Transformers tråden! - Side 7

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 7 av 31 FørsteFørste ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 17 27 ... SisteSiste
Viser resultater 121 til 140 av 603
    Expert kenti sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,417
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Da har jeg vært en tur å sett denne filmen på Colosseum i dag. Jeg hadde faktisk veldig høye forventninger, og filmen skuffer egentlig ikke den. Jeg hadde nok et lite håp om at den skulle være noe "mørkere" og mer voksen enn den var, men effektene var i hvertfall sinnsyke. Filmen kommer ikke uten en god porsjon humor og romantikk, noe som ikke ødela filmen, men som sagt: jeg hadde ønsket at den var litt mer dyster.

Alle kan glede seg dog, det er en tøff film som garantert havner i HD-DVD-hylla. Gleder meg til å se den i hjemmekinoen igjen! JEg har ikke sett vanvittig mange filmer i Colosseum, men Transformers frembrakte også den heftigste bassen jeg har opplevd der, moro =)

Intermediate tklev sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    1,842
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mozze
    Hmm, vet ikke helt om jeg liker Transformerslåta. Er ganske lik originalen, men det funker ikke helt. Oppi hodet mitt var er i alle fall refrenget "Transformers...robots in the sky", men så er det 20år siden eller noe sånt

Audio
    Her er orignal-introen:
    http://www.youtube.com/watch?v=eEXJBwPdxJA

Og.. Det er "Transformers.. Robots in disguise."..
    .. More than meets the eye.
    Fort gjort å høre feil..

Intermediate sollie sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    522
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da er jeg også kommet hjem etter filmen. Wow , dette var bra saker.Kan nesten ikke vente med å se den igjen på 'hva den nå skal komme ut på'
    Masse action, lite død tid, bra humor i den første delen av filmen. Autobotsene
    har noe virkelig snappy lines i filmen.(og stemmene var bra også) Effektene er i toppklasse, blir ganske intenst på slutten som ventet, men det overlever man.De spilte høyt i kinoen i dag,ikke plagsomt for meg, masse deilig bass.
    Så om noen i nærheten av Drammen med noen heftige 'soul shakere' kjører opp denne når den er ute på et format, gi meg et pip , hehe.

Et par scener i slow motion , og noen nærbilder av O Prime sitt ansikt og hender som virkelig kommer til å gjøre seg i HD(Håper de lager en god transfer av denne filmen ,med mye bonus snacks) .

Yepp gled dere alle som skal se denne.

Intermediate Shercko sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    1,118
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kenti
    Jeg hadde nok et lite håp om at den skulle være noe "mørkere" og mer voksen enn den var
    Off, da var min største frykt innfridd. Ikke at det ødelegger livskvaliteten min av den grunn, men da tror jeg at jeg faktisk kan dra på den lokale kinoen(som ikke er av det ypperste liksom) å se den der...

Intermediate shakudu sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,593
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mozze
    Hmm, vet ikke helt om jeg liker Transformerslåta. Er ganske lik originalen, men det funker ikke helt. Oppi hodet mitt var er i alle fall refrenget "Transformers...robots in the sky", men så er det 20år siden eller noe sånt

Audio
    Robots in disguise?
    Gleder meg sinnsykt til denne filmen. Lastet ned de gamle tegnefilmene fra 80-tallet bare for å ha noe å se på i mellomtiden "Stick it in neutral Megatron!"

Active svennis1982 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    333
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg synes filmen var ganske bra, og et pluss for at de ikke tok seg for høytidelig - vær klar for litt sleipe replikker :-D

Det var deilig og se den rett etter at jeg hadde siste eksamen, trengte ikke og ha hele hjernen skrudd på for og nyte opplevelsen. Bare litt synd at den lokale kinoen ikke har det aller beste lyd systemet, kunne trengt litt mer bass.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    232
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så filmen på colosseum i går og synes filmen var helt rå, bildekvaliteten og lyden var også superbra og jeg gleder meg sinnsykt til å få denne på hd.

Newcomer Crowly sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    182
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har billetter i morgen 23:15 i Sandefjord. De har tydeligvis startet med filmen tidlig, for den har visning i dag, tre ganger i morgen og to på søndag. Så en liten pause til den offisielle premieren på onsdag.

Er ikke en premiere egentlig den første visningen (åpen for alle) ? Så da blir vel egentlig førpremieren premieren ???

Intermediate Lil-H sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    1,388
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har jeg kommet hjem fra Transformers jeg også. Den ble sett i sal 1 på Brygga Kino. Bildet var bra, men vil påstå at bildet er klarere og mere presist i sal 4. Lydsporet var ok, ikke noe overwhelming. Jeg vet det blir mange hakk tøffere når jeg får denne hjemme i hylla. Hadde ikke like mye trøkk som jeg hadde håpet på, men skylder på kinoen nok en gang.

Replikkene var veldig gode, og jeg ble forbauset over hvor lite følelser det var. Kliss og klass har en lei tendes til å ødelegge filmer som dette. Flaks, for dette er et renspikket actioneventyr alle bør få med seg =]

Active Andy_Dandy sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    470
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av chessboxer
    Så filmen på colosseum i går og synes filmen var helt rå, bildekvaliteten og lyden var også superbra og jeg gleder meg sinnsykt til å få denne på hd.
    Er det Paramount som utgir denne? Da blir det vel både HD DVD og BD..... Ellers glad for å høre det var lite kliss og hjerte smerte i filmen.....

Intermediate Skrotnisse sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    JEG ELSKER DEN!!

Omtale av Transformers

Fy satan for en actionrulle!
    -------
    Mvh
    Rune
    Fotograf og AV-skalle av natur
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Xbox One S | Marantz AV7710 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S |

Expert kenti sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,417
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Andy_Dandy
    Er det Paramount som utgir denne? Da blir det vel både HD DVD og BD..... Ellers glad for å høre det var lite kliss og hjerte smerte i filmen.....
    Mye eller lite er vel reletivt, men det første del hadde hvertfall ikke for lite for min del. På en annen side, er romantiske komedier favoritten kan det jo ikke kalles mye

Intermediate Kjeksen sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    760
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    En av de beste filmene jeg NOENSINNE har lagt mine øyne og ører på!!!

Orgasme for sjelen...hadde meg trullbundet konstant i 2,5t... humor, bra action, herlig lyd, effektmessig bedre enn jeg noensinne har sett og bra skuespillerprestasjoner. dette var GØY!!!!!

Newcomer Crowly sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    182
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kul action og bra humor, først halvdel av filmen var best. Var en god del svada de kunne ha spart seg for. Grei underholdning for å koble av i rundt to timer. 3-4 av 6 fra meg.

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    962
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    De kunne kutta ned på endel ekstra vræl og hatt 2 timer med kanonaction. MEN JEG ELSKA DEN JEG OGSÅ Helt rååååååååå

Newcomer 2mMy sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    51
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Herlig film! bare legge seg bakover i setet og nyte filmen!
    masse action

Expert Hellnoob sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    5,851
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av gonigogo
    Min første tanke når jeg hørte Transformers skulle bli film var "Oh My God!!! Makan til søppel det skal brukes penger på..." Men etter å ha sett reklamen heller jeg here mot "Oh My God, denne må jeg faktisk se!"
    HELT enig i dette sitatet! Så traileren for første gang for 2 minutter siden. Must-have-HD-DVD!

Newcomer
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    103
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Veldig bra førse del. Likte spesielt godt delen i ørkenen med skorpionen. I andre del skjedde det samme litt for mange ganger. Humoren var ikke alltid like god ("Cool Mum!") Veldig bra hovedrolle. Ellers var musikken helt perfekt.

Firer på terningen.

Intermediate polkalizer sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,199
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe. Nå har jeg jaggu fått litt lyst å se denne jeg også ops:

Intermediate Mozze sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    955
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå ligger det billetter utskrevet på pulten, midt i salen og gode plasser. I morgen blir'e kino!
    (så får vi se om det skal kjøpes til samlingen i etterkant. Store forventninger = stor fallhøyde, men jeg har trua!)

Side 7 av 31 FørsteFørste ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 17 27 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •