John Rambo ( Rambo Iv ) - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 3 FørsteFørste 1 2 3 SisteSiste
Viser resultater 21 til 40 av 54
    Intermediate Megawatt sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    536
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Lenge siden jeg har sett noe så blodig og voldelig..

Så John Rambo i dag.. fytte katta.. Her får du alt det grusomme du kan tenke deg.. Voldtekter, barn skutt i filler ganske så detaljert, spedbarn svinges rundt tredt på et spyd eller kastes i flammehav, råttnende lik fulla av fluelarver og alle måter å åpne kranier på..

Jeg er generellt en stor fan av denne typen film, men noen av scenene synes jeg blir for, vet ikke helt hva jeg skal si, provoserende. mulig grunnen er at jeg ble far for 1 år siden men. Er sjokka over det voldelige innholdet i denne filmen.. aldersgrense burde værdt satt til 21.ikke kødd engang.

Når John endelig begynner å "buste some heads" blir jeg litt roet ned i form av at noe rettferd skjer i filmen. vet ikke om jeg liker eller hater filmen akkurat nå..

Helt jævelig, på de mest urovekkende måter, men samtidig er den nok den beste rambofilmen av alle 4..

See it and make up your own mind..

Intermediate marsboer sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    3,764
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Filmen var helt ultimat bra i mine øyne. Jeg satt med en tåre i øyekroken i ren ekstase i halvparten av filmen. Jeg likte spesielt godt råskapen og at unger, kjerringer og menn drepes over samme kam. Råskapen var akkurat det som gjorde det realistisk, og ikke til bare nok en forfinet og teatralsk hollywod action.
    Jeg synes også mengden blod var på sin plass og det føltes ikke urealistisk, om enn kanskje litt overdrevet. Når noen skyter på deg med våpen av det kaliberet som benyttes i denne filmen, går kroppsdelene for å si det slik.

Kort sagt var filmen steintøff! Den var så macho at det rant av den, men jeg synes aldri det ble for dumt at det bare ble dustete (slik det ville blitt med f.eks Arnold i stedet for Stallone i samme rolle)

Anmeldere som gir denne filmen en 1'er må ha røyka bildekk. Man må ta filmen for det det er, og det er en steintøff actionfilm. Filmen er meget bra laget, kampscenene er brutale og kaotiske og gir en følelse av totalt anarki og ******* på jord, skuespillerprestasjonene var overraskende bra og de klarte å ikke gjøre det hele til en langvarig tidtrøyte ved å putte inn unødvendig "historie" og romantikk som i denne filmen ikke ville vært spesielt naturlig.
    Jeg likte godt det at Rambo har insett hvem han er og at han ikke lenger måtte dvele så forferdelig som i de tidligere filmene før han innså at han måtte trå til verks...

Og kom igjen..... MANNEN SMIR SIN EGEN J*VLA KNIV FØR HAN DRAR I KRIG... HVOR BARSKT ER IKKE DET!!

Expert antiloop sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    7,385
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så denne på DVD tidligere i kveld. Makan til voldsorgie er det lenge siden jeg har sett. Den claymore`n han satte opp så ut som en liten atombombe når den gikk av :-D

Intermediate Kane sin avatar
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    3,247
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av antiloop
    claymore`n han satte opp så ut som en liten atombombe når den gikk av :-D
    At han satt den rett inntil en bombe som lå igjen fra 2.verdenskrig som var på størrelsen med en liten bil kan ha noe med det å gjøre
    Yamaha CX-A5000, Sherbourn PA 5-200, Arendal Sound 1723 Tower, Arendal Sound 1723 Center, 3 x Arendal Sound 1723 SUB3, SVS SSS-01

Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    3,764
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Haha, var det noen som ikke skjønte at det var derfor eksplosjonen ble så heftig

Hvis ikke haddet det vært litt av en mine ja...

Intermediate Whoracle sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    2,610
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    For en håpløs film! 1t og 20min? det holder ikke.. skulle minst ha vært 1t lenger.. Fikk følelsen av å se en lengere trailer eller en kortfilm..

Expert antiloop sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    7,385
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kane
    At han satt den rett inntil en bombe som lå igjen fra 2.verdenskrig som var på størrelsen med en liten bil kan ha noe med det å gjøre
    Tenkte ikke så langt.. ops: Uansett heftig smell..

Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    3,764
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Whoracle
    For en håpløs film! 1t og 20min? det holder ikke.. skulle minst ha vært 1t lenger.. Fikk følelsen av å se en lengere trailer eller en kortfilm..
    Da ble du i hvertfall tydeligvis underholdt den tiden den varte :-D

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    103
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    "vet ikke om jeg liker eller hater filmen akkurat nå.."

føler nøyaktig det samme! men takketvære gode lydeffekter, så må nesten denne få bli med filmsamlingen

denne filmen kan på ingen måte beskrives som annet enn "rambo". derfor syns jeg ikke at filmkritikernes meninger har noen betydning what so ever

MusicDude
    Guest
    Sitat Opprinnelig postet av Whoracle
    Dersom du skulle ønske den var 1 time lenger, må du jo ha likt noe ved den?

Intermediate Joakim-G_R sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jævelig kul film, denne hadde ALT en ordentlig grom action-film skal ha! Skikkelige spesialeffekter, og skikkelig realistiske.
    Jeg likern!!

Newcomer HjemmekinoPåHybelen sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    167
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Konge film! Rambo er hard!

Intermediate Herminator sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    2,000
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Han nøyer seg heller ikke med kinaputtere!

Intermediate Marantz sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    2,654
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    En stund siden jeg så den, men Rambo var skikkelig tøff. Eneste jeg har å utsette på filmen, på lik linje med en del andre, er at den er alt for kort...

RolfBob
    Guest
    Helt rå film, kanskje litt unødig mye 'ekkelt' innhold, men er det ikke Rambo da?

RoOgFred
    Guest
    Blodige saker, uten tvil. Litt snuff-preg, men underholdende JA

Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Greia med filmen som noen ikke har fått med seg (tenker da på de som reagerer på innholdet) er vel for å formidle litt av hva som faktisk skjer nedover i de landene.
    Så ett intervju med produsentene og skuespillerne en gang før jeg så filmen. Så sånnsett er det jo bra at det er voldelig og slikt, at de virkelig viser hva som skjer rundt i verden og ikke bare legger ett teppe på det.

Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    En av de beste action filmene jeg har sett på lenge!
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub
    Epson EH-TW2900 . Dreamscreen V2 DynaGrey 106" . DarbeeVision Darblet

Intermediate MaW sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    12.7 M2 Browning (maskingæveret fra ******* som slakter alle) scena er verdt prisen på filmen aleine...

Maskingevær beregnet på hard til semi-harde pansrede mål. Perfekt gunner for Rambo til å slakte mennesker med.

Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av MaW
    12.7 M2 Browning (maskingæveret fra ******* som slakter alle) scena er verdt prisen på filmen aleine...

Maskingevær beregnet på hard til semi-harde pansrede mål. Perfekt gunner for Rambo til å slakte mennesker med.
    Gleder meg til jeg får sub, da skal den scenen testes

Side 2 av 3 FørsteFørste 1 2 3 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •