Transformers tråden! - Side 20

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 20 av 31 FørsteFørste ... 10 16 17 18 19 20 21 22 23 24 30 ... SisteSiste
Viser resultater 381 til 400 av 603
    Intermediate magnuswb sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Dette burde jo være opphevet. Gi oss Transformers på blu-ray med PCM 7.1! :-D

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    1,183
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det ikke en kontrakt som sier at Transformers bare blir utgitt på HD-DVD? Noe som igjen betyr at Transformers aldri blir utgitt på Blu-ray?

Noen som kan si noe om det?

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    266
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Haugen
    Er det ikke en kontrakt som sier at Transformers bare blir utgitt på HD-DVD? Noe som igjen betyr at Transformers aldri blir utgitt på Blu-ray?

Noen som kan si noe om det?
    En insider på AVS forum sier ivertfall at transformers kommer på BD med 7.1 PCM

alt for stor film til at den ikke skal komme på BD nå som HD dvd har "tapt"

Intermediate OKKing sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    661
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Hellnoob
    Hvis du mener at å se filmen var bortkastet tid, hvorfor så du den om igjen da? Og om igjen? Og om igjen? Og kanskje en femte gang? :-D :-D :-D

Jeg er seriøs - jeg bruker bare tiden min på ting jeg mener ikke er bortkastet tid. Men det gjør åpenbart ikke du, uten at jeg dermed sier at du ikke er seriøs.
    Godt poeng, ikke til å stikke unna det. Men, når mange skryter denne filmen opp i sky blir man usikker på om man har gått glipp av noen kvaliteter i filmen. Jeg ser at mange mener at denne filmen er blandt det ypperste som er laget - og da må jeg (eller ønsker jeg) å sjekke om jeg har gått glipp av noe vesentlig.
    Men jeg kan berolige alle:
    Filmen er latterlig dårlig og vil ikke bli kjørt igjen på lang tid. Historien er utrolig triviell og bærer ingen dypere mening. At filmen har noen gode sekvenser med bra LFE spor rettferdiggjør ikke å kaste bort tid på denne, dessverre.
    Transformers er og blir et enkelt (simpelt) plott uten videre dybde eller mening.
    Det er slik jeg ser filmen - meningsløs og uten substans.

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Star1
    En insider på AVS forum sier ivertfall at transformers kommer på BD med 7.1 PCM

alt for stor film til at den ikke skal komme på BD nå som HD dvd har "tapt"
    Får håpe dette er sant. Gi oss en skikkelig utgivelse når den først skal på Blu-ray. Ikke bare DD+ som den fikk på HD-DVD. (ikke at det er et dårlig lydspor, tvertimot. men det kan bli bedre!)

Intermediate Revox sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av OKKing
    Godt poeng, ikke til å stikke unna det. Men, når mange skryter denne filmen opp i sky blir man usikker på om man har gått glipp av noen kvaliteter i filmen. Jeg ser at mange mener at denne filmen er blandt det ypperste som er laget - og da må jeg (eller ønsker jeg) å sjekke om jeg har gått glipp av noe vesentlig.
    Filmen er latterlig dårlig og vil ikke bli kjørt igjen på lang tid. Historien er utrolig triviell og bærer ingen dypere mening. At filmen har noen gode sekvenser med bra LFE spor rettferdiggjør ikke å kaste bort tid på denne, dessverre.
    Transformers er og blir et enkelt (simpelt) plott uten videre dybde eller mening.
    Jeg regner med at du vet at filmen baserer seg på Transformers tegneserien fra 80-tallet? Og at man bør ha fått med seg en hel del av de gamle episodene for å skjønne litt mer av handlingen?

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Denne filmen har da overhodet ingenting med Generation 1 å gjøre.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    3,124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmmm...trodde ikke meningen med denne filmen var en dypere mening? Det er vel begrenset hvor dypt dette kan bli uansett.
    Hva mener du egentlig med substans?
    Jeg så den i helga oppe i stua på mitt heller begrensede Samsung 5.1 system. Må si jeg gleder meg enormt til denne blir kjørt i kinoen når den står oppe og går
    Filmen er jo ren skjær underholdning.
    Det ligger vel egentlig i filmens natur at den ikke løser noen verdensproblemer utover det "å redde verden"

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    1,183
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det handler jo til syvende og sist om å ta filmen for det den er. Og slik filmen er gir jeg den 5 på terningen.

Det er akkurat det som plager meg litt med filmanmeldelser. Anmeldere tar ikke filmen for det den er og forventer at alle filmer skal baseres på virkeligheten.
    Transformers får det til å bli virkelig, så langt det lar seg gjøre, og visst fungerer det.

Expert Hellnoob sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    5,851
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er en enkel mann - jeg ser filmer for å bli underholdt. Meningen med livet finner jeg andre steder :-) Og denne filmen har, basert på min smak, alt som skal til for å underholde meg: bra musikk allerede i menyen (!), action, science fiction, et greit plott, bra lyd, bra bildekvalitet (HD DVD) and a couple of babes thrown in for good measure . Det jeg kan kritisere er noen (for meg) unødvendige fjortisappeller her og der, samt noen logiske brister i historien, men pytt pytt, det er da bare en film.

Dessuten stoler jeg på min egen smak: hvis jeg liker noe, gjør jeg det uavhengig av hva andre synes. Og hvis jeg misliker noe, står jeg for det, uavhengig av hva andre synes.

Expert akto sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    6,483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Som om jeg skulle sagt det selv, Hellnoob!

Expert RoKo sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    6,554
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, her er jeg 100 % enig med Hellnoob! Godt oppsummert! :-D

Intermediate Andreas21 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Drammen
    Poster
    3,730
    Takk & like
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Hellnoob
    Jeg er en enkel mann - jeg ser filmer for å bli underholdt. Meningen med livet finner jeg andre steder :-) Og denne filmen har, basert på min smak, alt som skal til for å underholde meg: bra musikk allerede i menyen (!), action, science fiction, et greit plott, bra lyd, bra bildekvalitet (HD DVD) and a couple of babes thrown in for good measure . Det jeg kan kritisere er noen (for meg) unødvendige fjortisappeller her og der, samt noen logiske brister i historien, men pytt pytt, det er da bare en film.

Dessuten stoler jeg på min egen smak: hvis jeg liker noe, gjør jeg det uavhengig av hva andre synes. Og hvis jeg misliker noe, står jeg for det, uavhengig av hva andre synes.
    Kunne ikke blitt mer enig!!:-D
    Mvh Andreas

THX II kalibratør. Projektor/TV.
    Software: Calman Pro og Lightspace
    Colorimeter: Klein K10A Spectroradiometer: Jeti 1501
    TPG: Murideo Fresco Six G og DVDO

Intermediate Starman sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    3,152
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Godt sagt Hellnoob!

Ellers så lurer jeg nok på om ikke OKKing trollet litt med det innlegget sitt..for eller så må man jo lure litt på hvorfor han trengte å se filmen 5 ganger for å finne ut at den ikke har en dypere mening enn å underholde!

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Oscar vinner 2008 i klassen Beste visuelle effekter: Tran.....GOLDEN COMPASS!

Det skal faktisk ikke være mulig... At et makkverk av en LOTR rip-off med effekter som ser lite realistisk ut vinner er godt over gjennomsnittlig tragisk. Sier det igjen, det har ikke kommet ÈN eneste film som har bedre visuelle effekter enn Transformers.

er også HELT enig i det Hellnoob sier. Enkelte burde virkelig DYTTE dette inn i hodet sitt når de skal sette seg ned å se denne filmen...

Newcomer 9tro sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    58
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja HELT UTROLIG at det går ann, Golden Compass har helt greie effekter men Transformers har fantastisk sinnsykt råe effekter...og er jo MILEVIS foran golden compass.

Og for ikke å nevne lyd mixen i Transformers som den også skulle hatt en oscar for.

Syns det var trist at juryen ikke er enige med "folket"...for jeg er 100% sikker på at det ikke finnes noen film til dags dato som har så gode effekter som Transformers.
    Neste film som greier å slå disse effektene blir vel Transformers 2

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    43
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Må si jeg syns Transformers en en underholdene film ja .

Men lurer på en ting, er det noen her som veit hvilken band/sang som spilles, da den gule bilen blir jaget av politi bilen, rett mot kamera, når gitar-riffene kommer ut av høyt?

Virker jo litt lovende den sangen der, å skulle gjerne hørt mere av den.

Newcomer 2mMy sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    51
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    regner med at det er,
    The Used - Pretty Handsome Awkward

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er riktig. Det er faktisk en rimelig kul låt. :-D

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    22
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som vet om Transformers filmen er å få med DTS lyd på DVD ???
    Jeg kikka litt på den på Platekompaniet, men fant kun med Dolby Digital.

Side 20 av 31 FørsteFørste ... 10 16 17 18 19 20 21 22 23 24 30 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •