Disney klassikere - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3
Viser resultater 41 til 43 av 43
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    32
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av RuneW
    Jeg er en "Disney-tilhenger" selv, men har ikke helt skjønt dette "klassiker"-opplegget. Er det de selv som har gitt klassiker-status på samtlige av sine animasjons-utgivelser?

Vanligvis så bør vel en film ha noen år på baken før den kan betraktes som klassiker? At Tornerose er en klassiker kan jeg gå med på, men Lille Kylling?
    Lille Kylling er orginalt en Disney-tegnefilm fra 1943. Ble nok laget en data-animert remake fordi den 60 år gamle stilen ikke helt ville falt i smak hos alle barn nå lenger. Historien er med andre ord det som gjør den til en av klassikerne - ikke utførelsen.

Intermediate Revox sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    YouTube - Walt Disney - Chicken Little - 1943

Tegnefilmer var mye bedre før.. Mye mer direkte og gjennomtenkte.

Intermediate goldeneagle sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    en ting jeg lurer på. kjøpte faktisk min første disney klassiker på blu ray nå. snehvit og de syv dvergene på diamond edition. av det jeg har lest på nettet, så kommer disney til å gi ut 2 filmer i året av diamond edition. så det jeg egentlig lurer på, hva er forskjellen på diamond edition, og alle de andre forskjellige blu ray utgavene som feks. gold edition? skal jeg kjøpe alle i diamond edition, for å få like, må jeg tydeligvis vente svært lenge, men kjøper jeg dem i forskjellige varianter bare på bluray, kan jeg tydeligvis få alle på blu ray en del fortere. av det jeg har lest på nettet, virker det som om de legger ekstra arbeid ned i disse diamond edition utgavene, eller???

Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •