muligens er litt annerledes enn hva
    "avforum mafiaen" ønsker å fremstille det som.

Tror faktisk du klarer dette fint selv jeg

Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er "harry"

Men vet ikke om jeg ser så veldig frem mot en filmatisering av A-Team allikevel.. :-?

Liker drikking og Jessica Alba da
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub
    Epson EH-TW2900 . Dreamscreen V2 DynaGrey 106" . DarbeeVision Darblet

Expert
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    6,570
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Må nesten spør deg:
    var det å kaste penger ut av vinduet å lage film om Titanic?
    var det å kaste penger ut av vinduet å lage film om King Kong?
    var det å kaste penger ut av vinduet å lage film av Ringenes Herre trilogien?
    var det å kaste penger ut av vinduet å lage film av Gjøkeredet romanen?
    var det å kaste penger ut av vinduet å lage filmen Løvenes konge?
    var det å kaste penger ut av vinduet å lage filmen Cars?

Tror du noen av disse filmene ble laget av ren og skjær idealisme og med KUN tanke på seriøsitet - uten noen form for kommersielle mål?

A-team - godt mulig at det ikke blir noen kassasuksess, men er det egentlig ditt problem?

Dette: Avforum skal være til for alle, ikke bare dere grandiosa spisere - synes jeg du skal beklage.
    Det er ingenting galt med verken Grandiosa eller brukere her på AV forum.
    Smaken er som baken, selv om akkurat din bak virker litt forfinet

Din holdning til musikk&filmkultur og andres smak minner meg litt om de stakkarslige Vålerenga supportere som fremdeles roper "gøy på landet" når de tar turen til Lillestrøm eller Kristiansand - og som dessverre har glemt sin egen historie - Vålerengen var en eng laaangt utenfor Oslo sentrum, et sted kuene gresset og sauene breket

Intermediate gubben sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    2,832
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bump;
    hilsen en heroinavhengig råner med 240 og hestejazz i kassetspilleren

Selges; Sosiale antenner :-D Har mange på lager

Expert
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    6,570
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mr_Spock
    Jeg er "harry"

Liker drikking og Jessica Alba da
    Hør hør - dette er ren og skjær finkultur!!!

Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,761
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av gubben
    Bump;
    hilsen en heroinavhengig råner med 240 og hestejazz i kassetspilleren

Selges; Sosiale antenner :-D Har mange på lager
    Du får bruke noen selv da vet du

Sitat Opprinnelig postet av asvaberg
    var det å kaste penger ut av vinduet å lage film om Titanic?
    var det å kaste penger ut av vinduet å lage film om King Kong?
    var det å kaste penger ut av vinduet å lage film av Ringenes Herre trilogien?
    var det å kaste penger ut av vinduet å lage film av Gjøkeredet romanen?
    var det å kaste penger ut av vinduet å lage filmen Løvenes konge?
    var det å kaste penger ut av vinduet å lage filmen Cars?
    Mange av disse filmene hadde jeg klart meg helt fint uten.
    Klart det står økonomiskeinteresser bak enhver filmproduksjon, men det betyr fortsatt ikke at så mange filmer må fordummes ned på et "brød og sirkus" nivå.
    Det kan godt være at jeg er sær, men når jeg ser f.eks FF4 rise of the silver surfer, da blir jeg fornærmet over at filmstudioet tror at det holder med stafasje, CGI og pupper for å gjøre meg til en fornøyd filmgåer.
    Selv banal action kan være bra, man må bare ikke undervurdere publikumet sitt.

Expert
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    6,570
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Undervurdere er vel akkurat det du driver med med dine holdninger.
    Ikke alle vil se MacBeth eller Vildanden.

De filmene jeg viste til er alle filmer jeg overhode IKKE ville vært foruten.

Det er et fritt land og ingen som tvinger DEG til å se disse filmene. Smalfilmklubber finnes det sikkert noen av som du kan melde deg inn i.

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

pizza!

Jeg lovet meg selv for en del tid siden å ikke spise/kjøpe Grandiosa.. I dag spiste vi Gr. Taco og det er ikke første gang! (Jeg gråter inni meg) Poenget mitt var at den pizza'n jeg laget selv var ustyrtelig mye bedre og derav bestemmelsen. Saken er at vi ikke har kjøkken nå og ikke vil få det på en stund, så når hybelkomfyr og 15L frys + 25cm kjøkkenbenk er et faktum, blir det Grandiosa. Er det godt - NEI! Er det praktisk - JA! Kommer jeg til å spise Grandiosa etter at kjøkkenet blir ferdig - NEI! Synes jeg dere er Harry fordi dere fortsetter å spise Grandiosa, digge Britney S og leser Vi Menn OG Banner! - NEI! (Men prøv å ikke bann!:-D )

Vårt samfunn er heldighvis basert på demokrati, dette medfører denne typen poster og det får være greit! Det er jo faktisk helt opp til den enkelte å fremstå som teit eller ikke, det meste i livet handler om valg!

Så .. Jeg velger å skrive dette her på AV-Forum med magen full av Grandiosa mens jeg hører på Gustav Mahler's 3. Symfoni fremført av Berliner Philarmoniker (fantastisk) - etter å ha sett på Pimp My Ride (MTV serie kjøpt på dvd).

yrraH

Intermediate Etaten sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Får jeg spørre hva som du oppfattet som å nedlatende?

Jeg bare poengterer at å diskutere her på avforum er som om å diskutere med et helt annet folkeslag enn det jeg omgir meg med til vanlig.
    Om du vil kalle meg dust, snobb - whatever
    Her inne er det unektelig mye snakk om biler, drikking, de kule effektene i Transformers eller puppene til Jessica Alba osv.
    For meg så er alle disse aspektene totalt uinteresante. Slikt appelerer ikke til meg på noe som helst plan. Jeg har også bitt meg merke i at det er stor grad er folk utenfor sinsenkrysset som innehar disse fellestrekkene. Jeg konstanterer derfor med at det er forkjell på by og land.
    Tragisk innlegg.. Makan til "ovenfra og ned"-holdning er det lenge siden jeg har lest her på forumet... Men etter å ha bodd noen år i verdens navle les. Oslo, ( som de liker å tro), så kan jeg helt klart konstatere at det er en del som ikke vet noe som helst om noe nord for sinsenkrysset...

Det var en som hadde sosiale antenner til overs, og jeg anbefaler sterkt at du spør pent om å få kjøpe ett par av vedkommende..

Intermediate Razortec sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    1,679
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jaja, det virker som du har lyst til å bli mislikt wotg. Det er sånne innlegg som ødelegger en tråd som kunne vært meget hyggelig lesning. (Ihvertfall for oss "idioter" som faktisk liker dette)

Uansett, jeg leide faktisk en plate med A-team fra brafilm.no for en liten stund siden. Det var faktisk morro å se det igjen.

Håper bare filmen blir bra, absolutt noe å se fram til.

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette er noe av det mest arrogante jeg har lest her på forumet.
    Makan til holdning, skjønner at 90% her på forumet ikke har noenting å gjøre innenfor ring3 gitt.

Som den grandiosa spisende, letthumor likende, ikke-storby beboende rednecken jeg er så ser jeg frem til denne filmen, på samme vis som serien underholder meg.

Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Etaten
    Tragisk innlegg.. Makan til "ovenfra og ned"-holdning er det lenge siden jeg har lest her på forumet... Men etter å ha bodd noen år i verdens navle les. Oslo, ( som de liker å tro), så kan jeg helt klart konstatere at det er en del som ikke vet noe som helst om noe nord for sinsenkrysset...

Det var en som hadde sosiale antenner til overs, og jeg anbefaler sterkt at du spør pent om å få kjøpe ett par av vedkommende..
    Hva med sør for sinsenkrysset da?

I en avstemming på radioen for noen år siden ble Andebu i Vestfold kåret til Norges mest harry sted.

Det er ikke mer enn 15min å kjøre herfra!

Morsomt det her - husker for en del år siden når jeg var i butikken ved en strandperle her i området - da overhørte jeg et ektepar som kom inn i butikken, kona utbrøt spontant på fineste hovedstadsdialekt: Se kjære de har til og med VG her i "Ulen"

Det heter jo Ula da - med tjukk "L"
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub
    Epson EH-TW2900 . Dreamscreen V2 DynaGrey 106" . DarbeeVision Darblet

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva med sør for sinsenkrysset da?

I en avstemming på radioen for noen år siden ble Andebu i Vestfold kåret til Norges mest harry sted.

Morsomt det her - husker for en del år siden når jeg var i butikken ved en strandperle her i området - da overhørte jeg et ektepar som kom inn i butikken, kona utbrøt spontant på fineste hovedstadsdialekt: Se kjære de har til og med VG her i "Ulen"

Det heter jo Ula da - med tjukk "L"

Hehe... Ja jeg opplevde mange morsomme greier i løpet av min tid i tig(g)erstaden gitt... Ofte så klarte jeg bare ikke å dy meg, og spurte bevisst om de hadde "nett" når jeg handlet... Og svaret var: Hva mener du med det? Svaret mitt var da: Jaja, få en pose da.. Velvel, nok om det, men det var endel merkelige holdninger fra de "innfødte" der om en ikke var vokst opp innenfor downtown Oslo.. Filmen skal jeg sikkert få med meg når den kommer.. Hehe

Intermediate Herminator sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    2,000
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av LogB.no
    Vårt samfunn er heldighvis basert på demokrati, dette medfører denne typen poster og det får være greit! Det er jo faktisk helt opp til den enkelte å fremstå som teit eller ikke, det meste i livet handler om valg!
    Kunne ikke sagt det bedre selv, bare synd at den enkelte ikke alltid forstår at den driter seg ut...

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Herminator
    Kunne ikke sagt det bedre selv, bare synd at den enkelte ikke alltid forstår at den driter seg ut...

Ja, for dette ble bare rett og slett flatt og flaut.. Makan til generalisering og nedsettende holdning er det lenge siden jeg har vært borti...

Intermediate twelve sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    856
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg mener å huske at vi her i Norge har yttringsfrihet og at jeg kan komme med hvilke utsagn jeg vil.
    Sånn bare for å ha sagt det, så innebærer ikke ytringsfriheten at du kan lire utav deg akkurat det du måtte føle for, der du måtte føle for det. Spesielt ikke på ett privateid nettsted :-)

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    604
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Du kjører fra Sandefjord til Andebu på 15 min??? Da er du serr hard på pedalen. Det tar 15 min fra Tøsnberg mann...

Forøvrig, det er et harry sted...

Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,761
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av twelve
    Sånn bare for å ha sagt det, så innebærer ikke ytringsfriheten at du kan lire utav deg akkurat det du måtte føle for, der du måtte føle for det. Spesielt ikke på ett privateid nettsted :-)
    Mine ytringer er vel innenfor hva som er akseptabelt.
    Jeg ser fordommene om hovedstaden vår er like stor som jeg hevdet den var.
    Jeg har hele tiden sagt at folk får mene og like hva de vil, men personlig
    så synes jeg det er trist at det er så mange her inne som er fornøyd med det mest nedrigste og smakløst komersielle som kommer ut av Hollywood.
    Man trenger på ingen måte være åndssnobb for å mene det.

Side 2 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •