Jackass Number 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 8 av 8
    Intermediate Kjeksen sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    760
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Jackass Number 2

For en film, for en gjeng, for en humor. Akkurat idet jeg trodde f.eks Dirty Sanchez eller The Dudesons skulle overta en del av opplegget fra gutta i jackass kommer de og tar så til de grader tilbake tronen de egentlig altid har hatt! Denne filmen gav meg magekramper jeg aldri har sett maken til!!

Jeg gikk på denne filmen og trodde jeg og kompisene ville bli så og si alene, men der tok jeg grundig feil! Folk i alle aldre, selvfølgelig ikke småbarn, men alle andre, hadde tatt turen til kinoen. Halvfull sal, og det til tross for at den har gått en stund på kino. Og jeg må vel innrømme, og jeg har vært mye på kino, at jeg aldri har hørt mer latter og glede i en kinosal som nå. Rasling med godteposer, folk som små snakket litt osv ble en bagatell. Alt var bare så bra! Vanligvis når folk rasler i godisen, snakker eller ler bare på pur F under en alvorlig film får jeg lyst til å stikke popcorn inn i alle kroppsåpninger som innhalerer oksygen, slik at han dør en sakte men sikker død i eimen av smør og salt. Men slik var det ikke nå, nå var det happyness på menyen.

Den begynner hysterisk morsom, fortsetter i vond latterkrampe og avslutter med å gjøre dagen din lett som en fjær! Knoxville og Co tar alt så til de grader mye lengre enn vi noengang har sett. Forferdelig sier du? Tiss, bæsj, spy og promp + en liten skvett hestesed sier du? JA TAKK, HVORFOR IKKE!! Det er da åpent for en slik film også synes nå jeg, midt iblant alle dokumentarene og drama filmene. Jeg fikk aldri nok av denne filmen, og håper for all del de lager en til.

Terningkast 6

Active big T sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    487
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Slenger meg på her.
    En skikkelig konge film!
    Terningkast 6 fra meg og!

Newcomer Bareare90 sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    49
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dama mi var litt sliten og lei det meste(ikke lei meg da ).
    Så spurte jeg om hun ville se en film? Joda, skulle orke det. Jeg har aldri sett en persjon kose seg så mye som hun gjorde når jeg satt på Jackass Two:-D
    Vi begge lo så magen vrengte seg.
    Tidenes oppmuntrer dette her... En klar sekser fra meg...!

Intermediate HiFi Plumber sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    1,428
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kjeksen

For en film, for en gjeng, for en humor. Akkurat idet jeg trodde f.eks Dirty Sanchez eller The Dudesons skulle overta en del av opplegget fra gutta i jackass kommer de og tar så til de grader tilbake tronen de egentlig altid har hatt! Denne filmen gav meg magekramper jeg aldri har sett maken til!!

Jeg gikk på denne filmen og trodde jeg og kompisene ville bli så og si alene, men der tok jeg grundig feil! Folk i alle aldre, selvfølgelig ikke småbarn, men alle andre, hadde tatt turen til kinoen. Halvfull sal, og det til tross for at den har gått en stund på kino. Og jeg må vel innrømme, og jeg har vært mye på kino, at jeg aldri har hørt mer latter og glede i en kinosal som nå. Rasling med godteposer, folk som små snakket litt osv ble en bagatell. Alt var bare så bra! Vanligvis når folk rasler i godisen, snakker eller ler bare på pur F under en alvorlig film får jeg lyst til å stikke popcorn inn i alle kroppsåpninger som innhalerer oksygen, slik at han dør en sakte men sikker død i eimen av smør og salt. Men slik var det ikke nå, nå var det happyness på menyen.

Den begynner hysterisk morsom, fortsetter i vond latterkrampe og avslutter med å gjøre dagen din lett som en fjær! Knoxville og Co tar alt så til de grader mye lengre enn vi noengang har sett. Forferdelig sier du? Tiss, bæsj, spy og promp + en liten skvett hestesed sier du? JA TAKK, HVORFOR IKKE!! Det er da åpent for en slik film også synes nå jeg, midt iblant alle dokumentarene og drama filmene. Jeg fikk aldri nok av denne filmen, og håper for all del de lager en til.

Terningkast 6
    Hmmm...Kanskje jeg må bite i det sure eplet og se filmen jeg også kjeksen?!

Intermediate reimers sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,382
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    joa morsom denne men Dirty Sanchez the movie er sånn sirka dobbelt så morsom :P

Intermediate kas sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe, helt ening, dette var en konge film. Tor jeg lo i 70min i strekk samt de resterende 10 holdt jeg på å brekke meg av de kvalme tingene demes

Intermediate Kjeksen sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    760
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HiFi Plumber
    Hmmm...Kanskje jeg må bite i det sure eplet og se filmen jeg også kjeksen?!
    Ja, er jo det jeg har sagt til deg hundre ganger!! hehe.. :P:P

Sitat Opprinnelig postet av reimers
    joa morsom denne men Dirty Sanchez the movie er sånn sirka dobbelt så morsom :P
    Jeg har sett den også, og den er hysterisk bra den også...men det blir liksom ikke på samme måte. de gjør også ting på 2 forskjellige måter liksom! men den skuffer da ikke! dirty sanchez filmen er etter min mening bedre enn serien :-D

Intermediate magnuswb sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Detta høres jo, som vi sier på godt norsk, jævla bra ut! Likte 1ern bra, så da må jo dette være knall! Skal sees til helga. :-D

edit: HAH! null sensur av bannord. burn! ....varer vel ikke lenge.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •