Storfilmer vi venter på - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 31 av 31
    Intermediate shakudu sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,593
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av magnuswb
    300 ser jo fantastisk ut! Så jeg ser fram til den. Kommer ikke før 7 mars 2007 da... Men denne ga meg gåsehud.

"spartans, tonight we died in hell!!" herlig... :-D
    Spartans. Ready your breakfast and eat hearty -- for tonight we dine in HELL!

Intermediate magnuswb sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ahh, herlig! Kommer til å sitte med konstant gåsehud under hele filmen. Traileren gir meg det hvertfall. Har tilogmed brent den på dvd med dd 5.1 lyd. Trøkker unektelig bra! (men ikke brenn 1a versjonen, der stinker lyden) Tipper dette blir hjemmekino film nummer 1.:-D

men skuffelsen kan komme... bare håper ikke på det..

Intermediate corleone sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    807
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gammel tråd men gleder meg veldig til den siste Indiana Jones filmen som kommer snart, bare håpe de ikke har mistet grepet.

Intermediate Danke sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    4,726
    Takk & like
    Nevnt
    7 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg gleder meg til Aronofskys-Wolverine kommer ut.
    Tror det kommer til å bli tidenes beste superheltfilm.
    Mørkere en Batman-The Dark night og håper også den blir bedre...

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    117
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Ghostbusters og Bad Boys 3

Gleder meg til Ghostbusters 3 og Bad Boys 3 med forhåpentligvis Michael Bay som regissør. Ellers håper jeg Eli Roth har et nytt prosjekt på gang snart. Godt Nytt År!!!

Intermediate zeezar sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    2,442
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Oppfølgeren til Bubba Ho-Tep er anmeld nedkommet i løpet av 2011: "Bubba Nosferatu: Curse of the She-Vampires". Ryktene er mange og mye brek/lite ull rundt på nettet. Dessv ingen trailer så langt.

Noen av de samme (finnene) som står bak "Star Wreck: In the Pirkinning" har lovet Iron Sky en gang uti 2011. Teaser.

Gaspar Noés "Enter the Void" skulle vel egentlig ikke komme på DVD/BR før i apriil (2011) men finnes på eBay ser jeg. Klipp på YouTube. Denne kan bli heftig for øye og øre.

Intermediate Shallow_ sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    4,239
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Suckerpunch!!!!!
    Yamaha CX-A5000, Rotel RB 993x2 + RMB 1075, Audiovector Sign. Mi3-AV3Ci-Mi1, JVC DLA-X500, Oppo BDP-95EU Region Free

Min Hjemmekino Mine Bluray filmer

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    36
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Transformers 3!

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    1,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Cowboys & Aliens og Super 8

Super 8

Director: JJ Abrams (nye Spielberg)

Cast: Kyle Chandler, Elle Fanning, Amanda Michalka and Noah Emmerich

Release Date: June 10, 2011

What it’s about: Given that this is JJ Abrams’ top secret project at the moment, very very little is known. What we do know is that the film is set in the 1970’s, that it’s being produced by Steven Spielberg, and that it’s an homage of sorts to Spielberg’s 1970’s and 1980’s sci-fi films.

Why we’re excited about it: The mystery surrounding the project is precisely what makes it so intriguing. The idea of an Abrams/Spielberg combo doesn’t hurt the film’s prospects either. And judging by the teaser that was created before the film even began shooting, we’re in for quite a ride.

Cowboys & Aliens

Director: Jon Favreau (ny blockbuster regissør ala Cameron/Spielberg/Scott)

Cast: Daniel Craig, Harrison Ford, Olivia Wilde, Sam Rockwell, Paul Dano and Adam Beach

Release Date: July 29, 2011

What it’s about: In 1873 Arizona, a loner awakens with no memory of his past and a mysterious shackle around his wrist. He enters the town of Absolution where he learns he is a notorious criminal wanted by many people. But Absolution soon faces an even greater threat when mysterious forces attack the town from the sky, taking anyone in their path.

Why we’re excited about it: Equal parts western and sci-fi, this film is a geek-gasm waiting to happen. If you’re not absolutely giddy about seeing Harrison Ford as a tough-as-nails Colonel in the Old West, there’s something seriously wrong with you. Add in Steven Spielberg as producer, and script by Lost mastermind Damon Lindelof and superwriters Roberto Orci and Alex Kurtzman, and you’ve got one epic summer flick.

2011 Movie Preview

Jon Favreau Says Next Summer is Going to Be a Bloodbath - Film Junk

Intermediate zeezar sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    2,442
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av erikaur
    ... Cowboys & Aliens

Director: Jon Favreau (ny blockbuster regissør ala Cameron/Spielberg/Scott)

Cast: Daniel Craig, Harrison Ford, Olivia Wilde, Sam Rockwell, Paul Dano and Adam Beach

Release Date: July 29, 2011

What it’s about: In 1873 Arizona, a loner awakens with no memory of his past and a mysterious shackle around his wrist. He enters the town of Absolution where he learns he is a notorious criminal wanted by many people. But Absolution soon faces an even greater threat when mysterious forces attack the town from the sky, taking anyone in their path.

Why we’re excited about it: Equal parts western and sci-fi, this film is a geek-gasm waiting to happen. If you’re not absolutely giddy about seeing Harrison Ford as a tough-as-nails Colonel in the Old West, there’s something seriously wrong with you. Add in Steven Spielberg as producer, and script by Lost mastermind Damon Lindelof and superwriters Roberto Orci and Alex Kurtzman, and you’ve got one epic summer flick.

2011 Movie Preview

Jon Favreau Says Next Summer is Going to Be a Bloodbath - Film Junk
    Mighty dogshit! 29. juni, altså.. Kanskje en ny retning på gamle, slitte sjangre - Firefly på adrenalin?

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    1,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    YouTube - Super 8 - TV Spot Bedre enn traileren, og viser ikke for mye.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •