Filmer med god biljaktscener - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3
Viser resultater 41 til 46 av 46
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg digger biljaktscenene i de gamle Olsenbanden-filmene, med de gamle sort-hvite politi-folkevognene som romler avgårde, dessuten er nesten alle disse scenene spilt inn på Kampen i Oslo der jeg bor :-D

Intermediate cowboy bebop sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    1,427
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    The bourne Identety har jo en rå bilscene. Den ser ivertfall dritbra ut.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    159
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    24 Hours har masse bilkjøring. Mye i forbindelse med Le Mans da, men en del rally og herjing og

Intermediate AjSelj sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    2,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

jaha

Sitat Opprinnelig postet av ESH
    Skulle gitt hva som helst jeg også. Og Ghostrider er temmelig heftig, men vil nå påstå at å dra forbi en rekke med vogntog på en alminnelig vei (et felt hver vei, hvor også mennesker pleier å gå) på veiskulderen som består av jord og grøft i ca. 220 km/h i en Porsche 911 i Marokko er temmelig vorrykt...

Mener du grusvei her eller omtrent det samme som en dårlig norsk landevei?
    om det er det siste er det vel ikke så "vorrykt".

Men en annen ting er jo at det er en vesentlig forskjeld på å kjøre motorsykkel og bil, personlig syns jeg det er vel så kult å se bilkjøring.
    Klart Ghost Rider vet hva han gjør, selvom det kan være kult så er det jo strengt tatt litt latterlig å gi ut fem filmer med det, uten å ha sett mer enn en kanskje to så er det vel strengt tatt ikke voldsomme forskjeller på filmene?
    Kuleste med det er vel at han har klart å holde sin identitet hemmelig.

Er det noen som kommer på noen flere Spillefilmer! med kul bilkjøring i ?
    Jeg er ikke av typen som setter meg ned og ser to timer med motorsykkel kjøring men liker jo å se litt.

Blir vel litt bilkjøring i Transformers også 4 juli, den har jeg forventninger til hvertfall.
    Transporter var vel nevnt.
    Driven er jo ikke så verst film da, jeg gadd hvertfall å gi 40,- for den
    Mr and Mrs Smith har jo noe.
    The Island har noe bil og noe "flyge sykkel" kjøring
    og om man vil se villmannskjøring som ikke går så bra sender de mye på National Geographic om kveldene

Active clsc-215 sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    312
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den orginale Gone in 60 seconds fra 1974 !

Bilen er da en 1973 Mustang mach 1.

Moderator ask4me2 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,803
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ESH
    Skulle gitt hva som helst jeg også. Og Ghostrider er temmelig heftig, men vil nå påstå at å dra forbi en rekke med vogntog på en alminnelig vei (et felt hver vei, hvor også mennesker pleier å gå) på veiskulderen som består av jord og grøft i ca. 220 km/h i en Porsche 911 i Marokko er temmelig vorrykt...
    Synes man ikke skal ha noe med slike Ghostrider personer å gjøre i det hele tatt, og man bør ungå å linker til eller på andre måter å støtte eller gi oppmersomhet til slike idioter på. (som jeg på en måte gjør akkurat nå....)

Det sånne personer gjør er ikke bare å sette sitt eget liv og helse i fare, men mange andre utenforstående helt uskyldige mennesker. Går noe galt og ulykken et faktum med slik villmannskjøring med så store energimengder involvert, er det ingen vei tilbake å gjøre det godt igjen for de andre dette går utover, og jeg bryr meg katta om Gostrider mister en arm eller et bein, eller ender opp som noen Kg kjøttdeig i en trekiste 6 fot under jorda, men synes det er veldig trist hvis han tar med seg noen på veien, eller skader andre fysisk eller psykisk.. Å sette seg selv og andre for lifsfare gjelder forsåvidt også for biljakt sener i div filmer der man benytter stuntmenn og meget godt planlagte og resisjerte stunt, men der har alle de involverte fått lov til å gjøre dette valget og risiko vurderingen selv, noe som ikke er tilfelle for tilfeldige medtrafikanter til diverse villmanskjøring i et vanlig trafikk bilde, som kan være risikofyllt nokk som det er, selv om alle involverte bruker hodet og kjører fornuftig.
    Uten kontrast, får man ikke med seg alle detaljene.

Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •