Omtale: Crank - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 29 av 29

Tråd: Omtale: Crank

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    39
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Skal ikke ta på meg å være allvitende om film. Nrk står ikke på trappen min og lurer på om jeg vil bli den nye Pål Bang Hansen. Men jeg ville ikke funnet på å anbefale denne for noen av mine venner. Jeg har ikke spindelvev under armene, men har rukket å bli 35 år gammel/ung. Liker godt action også. Det er bare det at jeg ikke synes filmen hadde hverken handling eller nerve å hoppe i taket for. Den burde jo kunne ha endel potensiale for galgenhumor og jeg humret vel litt et par ganger i skjegget. Det var derimot ikke nok til å redde resten av filmen.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    39
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vil og legge til at det ikke var skuespillerprestasjonene det skortet på. Gjorde vel en grei prestasjon forutsetningene tatt i betraktning. Ikke Oscar men heller ikke så verst...

Intermediate Marantz sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    2,654
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av grinchen
    Nrk står ikke på trappen min og lurer på om jeg vil bli den nye Pål Bang Hansen.
    Én Pål Bang Hansen er mer enn nok... Helt greit at du ikke likte den. Smaken er som baken; Bleik, slapp og hårete... ops der dukket visst Bang Hansen opp i tankene igjen.... ops:

Active CW Lover sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    312
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det var en utrolig BRA film ass..
    Var litt uvant å se den ved bynelsen for litt spessiel filming..
    Denna får en 8/10:-D

Intermediate Speedfight2 sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    937
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av marsboer
    En annen ting som jeg la merke til med denne filmen er at bildekvaliteten er sensasjonelt bra. Dette er den første DVD-platen jeg med hånden på hjertet kan si at ser ut som HD på min 37" LCD (med HTPC prosessering) Jeg fikk virkelig opp øynene på hvor bra bilde DVD-platen kan romme med denne filmen.
    Gammel tråd, men dog.. Jeg ble også meget overrasket over hvor sylskarpt bildet var på denne dvd'en. Og det med en Nordisk Film utgave
    Har mange Blu-Ray filmer som har dårligere bilde enn Crank, og med tanke på at dvd'en ikke er over 5gb engang, så er dette et topp produkt.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    80
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Endelig en film som har god action, uten å ødelegge det ved å feilende prøve å være "smart". Jason Statham er en skuespiller jeg har får mer og mer sansen for, særlig i Snatch og Crank.

Intermediate goldeneagle sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    nå er jeg den type person som kan like mange actionfilmer som har elendig story, middelmådige skuespillere osv. husker at jeg så denne filmen for kansje 1 år siden. ser du bort i fra "The mist" som ligger på min 1 plass over dårligste filmer så kommer denne rett etter på 2. plass. så sett bort i fra mist skal du lete lenge for å finne en dårligere film.
    både story, action scenene osv er så ufattelig dårlige. helt fram til den latterlige dårlige slutten, kan jeg egentlig ikke fatte hvorfor jeg i det hele tatt gadd å se hele denne filmen.

karakter 1\10 fra meg

Intermediate Ultima sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    1,184
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Artig film dette!

Imidlertid, å omtale bildet som "bra" er mildt sagt beskjedent. Crank har faktisk det best DVD-bildet jeg noensinne har sett på en vanlig film (ikke tegne - eller animasjon)

Hva er det som gjør bildet på Crank så spesielt bra; ligger det rett og slett et ubenyttet potensiale i DVD overføringer?

Merkelig nok er det voldsomt sprik i kvaliteten på DVD-filmer. Selv nyere produksjoner - som f.eks. Oceans 13 er helt elendige. Denne filmen ser ikke bedre ut enn VHS!, mens en del eldre filmer ser riktig bra ut. Se7en er min referanse sammen med Crank på DVD format. Hvorfor dette spriket i bildekvalitet?
    Sony KD 55X8509C | Denon AVR X6200W | Cambridge Azur 840W | Hegel HD11 | Cambridge Azur 751 BD | PS3| Tecnnics SL-Ma1| B&W 804 Diamond, B&W HTM4 Diamond, B&W DB3D, Dali Suite R0,8, B&W M1, Focal Dome | Apple TV |

Intermediate marsboer sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    3,764
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av goldeneagle
    nå er jeg den type person som kan like mange actionfilmer som har elendig story, middelmådige skuespillere osv. husker at jeg så denne filmen for kansje 1 år siden. ser du bort i fra "The mist" som ligger på min 1 plass over dårligste filmer så kommer denne rett etter på 2. plass. så sett bort i fra mist skal du lete lenge for å finne en dårligere film.
    både story, action scenene osv er så ufattelig dårlige. helt fram til den latterlige dårlige slutten, kan jeg egentlig ikke fatte hvorfor jeg i det hele tatt gadd å se hele denne filmen.

karakter 1\10 fra meg

Hehe, morsomt. Selv synes jeg både crank og the mist var kongefilmer

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •