J.J.Abrams med film?! 01.18.08

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 13 av 13
    Intermediate santa claus sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

J.J.Abrams med film?! 01.18.08

Ser spennende ut!

Hvem knuser New York? - Dagbladet.no - film

Apple - Trailers - 01-18-08

Dette kan hvertfall JJ! Blir spennende å se hva som kommer ut av filmen!

Det som kanskje kan være litt dumt er at for mye hype fører til at mye info lekker ut, filmen blir overhypet og skuffelsen blir stor....

Men gleder meg!

Regner med datoen i traileren henviser til release datoen?!

Intermediate Kjeksen sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    760
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Uff, ja vet ikke hvor mange ganger jeg har sett den traileren og blir mer og mer spent:P

Det er ikke spesielt med lekkasje, men det finnes teorier. Dessuten har de laget en nettside hvor de legger ut diverse ting om filmen osv, slags "ledetråder".

Er linker osv på diskusjonen på imdb

Uansett, den ser grisetøff ut! Og jeg er rimelig sikker på at "navnet" er datoen på premiera.

Expert AndreWerdenskrieg sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,368
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan ikke si annet enn at denne ser utrolig spennende ut. Nå er jeg virkelig nyskjerrig. Bra markedsföringsstrategi!
    XTZ 99.26 | Yamaha CX-A5000 | 4 x SEAS L26ROY | Aoda MA-600 | Oppo | Marantz MM8003 | Antimode | LG 65"

Intermediate kakehode sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    1,191
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Intermediate partyboynr1 sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    1,014
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har allerede følelsen av at denne kan bli noe stort i hjemmekino sammenheng...

Virket meget lovende....

Intermediate kakehode sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    1,191
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AndreWerdenskrieg
    Kan ikke si annet enn at denne ser utrolig spennende ut. Nå er jeg virkelig nyskjerrig. Bra markedsföringsstrategi!
    Joda, kul markedsføring, men det bygger jo opp enorme forventninger, så denne filmen har å levere!

Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    760
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette kan bli gøy:P

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    1,342
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja. Dette så spennende ut !

Jeg husker hvor lenge teaseren på Transformers lå ute på nett. De viste jo nesten ingen ting, men fy f... så bra den var. Filmen var jo ganske tøff også. Kunne tenkt meg å se den i 1080P på en skikkelig hjemme kino !

Newcomer BOB DOLE sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    44
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg forstår ikke hva som er så spennende med dette. Så ut som enda en dårlig monster eller katastrofe film helt fra begynnelsen. Må nok nevnes at jeg heller aldri har likt noe J.J har gjort tidligere så det er kanskje ikke så rart. Jeg likte hverken Alias, Mission Impossible 3 eller Lost. Hva er det han gjør på denne filmen? Produsent? Jeg vet Matt Reeves regisserer.

Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    760
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av BOB DOLE
    Jeg forstår ikke hva som er så spennende med dette. Så ut som enda en dårlig monster eller katastrofe film helt fra begynnelsen. Må nok nevnes at jeg heller aldri har likt noe J.J har gjort tidligere så det er kanskje ikke så rart. Jeg likte hverken Alias, Mission Impossible 3 eller Lost. Hva er det han gjør på denne filmen? Produsent? Jeg vet Matt Reeves regisserer.
    Stått opp på feil bein idag eller...hehe. Du dømmer både denne filmen, og andre BRA ting nord og ned før du i det hele tatt vet noe om den...kjekt.

Om du også leser linken til dagbladet står det som følger: "I all hemmelighet har han produsert en film ingen vet hvem spiller i".

Intermediate gonigogo sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    2,253
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Denne ser rå ut! Har litt sansen for store ting som ødelegger store byer :-D

Virker som man ser mye av filmen igjennom det håndholdte kameraet. Hvis det er gjort riktig, blir det gjerne ekstra spennende, og det gir et dokumentarisk snert over det hele.

Gleder meg!

Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    760
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Og filmen heter "Cloverfield".

Synes fortsatt den ser lovende ut.. denne skal jeg se!!!

Trailer: Apple - Trailers - 01-18-08

Newcomer BOB DOLE sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    44
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kjeksen
    Stått opp på feil bein idag eller...hehe. Du dømmer både denne filmen, og andre BRA ting nord og ned før du i det hele tatt vet noe om den...kjekt.

Om du også leser linken til dagbladet står det som følger: "I all hemmelighet har han produsert en film ingen vet hvem spiller i".
    Jeg er ikke fan av det Abrams har gjort før så at han er involvert virker ikke fristende på meg. Jeg vet at han står bak denne filmen og utifra det han har jobbet på før så dømmer jeg denne nord og ned foreløpig, ja. Hadde jeg likt noe han har gjort før ville jeg kanskje ha blitt begeistret. Regissøren han har valgt er matt Reeves som tidligere kun har regissert episoder av bl.a J.J's success serie Felicity og noen andre på tidlig kansellerte serier som Miracles.

Jeg bryr meg ikke så mye om hvilke skuespillere de har fått med seg for folka som jobber med den er ikke blant mine favoritter. J.J har jobbet med mange forskjellige skuespillere før og jeg vil ikke akkurat påstå at Mission Impossible 3 f.eks. er den beste filmen jeg har sett med Tom Cruise; heller en av de dårligere. Slik kan jeg fortsette med de fleste skuespillerene han har brukt tidligere.

Siden de første nyhetene og bildene fra denne filmen ble lagt ut på nett har jeg har resonert meg fram til at denne filmen ikke interesserer meg. Mysteriet de har lagt fram fenger meg ikke. Det har ikke noe med hvilken fot jeg stod opp på å gjøre i det hele tatt.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •