Shoot'em up - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 5 FørsteFørste 1 2 3 4 5 SisteSiste
Viser resultater 21 til 40 av 96

Tråd: Shoot'em up

Intermediate Whoracle sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    2,610
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Nei dette var en skikkelig elendig film, men det var jo et par festlige scener da..

Intermediate magnuswb sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av gubben
    Vel, jeg har runda 50 og synes det er helt greit med litt "lettspydd" action innimellom
    Thats my boy! Fatters i samme alder synes også det var en festlig affære! Men kanskje mest pga. Monica Belucci... :-P

Intermediate gubben sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    2,832
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skal jo sies at jeg ikke har sett den enda , men er det ræ.. så er ikke det noe problem...

Intermediate Lil-H sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    1,388
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av magnuswb
    Så jeg er en 10 åring med små krav? :? Uansett, filmen er konge...men kan skjønne at folk ikke liker den.
    Om du tolker det slik, så vær så god.

All I'm saying is: Det er ikke akkurat høy kvalitet over filmen, bare masse skyting og blodsplætting. Det blir aldri noe ordentlig action, og for all del, skytinga som er der har vi sett før.

Og det jeg mener med 10 årige kids som digger denne filmen, er cheesy dialoger (jada, er meninge). Det hele blir for teit for min del. Særs scenen i lufta. Da ville jeg heller sett Point break

Men om du vil ha feit action, så kan du ta en titt på Running Scared =]

Active m4sta sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    406
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Beste parten var jo : F U TOO hahah som jeg dødve av latter

Filmen får 7/10 av meg pga overdrivelser :P

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Running Scared er knallbra! Men skal ikke sitte her og forsvare denne filmen, så jeg sier heller som en 10-åring: Den er driiiiiitkul! :-D

Og overdrivelser og masse tankeløs action, kombinert med masse skyting er gøy! Alt trenger ikke å være matrix...

Intermediate Whoracle sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    2,610
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Og matrix er ikke det? Det er iallefall ingen tvil om hvilken sjanger du liker best magnuswb

Intermediate santa claus sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da var den sett ferdig!

Noen av de scenene er noe av det teiteste eg noensinne har sett på film!

Intermediate gonigogo sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    2,253
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmm, mange forskjellige meninger om filmen her(og godt er jo det...)
    Men denne skal uansett sees... Paul Giamatti er en favoritt hos meg

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Whoracle
    Og matrix er ikke det? Det er iallefall ingen tvil om hvilken sjanger du liker best magnuswb
    Joa. Har The Insider, Green Mile, Shawshank Redemption og Crash blant mine favorittfilmer, så en avkobling med rein action er ikke å forakte... :-D

Tydelig at nissen her ikke helt så meningen rundt filmen... Gulrot? Bugs Bunny? Humor? hmm...

Men ingen tvil om at denne filmen har sykt delte meninger... Jeg digga den! Punktum!

Intermediate santa claus sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Tydelig at nissen her ikke helt så meningen rundt filmen... Gulrot? Bugs Bunny? Humor? hmm...

Nå... Eg tror ikke du skal bekymre deg så veldig av om eg skjønte humoren eller ikke.....

Active commodus sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ratata
    Enig, denne var skuffende. Har sett trailer og var litt i godstemning når jeg satte den på, den forsvant fort. Likte heller ikke kombo'en med skyting og gråtende spedbarn :-?
    jeg har denne filmen! må si jeg ble veldig skuffet! alt for overdrevet! ble nesten alt for dumt! rett og slett en kjedelig film!

Intermediate [wcip]Angel sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    1,180
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    MEN FOR ALL DEL ikke gå å se denne for å se handling og dype replikker! Det er rett og slett 1 t 20 minutter med fantastisk voldelig underholdning!
    Når jeg ser filmer har jeg ikke noe behov for "dype replikker" (hva nå enn dét måtte være?), men en film bør ha handling. Hvis alt jeg er ute etter er å se hjernedød skyting, så kan jeg like så gjerne sette på nyhetene, spille CS, eller se The Matrix en gang til.. apropos hjernedød underholdning så syns jeg The Matrix (1'ern ihvertfall) var 3-4 hoder høyere på terningkastet enn Shoot em Up.

Da jeg så denne filmen tidligere ikveld satt jeg og tenkte om det var noen aspekter av filmen som trekker den opp fra 1'eren på terningen. Skyte-scenene var helt OK, men action-scener er blitt gjort mye bedre før, og da ikke sammenskvist mellom fullstendig poengløse, ulogiske og usammenhengende scener. Man trenger ikke runke etter øst-europeisk familiedrama for å skjønne at "Shoot Em Up" har ENORME mangler og SERIØSE problemer med å opprettholde publikums suspension of disbelief. Det var flere scener i filmen hvor jeg slo meg i hodet med håndflaten enn scener som faktisk funka. Jeg vet dette er vanskelig for mange å innse, men det går an å lage filmer som *både* funker bra på et action-nivå, og som faktisk har et innhold som ikke suger esel. (Igjen, Matrix funker som et greit eksempel.)

For et fantastisk latterlig makkverk! Jeg kan ikke fatte og begripe hvordan rottentomatoes kan gi Shoot em up 67%.

Det er deprimerende å tenke på at Hollywood slipper unna med slikt søppel. Det er ikke rart filmer suger nå til dags. Folk er jo så late og har så lave forventninger til filmer at de verste makkverkene med gode skuespillere blir akseptert som "underholdning". Å kalle Shoot em up "hjernedød underholdning" er et kompliment filmen ikke fortjener i det hele tatt.

Nei takke meg til tv-serier som The Sopranos, The Shield, Deadwood, osv.

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe....Ja du likte tydeligvis ikke filmen, og du begrunner det bra. Slik det skal gjøres. Men du tar grådig feil ved Matrix som tankeløs underholdning. Da har du tydeligvis ikke studert filmen nok...

Har sagt min mening, jeg elsker filmen! Så får du heller dømme meg etter det..

Og ikke nok med det, den har respektable 7.3 på imdb (over 7 blir sett på som veldig bra), så det er tydeligvis ikke bare jeg som liker den. Men tror jeg aldri har sett så delte meninger rundt en film som denne. Enten liker du den eller så hater du den...

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    215
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så denne filmen i går.
    Storyen er rimelig tynn, men jeg syns den var bra allikevel. Så en utekstet versjon og fikk ikke med meg alt som ble sagt, uten at jeg tror det gjorde noe her... Sykt overdrevet, men hvis man tar den for det den er, så går det an å kose seg. Som far til en 6 mnd. gammel baby, syns jeg helt ærlig at det var litt vanskelig å se på til tider. Scenen hvor de hoppet ut av flyet syns jeg var så absurd at det ble kanonmorsomt.

Intermediate Christian sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    626
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    shoot em up - en film med pinlig dårlig dialog, snodig handlig og erketypiske figurer. Likevel lo jeg fra start til slutt, og faktisk på vei ut av kinoen også!
    Så utrolig overdrevet og teit at det hele blir jævlig artig! Akkurat som forventa.=)
    Nei, her nytter det ikke å forvente en blodseriøs actionfilm, men heller ha et litt åpent sinn. Da blir det moro=)

Active Coaslip sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Sted
    Sandnes
    Poster
    365
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

1 av 10

Må vel si at denne fikk 1/10 hos meg , skrudde av før den var ferdig. Men jeg måtte le da helten brukte en grønnsak som et dødelig våpen, det ble bare _for_ dumt.

Moderator striky sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Sted
    Vestfold
    Poster
    3,296
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gledet meg til å se denne filmen, men sitter igjen meget skuffet. Filmen er rett og slett kjedelig, actionsekvensene langt fra oppfinnsomme eller underholdende, skuespillerprestasjoner finnes ikke, og story er fraværende. Da sitter vi igjen med fint lite.
    Årets mest overhypede film for min del.

Intermediate Herminator sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    2,000
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg fikk opgså inntrykk av at denne filmen primært er siktet på en litt yngre garde, men det gjør ikke noe for min del. Koste meg når jeg så filmen, masse meningsløs skyting og harry kommentarer. Er ikke alle dager jeg orker å se en komplisert film med mye dyp handling som krever en opplagt form. Denne er midt i blinken en kveld man er sliten og bare vil bli foret med masse action, med en litt alternativ vri...

Mange hull i både handling og historie, men det gjør ikke noe. For min del så gir ikke filmen seg ut får å være noe annet enn det den nettopp er.

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Christian
    shoot em up - en film med pinlig dårlig dialog, snodig handlig og erketypiske figurer. Likevel lo jeg fra start til slutt, og faktisk på vei ut av kinoen også!
    Så utrolig overdrevet og teit at det hele blir jævlig artig! Akkurat som forventa.=)
    Nei, her nytter det ikke å forvente en blodseriøs actionfilm, men heller ha et litt åpent sinn. Da blir det moro=)
    DU har skjønt det! Takk! :-D At last... På tide å heise flagget! Herminator og

Side 2 av 5 FørsteFørste 1 2 3 4 5 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •