Shoot'em up - Side 4

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 4 av 5 FørsteFørste 1 2 3 4 5 SisteSiste
Viser resultater 61 til 80 av 96

Tråd: Shoot'em up

Intermediate Spareblære sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    1,060
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sannsynligvis var det nok ikke meningen at hovedrolleinnehaveren skulle være haha-morsom.
    Ellers hadde French Stewart fått hovedrollen.
    Clive Owen kler rollen godt, og rollen kler ham godt. Logikken er at det ikke skal være logikk.

Intermediate Audiomur sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    2,205
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Logikken er at det ikke skal være logikk
    Akkurat DET er det INGENTING som tilsier i løpet av filmen. Akkurat i det brødhue sklir bortover i oljen og skyter vilt rundt seg, er hele filmen ødelagt for min del.

Newcomer oddemann sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    278
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    haha, tøff film dette. masse actiongørr skyting. Dumt å røpe noe for dem som ikke har sett dem, men skytescenen der han fyrer av med bare fingrene forran peisen er bare RÅ

Clive Owen konge i rollen!

Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    1,060
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Audiomur
    Akkurat DET er det INGENTING som tilsier i løpet av filmen. Akkurat i det brødhue sklir bortover i oljen og skyter vilt rundt seg, er hele filmen ødelagt for min del.
    Det bør gå opp for brødhuene i det han sklir bortover. Filmen er voldsomt overdrevet og ulogisk, dette er selve motoren i filmen, noe coveret, tittelen, manuset, karakterene, omgivelsene, ja egentlig alt sammen, røper. Da jeg så coveret var det ingen tvil i min utsultete sjel hva slags type film dette var, og den leverte til de grader. For meg var dette en lenge etterlengtet produksjon. Et uhøytidelig motsvar til en og annen alvorspreget actionfilm, der ikkerøkende og sunne men ellers tidvis moralsk forfalne helter, bryter alle fysikkens lover og ordner opp i bandittby innen 90 minutter er passert.

Intermediate Mori sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    2,713
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det går da ikke ann å ta denne filmen seriøst/logisk ?

Ta den for det den er, entertainment all the way !

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    60
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mori
    Det går da ikke ann å ta denne filmen seriøst/logisk ?

Ta den for det den er, entertainment all the way !
    HELT enig med deg der!:-D Ren underholdning, fra begynnelse til slutt!
    Men det finnes sjeler der ute som rett og slett ikke klarer å unngå å se etter logiske "feil" under en film.. Han jeg så Shoot'em up med utbrøt hvert 10. sekund at "herregud, det der går jo ikke an! Latterlig!".. Veel..Det tror jeg nok de fleste har innsett for lenge siden, men la deg nå underholde for h...., og ikke tro at du ser på en dokumentar om fysikkens lover på National Geographic ;P

9/10 er min dom.. pur underholdning på høyt plan!

Intermediate Herminator sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    2,000
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Stakkars de som tar filmen alvorlig, de går glipp av mye morro. Selv synes jeg filmen var kjempe underholdene, selv om ett par av kameratene mine prøvde å disse filmen mens vi så den. Var vel bare jeg som skjønte filmen hehe

SoundThug
    Guest
    Ja her gjelder det å ikke bli for drøy i maska folkens!!!!

Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    1,060
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Enkelte personer burde reflektere litt rundt tittelen og handlingen før de begynner å kritisere. :)

Intermediate Audiomur sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    2,205
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvilke andre filmer stiller i samme kategori som Shoot'em Up?(babyaction)

Intermediate MaW sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Wanted. Der skrur dem kuler. Er ikke det fett eller????

:-P

Intermediate [wcip]Angel sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    1,180
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Spareblære
    Enkelte personer burde reflektere litt rundt tittelen og handlingen før de begynner å kritisere.

og hva vil det oppnå? Vil filmen bli oppfattet som mindre av et makkverk, hvis jeg sitter foran speilet i en time og vurderer tittelens implisitte budskap?

Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    2,713
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Om noen ser denne filmen og oppfatter den som et makkverk, ja så fatter jeg ikke hvorfor dere i utgangspunktet ville se filmen. Kjenner dere ikke deres egen filmsmak ? Filmen er det den gir seg ut for, om noen kan si noe annet så vil jeg gjerne vite hva i alle dager dere trodde dere skulle få se....

Newcomer StoneCold sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    69
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile Hva skjer a?

Hissige folk begynte å bli her inne da!

Jeg synes "Shot'em up" er en god film. Mye skyting, idiotiske kommentarer som du er nødt til å le av eller med og alt det andre som hører med til denne type sjangre.

-Ingen her inne som vurderer filmer som Ringenes Herre, History of Violence, Batman og James Bond på samme grunnlag vell??

Edit: Noen som likte Rocky- og/eller Rambofilmene pga realismen filmene inneholdt? :-o

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    1,180
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Om noen ser denne filmen og oppfatter den som et makkverk, ja så fatter jeg ikke hvorfor dere i utgangspunktet ville se filmen. Kjenner dere ikke deres egen filmsmak ? Filmen er det den gir seg ut for, om noen kan si noe annet så vil jeg gjerne vite hva i alle dager dere trodde dere skulle få se....
    Jeg hadde ingen forventinger til filmen. Jeg så filmen fordi det var en action-film som hadde fått OK kritikker på Rottentomatoes.com. Jeg kjenner ganske godt min egen filmsmak.

Å si at "filmen er det den gir seg ut for" er jo et snodig utsagn. Bortsett fra coveret og tittelen (og muligens regissør), så er det ingenting iboende i en film som "gir seg ut for" noe som helst. Film er et livløst objekt som ikke gir uttrykk for noe før du spiller den av og opplever innholdet i filmen. Og da er det allerede for sent...

Du spør hva jeg trodde jeg skulle få se. Jeg regnet med å se en action-film, ikke noe spesielt mer enn det. Jeg håpet jo at det skulle være en *god* action-film på lik linje med f.eks Die Hard, The Rock, Crimson Tide, Batman Begins. Istedet ble det en suppe av usammenhengende scener og latterlig historie. Jeg har ingenting imot utrolige og fantastiske action-filmer, så lenge de blir gjort med stil, (som f.eks Sin City). Men det er bare så forbanna vanskelig å knytte noe som helst forhold til en film hvor du ikke bryr deg om hva som kommer til å skje med karakterene i filmen.

Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    2,713
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Selv om jeg brukte "møkkafilm" så var ikke innlegget ment på deg alene, men skit på

Vi kan vel være enige om å være uenige da.

Om en film som heter Shoot em'up ikke hinter til pang pang pang pang a.s.o, så vet ikke jeg. Hovedpersonen har to pistoler i hånden, badguyen en pumpehagle, og ellers på coveret så finner vi en lettkledd Monica Bellucci. For meg så blir storrien ganske enkel å lese. Selve innholdet, som i plott er for meg i slike filmer revnende likegyldig. Ei trenger jeg ha noe folhold til karakterene i filmen, shoot em'up du Clive, tenker jeg

Filmen får jo sprikendes karaktere, og dette viser jo bare hvor forskjelli forhold til film man kan ha. Var på kino med 4-5 andre, 2 synest den var heeeelt knall, 1 hatet den mer enn noe annet og 2 mente den var ok.

Expert Hellnoob sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    5,851
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    [...]Hovedpersonen har to pistoler i hånden, badguyen en pumpehagle, og ellers på coveret så finner vi en lettkledd Monica Bellucci.[...]
    Og det holder til terningkast 6.

Bare for å få denne tråden tilbake på sporet

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    1,180
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    "Drit i filmen, så lenge coveret ser kult ut", er en salgsstrategi som funker like bra på dårlige filmer som det gjør på dårlige spill. Det gjør dem ikke noe spesielt bedre av den grunn...

Intermediate Doc.G sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Sted
    Steinkjer
    Poster
    1,662
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis vi først skal sammenligne, Shoot em up var f.eks bedre enn alle filmene til Steven Segal, Jean Claude VanDamme & Dolph Lundgren, uten at det sier så mye

Intermediate goldeneagle sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    her var det jo mange artige meninger om denne filmen, så tenke jeg kunne legge til hva jeg syntes om denne filmen.

når jeg så denne filmen hadde jeg ikke hørt noe som helst om den, og ikke sett coveret en gang, så alt jeg viste om filmen var navnet, dvs hadde ingen forventninger om hvordan filmen skulle være, eller noen fordommer osv.
    med tanke på historien så er den så vidt helt grei. en man som ser at ei gravid dame blir jaktet på, og bestemer seg for å hjelpe henne, og videre ungen hun har fått etter at hun selv har blitt drept. resten kjenner vell de fleste her til
    jeg kan bare si at jeg digga denne filmen her. spesielt det med at han går å spiser på gullerøttene syntes jeg var en ganske artig ide. mye artig action som ikke har antydning til realisme i det hele tatt.
    så er du typen som ikke kan se en action film uten å drive å tenke på om det er realistisk eller ikke og sitte å irritere deg når det ikke er realistisk. styr langt unna.
    så den fordi jeg hadde lite annet å styre med og ingen andre filmer og se. skulle jeg feks leid film og hatt mange å velge mellom, hadde jeg nok valgt anderledes, men tross alt ganske underholdende film.

min karakter 8\10

Side 4 av 5 FørsteFørste 1 2 3 4 5 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •