Transformers tråden! - Side 27

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 27 av 31 FørsteFørste ... 7 17 23 24 25 26 27 28 29 30 31 SisteSiste
Viser resultater 521 til 540 av 603
    Intermediate Shercko sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    1,118
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Plot...
    Sam Witwicky (Shia LaBeouf) discovers something about the origins of the Transformers and their history on Earth. The evil Decepticons need to capture him for information. The climactic battle takes place at the Giza pyramid complex, where a temple is located within. Lorenzo di Bonaventura explained the film will show the Transformers who visited Egypt before the pyramids were built, and "all our heroes end up here because of the Decepticons' masterplan." Furthermore, Egyptian hieroglyphs resembling helicopters and other present day vehicles in real life will be explained in the film as being depictions of those Ancient Cybertronians who visited Earth.
    Om en eventuell tredje film...
    Bay said he would like to take a year long break before beginning work on a third Transformers, but this depends on how successful the second film is. Orci has mentioned he would like to introduce Unicron in a third film "for scale's sake". The co-writer also said introducing Triple Changers would be interesting.
    Before Transformers was released, producer Tom DeSanto had "a very cool idea" to introduce the Dinobots, while Bay was interested in an aircraft carrier, which was dropped from the first film. Orci claimed they did not incorporate these characters into Revenge of the Fallen because they could not think of a way to justify the Dinobots' choice of form, and were unable to fit in the aircraft carrier. Orci also admitted he was also dismissive of the Dinobots, but he became fonder of them during filming because of their popularity with fans.
    Sa da vet dere ihvertfall noe mer.
    __________________________________________________ ___

Sitat Opprinnelig postet av seraph
    Så Transformers i går og ble ordentlig skuffet. Lyden var knallbra og effektene også, men fy f..en så hinsides irriterende idiot av en fyr i hovedrollen? Jeg ble faktisk så irritert av jeg ikke kommer til å gidde å se neste film han spiller i...
    Jeg er totalt enig. Han knuste alt av det lille seriøse filmen hadde til å begynne med. Den mest dybdesløse karakteren jeg kan huske å ha sett i skrivende stund, ihvertfall til å være i en storfilm som dette.

Intermediate Mori sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    2,713
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Og jeg er totalt uenig

Synest Shia LaBeouf hever filmen et par hakk.

Moderator roffe sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    9,330
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mori
    Og jeg er totalt uenig

Synest Shia LaBeouf hever filmen et par hakk.
    Jeg synes også at han leverer en troverdig rollefigur som antihelten som kastes litt inn i det.

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,517
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Helt enig. Han evner til og med å være litt vittig!

Moderator roffe sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    9,330
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kul trailer for toern. Jeg gjetter på enda kulere action, men mindre involverende story. Det er noe med at alle rollefigurene er etablert i eneren, og da blir det ikke så mye som skjer på et personlig plan.

Men hvem bryr seg... Kul action funker, det! ;-)

Intermediate HansMarius sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,210
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Transformers FTW! Fy f**n det blir så sinnsykt bra! :-)

Intermediate Shercko sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    1,118
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hadde han ikke engang klart å være antihelten som kastes i det så hadde jeg muligens skrudd av filmen midt i. Problemet er måten han gjør det på; 100% strippet for ekte, menneskelige følelser. La oss ta Cloverfield som eksempel.. Her er frykten til å ta og føle på, de får det nesten til å se ut som om de har blitt lurt til å spille inn en film de ikke engang visste om, og at de faktisk befinner seg midt i et angrep fra et 150 meter høyt monster som tråkker rundt og river opp byen.
    Men Shia LaBeouf løper rundt som en forvirret drittunge som ikke vet om han skal løpe, eller levere en ubrukelig klisjé replikk som ikke har vært morsom siden 1700-tallet. Er mulig det bare er meg som er overkritisk, men jeg har virkelig ikke noe til overs for en fyr som ikke klarer å spille mer seriøs enn at bare settet reflekteres i øynene hans. *Ahem* Men nå er ikke dette en film for folk som ønsker et dypt blikk inn i menneskelig psykologi heller akkurat. Da ser man Solaris istedet for eksempel. Er bare min mening om han. Hvis han noen gang nomineres for en Oscar så vet man at apokalypsen er rett rundt hjørnet.

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    1,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    A bootlegged version of the new trailer for "Transformers: Revenge of the Fallen" starring Shia LaBeouf, Megan Fox, Rainn Wilson, and Josh Duhamel is now available online:

SHAKY CAM TRAILER : YouTube - Transformers: ROTF Teaser Trailer #2 Elendig kvalitet, men dæven så rå trailer!

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    132
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    transformers på blu-ray blir brukt som demo hos meg.gleder meg til revenge of the fallen.

Dependent harman/kardon sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,409
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sett et par teesere nå og det lover veldig bra :-D
    Garantert et lydspor som hjemmekinoen virkelig får kjørt seg på :-D

Tror nok til og med jeg kommer til og ta meg en tur på kino og se denne :-D

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    1,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Paramount has confirmed that, after the teaser trailer for Transformers: Revenge of the Fallen plays in theaters with Friday the 13th, the trailer will be available online at Yahoo! on February 16th. Trailer News: Transformers: ROTF Trailer Online February 16th - Trailer Addict

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    962
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Hahaha, hver gang jeg leser forkortelsen "ROTF" leser jeg Rolling On The Floor (som i fra ROTFL = rolling on the floor laughing). Og de ruller jo rundt på gulvet og juler hverandre opp, de robotene

Men jeg gleder meg utrolig mye. Transformers har i alle fall en plass på topp-10 filmlisten min.

Og forresten: Syns Sasha gjør en ganske bra jobb. Han er energisk og vittig og det er kanskje det viktigste i en actionfilm av denne sorten!

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    1,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Intermediate Shallow_ sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    4,244
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Direkte link til 1080p traileren: Transformers2_1080p

Direkte link til 720p traileren: Transformers2_720p
    Yamaha CX-A5000, Rotel RB 993x2 + RMB 1075, Audiovector Sign. Mi3-AV3Ci-Mi1, JVC DLA-X500, Oppo BDP-95EU Region Free

Min Hjemmekino Mine Bluray filmer

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    263
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vel, jeg var (og er fortsatt) en STOR fan av Transformers tv-serien, og figurene, på 1980-tallet.

Da jeg så filmen på kino for et par år siden, likte jeg den. Jeg ble faktisk positivt overrasket. Standarden nå for tiden er at man ødelegger feel'en fra orginalproduktet med en å lage en filmatisering av noe, evt. en re-make. Jeg er en stor fra av 1980-tallet generelt. Alt var magisk da. Uansett, jeg ble imponert over "Transformers". Den var underholdende. Og det var godt å høre Optimus Prime snakke for første gangen på "The Big Screen". Filmen var ikke perfekt, og langt i fra det, da jeg kunne ha gjort den bedre selv. Hadde JEG laget filmen, hadde den blitt laget 100% for gamle fans av serien/figurene, og ikke laget for å i tillegg tilfredsstille mannen på gaten, slik Bay's "Transformers" ble.

Jeg velger med andre ord å se på tv-serien istedenfor å se på filmen, hvis jeg MÅ velge, for å oppleve et produkt som har "The Touch" (og det var en referanse til Hva, gode gamle fans? hehe..) - Filmen er pen. Men serien er best. Ferdig med den saken.

Og ang. Shia, så kan jeg bare konstatere at han spilte som han gjorde i denne filmen pga. Mr. Bay. Det går en rød tråd gjennom alle filmene til Bay. Det er mange likheter mellom skuespillet i "Transformers" med "Armageddon" feks. Filmen kunne ha blitt en perfekt film (med meg som produsent), men det ble den ikke. Den ble dog en svært underholdende "box office" hit, med fete effekter, rask action og digge damer. Typisk Michael Bay. Er ingen blodfan av Michael Bay, men jeg likte "The Rock" veldig godt. Ok, mye takket være Hans Zimmer's musikk, men men.

Nei, nå skal jeg gå og se første episode av "Transformers". Ahhhh, gode gamle dager.

Mvh.
    Thomas

Intermediate Andreas21 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Drammen
    Poster
    3,730
    Takk & like
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ThomasWH
    Vel, jeg var (og er fortsatt) en STOR fan av Transformers tv-serien, og figurene, på 1980-tallet.

Da jeg så filmen på kino for et par år siden, likte jeg den. Jeg ble faktisk positivt overrasket. Standarden nå for tiden er at man ødelegger feel'en fra orginalproduktet med en å lage en filmatisering av noe, evt. en re-make. Jeg er en stor fra av 1980-tallet generelt. Alt var magisk da. Uansett, jeg ble imponert over "Transformers". Den var underholdende. Og det var godt å høre Optimus Prime snakke for første gangen på "The Big Screen". Filmen var ikke perfekt, og langt i fra det, da jeg kunne ha gjort den bedre selv. Hadde JEG laget filmen, hadde den blitt laget 100% for gamle fans av serien/figurene, og ikke laget for å i tillegg tilfredsstille mannen på gaten, slik Bay's "Transformers" ble.

Jeg velger med andre ord å se på tv-serien istedenfor å se på filmen, hvis jeg MÅ velge, for å oppleve et produkt som har "The Touch" (og det var en referanse til Hva, gode gamle fans? hehe..) - Filmen er pen. Men serien er best. Ferdig med den saken.

Og ang. Shia, så kan jeg bare konstatere at han spilte som han gjorde i denne filmen pga. Mr. Bay. Det går en rød tråd gjennom alle filmene til Bay. Det er mange likheter mellom skuespillet i "Transformers" med "Armageddon" feks. Filmen kunne ha blitt en perfekt film (med meg som produsent), men det ble den ikke. Den ble dog en svært underholdende "box office" hit, med fete effekter, rask action og digge damer. Typisk Michael Bay. Er ingen blodfan av Michael Bay, men jeg likte "The Rock" veldig godt. Ok, mye takket være Hans Zimmer's musikk, men men.

Nei, nå skal jeg gå og se første episode av "Transformers". Ahhhh, gode gamle dager.

Mvh.
    Thomas

Noen som har relativt god selvtillit her, men som fortsatt liker å leve i fortiden...:-D
    Mvh Andreas

THX II kalibratør. Projektor/TV.
    Software: Calman Pro og Lightspace
    Colorimeter: Klein K10A Spectroradiometer: Jeti 1501
    TPG: Murideo Fresco Six G og DVDO

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    286
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er enig i mye av det som sies her (uten at jeg tør gå god for deg som produsent). Jeg har heller ikke spesielt sansen for Michael Bay. Problemet, slik jeg ser det, er at han alltid velger en "litt for alle"-løsning, slik at filmene hans alltid ender opp med å bli en lett action-romantikk-humor-suppe uten noen tydelig identitet eller stil. Et eksempel på det motsatte er Matrix-filmene. Disse kan man like eller ikke like (Jesus-metaforene tok kanskje litt av i "Revolutions" f.eks), men Warchowski-brødrene tok i det minste noen VALG, og var helt tydelige på hva det var de ville lage. Det samme kan man si om Coen-brødrene - de har alltid noe de vil fortelle. Med Bay virker det mer som han har noen billetter å selge.

Bevare meg vel, jeg syntes Tranformers var god underholdning med heftige effekter, men jeg savnet virkelig en god HISTORIE oppi det hele. Jeg skulle ønske oppdraget med å lage Transformers-filmene hadde gått til noen andre, så vi hadde fått en film som var noe mer enn lett underholdning.

Men jeg kommer til å se oppfølgeren også!

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    263
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Albatross
    Er enig i mye av det som sies her (uten at jeg tør gå god for deg som produsent). Jeg har heller ikke spesielt sansen for Michael Bay. Problemet, slik jeg ser det, er at han alltid velger en "litt for alle"-løsning, slik at filmene hans alltid ender opp med å bli en lett action-romantikk-humor-suppe uten noen tydelig identitet eller stil. Et eksempel på det motsatte er Matrix-filmene. Disse kan man like eller ikke like (Jesus-metaforene tok kanskje litt av i "Revolutions" f.eks), men Warchowski-brødrene tok i det minste noen VALG, og var helt tydelige på hva det var de ville lage. Det samme kan man si om Coen-brødrene - de har alltid noe de vil fortelle. Med Bay virker det mer som han har noen billetter å selge.

Bevare meg vel, jeg syntes Tranformers var god underholdning med heftige effekter, men jeg savnet virkelig en god HISTORIE oppi det hele. Jeg skulle ønske oppdraget med å lage Transformers-filmene hadde gått til noen andre, så vi hadde fått en film som var noe mer enn lett underholdning.

Det var det jeg mente, hvis ikke alle fikk med seg det! Enig i det du skriver. Bay kjører en løsning som gjør alle []ilitt[/i] fornøyde, istedenfor å gjøre EN Gruppe (die-hard "Transformers" fans som oss) super-fornøyd! Da hunden dukket opp i "Transformers" tenkte jeg med en gang; "Å nei, han har puttet en hund der bare for å få jenter/damer til å like filmen også!" - For likte de ikke robotene, likte de iallefall hunden! "Åååå så søt!" sa dama mi da hunden kom på skjermen. Hun ble dog mindre fornøyd da Megan Fox kom på skjermen. Hun ble jo puttet inn i filmen for å gjøre gutta interesserte. Og da snakker jeg ikke nødvendigvis om gutta som har Transformers-figurene stående på æresplassen å peishyllen. Noen ser jo filmer bare for å se litt T&A. Bay helgarderer, men får aldri noe Ekte ut av det han gjør. God underholdning, javisst. Bra show-off for den nye flat-screen tv'en din? Definitivt. Men jeg kommer aldri til å blod-digge noen av filmene hans. Og "Transformers" er intet unntak. Apropo "made-for-all" syndromet; ikke la meg begynne å snakke om Brett Ratner i hvertfall!

Det var dog en god opplevelse å høre HELE Colosseum reise seg opp og klappe da "Transformers" begynte å rulle. Det var tydeligvis mange fans i salen. Hvor mange som reiste seg opp kun for å gi rumpa til Fox respekt, er dog uvisst.

Intermediate Revox sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvor mange som reiste seg opp kun for å gi rumpa til Fox respekt, er dog uvisst.
    Minst like mange

Expert AndersT2 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Albatross

Må heller si jeg liker Bay sin "litt for alle" løsning som du kaller det, fremfor Wachowski-søsknenes (de er ikke brødre lenger) stil. De kan kanskje lage noe visuelt bra, men å få frem skuespill har de aldri greid. Selv en eminent skuespiller som Laurence Fishburn har jeg aldri sett dårligere enn i Matrix-filmene. Men det er min mening.

Side 27 av 31 FørsteFørste ... 7 17 23 24 25 26 27 28 29 30 31 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •