Uro

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3

Tråd: Uro

Intermediate OKKing sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    661
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Uro

Vi så denne filmen i kveld (vi var 4 stykker med ulik mening om kvaliteten) som så filmen. Den er i fremstilling og i historie veldig lik "sorte penger, hvite løgner", dette mer enn i bare innhold (Ane Torp spiller i begge filmene). Selv om vi har sett / opplevd dette før så er filmen sterk og engasjerende, den har nærve og evner å overraske selv om historien er "tynn". Jeg synes filmen er bra jeg og gir den etterningkast på fem. Vakkert og usminket om Oslos underverden, selv om jeg er fjern fra denne......

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har ikke sett den ennå. Synes det er alt for lite bredde av skuespillere i norsk film. Uro og Uno har mange av de samme profilene. Og Ane D. Torp er jo med i alle norkse filmer de siste 5 årene. :shock: På tide at norske filmindustri tar sitt ansvar å dyrker litt mer bredde.

Intermediate Kjeksen sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    760
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er litt sånn med denne som mange er med Pingvinenes Marsj. Skal jeg, skal jeg ikke! Den ligger på bordet foran meg as we speak, fordi broren min bruker mitt rom til film...hehe... Men jeg er litt lei av Ane D T og Nicolai C B som Tiger også nevner. Det blir jo bare de samme folka, vanskelig for min del å sette seg inn i de forskjellige personene når de ikke blir noen andre enn seg selv i mine øyne. Selvfølgelig litt sånn i Hollywood også, men alt er liksom på et helt annet nivå der! Personene blir påvirket av kulissene osv... her i Norge er liksom de fleste filmene like utseendemessig, men de blir jo hyllet opp med bra terningkast hver gang (!?).. eneste Norske filmen jeg har sett som jeg virkelig faktisk synes var BRA bortsett ifra Ivo Caprino filmene, hehe, er Den Brysomme Mannen. For en film:P Skal nok se Uro også, men tror nok det blir Pingvinenes Marsj før jeg ser Uro git...! :-D

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •