Den dårligste filmen noensinne? - Side 4

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 4 av 33 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 8 14 24 ... SisteSiste
Viser resultater 61 til 80 av 660
    Moderator roffe sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    9,330
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    [SPOILER WARNING (liten, hvit tekst. marker for å lese)]

Sitat Opprinnelig postet av kjelli
    Roffe, poenget med den maskinen var da å regne seg frem til når solførmørkelsen ville inntreffe. Og ikke at de plotselig gikk i samme bane.
    Joda, skjønte det, men hvis de ulike himmellegemene hadde fortsatt i samme bane som modellen viste, så ville solformørkelsen bare ha vart noen minutter. Det ble fryktelig usannsynlig at en samtidig solformørkelse av alle tre solene skulle vare så lenge...

Intermediate polkalizer sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,199
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av roffe
    Men dette er vel litt off topic. Tilbake til dårlige filmer:
    Er det noen som har eksempler på det motsatte (at det er noen gode filmer som er basert på storyen fra et dataspill...)?
    Det viser seg vel at filmene kan bli bra/dårlige helt uavhengig hva de er basert på, men avhengig av budsjett og talent og til de som lager den. For å gi et eksempel.... Den artige pirates of the carribean er basert på en båt-ride i disneyparken. Er vel ikke sånt som i utgangspunktet gir forhåpninger om stor filmunderholdning. Eh... jeg har et konsept, vi lager en film... om.... eh..... parkeringshus!

Moderator roffe sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    9,330
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av polkalizer
    Det viser seg vel at filmene kan bli bra/dårlige helt uavhengig hva de er basert på, men avhengig av budsjett og talent og til de som lager den. For å gi et eksempel.... Den artige pirates of the carribean er basert på en båt-ride i disneyparken. Er vel ikke sånt som i utgangspunktet gir forhåpninger om stor filmunderholdning. Eh... jeg har et konsept, vi lager en film... om.... eh..... parkeringshus!
    Hvilket bringer oss til filmen om et ... hotell ... med rare mennesker ... hvor det ikke skjer så mye. Men det må hete noe kult:
    "The Million Dollar Hotel"!
    ... aldri har vel så mange gode skuespillere deltatt i en så dårlig film! Jeg sovnet under filmen, så noe positivt kom det jo ut av den... fin sovemedisin.

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av roffe
    Diverse saker og ting om Pitch Black.
    Jeg reagerte også på enkelte ting i den filmen, men det var biologi og ikke fysikk. Ta hodene til slemmingene for eksempel. Det finnes mange eksempler på øgler med overdrevent store kranier eller merkelige utvekster i naturhistorien, men i alle tilfellene er det snakk om forsvarsmekanismer; det er ikke lett å bite over noe slikt. Hvorfor skulle disse rovdyrene trenge noe slikt? Og man kan forsåvidt også stille seg spørsmålet "hva spiser de når det ikke kommer fôr flygende midt under solformørkelsen?".

Intermediate Mastiff sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    1,970
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nei, gi dere! Mark Vincent (Vincent til Vin, og Diesel som "tøft" navn da han var dørvakt i New York) er jo flott i de riktige rollene! Jeg ville ikke likt å se ham som Ghandi (men så ville jeg ikke like å se Ghandi i det hele tatt - snakker om kjedelig!) men han er kul i XXX, Fast, Pitch Black og ikke minst Knockaround Guys! Jeg liker jo best Hollywood-action og Hongkong-action - en av tidenes beste actionfilmer må jo være Hardboiled av John Woo. Filmer med mening, seriøse ting og kunsteriske greier kjeder bare vettet av meg.

Intermediate mg_martin sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    1,333
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Nito
    "The core" er en av de absolutt dårligste filmene som jeg har sett i senere tid. Ugh... sååå utrooo-lig kjedelig, jeg VIRKELIG jobbet hardt for ikke å sovne under filmen !
    hehe.. Mamma sover alltid på kino... hun sovnet under slaget ved Helmsdeep og i slutten på Bad Boys ll...... hvordan er det mulig?????

Newcomer aSADAS sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    31
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    The Scorpion King er j**** dårlig.

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    The Scorpion King var en lidelse. Vin Diesel er dessuten ubeskrivelig mye barskere enn The Rock noen gang vil kunne bli.

Active Nito sin avatar
    Medlem siden
    May 2003
    Poster
    416
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Pogwaq
    Vin Diesel er dessuten ubeskrivelig mye barskere enn The Rock noen gang vil kunne bli.
    Da burde du se den nye filmen med The Rock, den som går på kino nå. Så en forfilm på den... virket som en veldig bra film :lol: :lol:

Intermediate tor rasmussen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    3,633
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget annonser
    1
    AVtorget feedback
    0
    Men hva skulle den filmen handle om da ?
    En eksmann som dreper sin tidligere kone i nabobygget til rettsalen hvor de skal inn å krangle for n'te gang ?

Intermediate polkalizer sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,199
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Speedfight2
    Sitat Opprinnelig postet av tor rasmussen
    Lost in translation.
    Nok en film som får 5-ere og 6-ere av kritikerne.
    Skal sikkert være noe slikt som at jeg må gi filmen ettertanke og ta notater, men større møl er det lenge siden jeg har sett.
    Hør Hør. Helt enig. På andre diskusjonsfora jeg har vært angående denne filmen, er det tydelig at de andre som har sett den har bestemt seg for at den _skal_ være bra, men etter de har sett den konkluderer med at den er møkke dårlig, hvorpå de unnskylder seg med at man skal se på kameraføring, lyssetting etc. Hurra! all honør til kameramennene/damene, men denne filmen ga meg ingenting. Absolutt ingen stjerner eller honnør fra meg.
    Synes selv denne filmen var svært bra, samme gjorde fruen og de vi så den med.

Intermediate Burre sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    3,071
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Speedfight2
    Sitat Opprinnelig postet av tor rasmussen
    Lost in translation.
    Nok en film som får 5-ere og 6-ere av kritikerne.
    Skal sikkert være noe slikt som at jeg må gi filmen ettertanke og ta notater, men større møl er det lenge siden jeg har sett.
    Hør Hør. Helt enig. På andre diskusjonsfora jeg har vært angående denne filmen, er det tydelig at de andre som har sett den har bestemt seg for at den _skal_ være bra, men etter de har sett den konkluderer med at den er møkke dårlig, hvorpå de unnskylder seg med at man skal se på kameraføring, lyssetting etc. Hurra! all honør til kameramennene/damene, men denne filmen ga meg ingenting. Absolutt ingen stjerner eller honnør fra meg.
    Synes selv denne filmen var svært bra, samme gjorde fruen og de vi så den med.
    Ser at mange på imdb.com har denne som sin personlige favoritt for året. greit at smak er udiskutabelt, men hva i all verden er det som er bra med den filmen?? :shock: :shock: skjønner det bare ikke..

Intermediate tor rasmussen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    3,633
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget annonser
    1
    AVtorget feedback
    0
    Jan Mandelid; nå må du komme her og gjøre rede for denne filmen og åpne øynene på oss ikke-forståere.

Du snakket en gang noe om de to i Japan som har sitt helt eget lille univers som de lever i der nede.

Spill your guts !

Guru Peakman sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    5,232
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lock, Stock and Two Smoking Barrels.

Bare helt utrolig dårlig og kjedelig. Nok et eksempel på at engelske filmer er mer trist en russisk filmteater.

Active Nito sin avatar
    Medlem siden
    May 2003
    Poster
    416
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Peakman

Bare helt utrolig dårlig og kjedelig. Nok et eksempel på at engelske filmer er mer trist en russisk filmteater.
    Jeg syntes den filmen er VELDIG bra. Absolutt en av mine favoritter, når det gjelder action/komedie.

Active Terminator sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    411
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Jeg syntes den filmen er VELDIG bra. Absolutt en av mine favoritter, når det gjelder action/komedie.
    Enig med deg, Nito!

Intermediate rojohan sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    1,906
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sterk kandidat etter at helgen er over ------:arrow: Baise-Moi :lol:

Guru Peakman sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    5,232
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Jeg er klar over at mange syns det, derfor kjøpte jeg den, men den skuffet så totalt. Eneste moro var den scenen med parkeringsvakten. Hvorfor må de engelske filmene være så fargeløse?

Nr 2 med Brad Pit var minst like dårlig.

Active Nito sin avatar
    Medlem siden
    May 2003
    Poster
    416
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nr 2 med Brad Pit var minst like dårlig.
    Den syntes jeg også var bra :lol: bra med litt forskjellig filmsmak

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg synes også Lock, Stock og Snatch var utrolig morsomme filmer. Greit nok, han låner i bøtter og spann fra Tarantino, men på den annen side er vel ikke han den mest originale heller.

Side 4 av 33 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 8 14 24 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •