Transformers tråden! - Side 17

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 17 av 31 FørsteFørste ... 7 13 14 15 16 17 18 19 20 21 27 ... SisteSiste
Viser resultater 321 til 340 av 603
    Intermediate partyboynr1 sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    1,014
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Må nok si jeg er enig med de fleste her inne at Transformers var en kul film.
    Enig med det marantz skrev, du må ta filmen for det den er.
    Og jeg satt og gliste over all actionen og de sinnsyke kule scenene med opus prime, dette var rett og slett en film du blir UNDERHOLDT av..
    Hvis jeg vil se filmer med historie, meninger og aånt noe så kan jeg se NRK..
    Og det gjør jeg ikke..
    Jeg kjører igang en film for å bli underholdt, og det ble jeg av Transformers

Kan vell heller lese en bok hvis man må "se lyset" og filosofere...

Newcomer deepc0re sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva har dette med nrk og bøker å gjøre ? Vi snakker om film og ikke glem det som faktisk ligger bak en film, historiefortelling!

Begynner nesten å bli litt skremt jeg.

Intermediate partyboynr1 sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    1,014
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror ikke du helt tok ironien i den jeg, mr deepc0re... ops:
    Men bare vær skremt du.. ;-)

Intermediate Christian sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    626
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    det var ikke et snev av ironi i det innlegget gett. =)

Newcomer 9tro sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    58
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sier som jeg har sagt hele tiden, dette er uten tvil årets ACTION film, og ja faktisk den beste ACTION filmen jeg har sett på leeenge.

Når jeg ser på actionfilmer så forventer jeg å få action og ikke masse preik om livets mening, følelser og bla bla bla...
    ACTION er som ordet sier: ACTION, det skal være fart, spenning, heite damer, eksplosjoner, gjerne fylt opp med masse feite cgi effekter og når man i tillegg får STORE ROBOTER som forvandles til div kjøretøy og flymaskiner ja da trives jeg kjempegodt i hjemmekinon min

Har nå sett filmen 8 ganger, å gliser å fryser omhverandre like mye som første gangen jeg så filmen på kino :-D

Transformers er og blir kjempeunderholdning, og jeg vet ikke hvordan jeg skal få tida til å gå fortere mot 2009 da transformers 2 har premiere :twisted:

Newcomer motorpsycho sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    245
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av 9tro
    Har nå sett filmen 8 ganger, å gliser å fryser omhverandre like mye som første gangen jeg så filmen på kino

:?: Imponerende at du har greit å se en sånn dritt film 8 ganger

Newcomer 9tro sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    58
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av motorpsycho
    :?: Imponerende at du har greit å se en sånn dritt film 8 ganger

Hehe, vi blir nok ikke enige her nei ;-)

Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    245
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe, vi blir nok ikke enige her nei ;-)
    <

Nei, det virker ikkje sånn. Men det er no egentlig på mange måter også bra!!
    Hadde vert jæ**ig vist alle hadde hatt de samme meningene veit du:-D

Newcomer 9tro sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    58
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Helt enig :smile:

Intermediate Shercko sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    1,118
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ACTION er som ordet sier: ACTION, det skal være fart, spenning, heite damer, eksplosjoner, gjerne fylt opp med masse feite cgi effekter og når man i tillegg får STORE ROBOTER som forvandles til div kjøretøy og flymaskiner ja da trives jeg kjempegodt i hjemmekinon min
    Greit nok at du syns det, men det hjelper ikke når skuespilleriet er like interessant som en våt gulrot. Eller hva?

Den kommer du ikke utenom, hehe

Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    245
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Shercko
    Greit nok at du syns det, men det hjelper ikke når skuespilleriet er like interessant som en våt gulrot. Eller hva?

Hehe, tidi.

Newcomer 9tro sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    58
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Shercko

Synes ikke skuespillere er så dårlige som noen skal ha det til, dem greier å engasjere meg + humoren var bra, er det en person som jeg skulle ønske aldri hadde vært med så er det Anthony Anderson som er en overspillende klovn som ikke er det minste morsom, men heldigvis er han ikke med i mange scener.

Det er ingen oscar prestasjoner i Transformers, men det forventet jeg heller aldri når jeg så denne filmen.
    Har sett Michael Bay filmene og han er vel mest kjent for heftige action scener og rask kameraføring, ikke oscar matriale av sine skuespillere.
    MEN jeg fikk alt det jeg ville ha når jeg så den: PETER CULLEN :-D , skuespillere som greier å fortelle historien og får meg engasjert, store roboter, herlige effekter, høy actionfaktor, genial lyd og bilde + mange maaaaange frysninger...og det er ikke mange filmer som jeg får frysninger av idag... og nevnte jeg Peter Cullen som Optimus Prime :twisted:

De 2,5 timene denne filmen varer er noe av det kjappeste timene jeg har opplevd i en kino, føltes som jeg akurat hadde satt meg da filmen var slutt, skulle ønske den varte i 4 timer til

Men smaken er jo som nevnt tidligere: som baken, forskjellige, og jeg mener fortsatt at dette er den beste action filmen på mange år.

Skal man se en actionfilm med virkelige dårlige skuespillere så se: xXx: State of the Union, den så jeg i 45min også slo jeg den av, der snakker vi rævva skuespillere.

Nei man må ta det for det det er, og filmen er jo basert på leiker og en tegnefilmserie om Roboter som forvandles til mange forskjellige ting.
    Syntes Michael Bay har gjort det bra med tanke på skuespillere (untatt 1 da ) og det har blitt ett solid stykke action mesterverk av Transformers, og jeg gleder meg som en unge til 2'rn og forhåpentligvis en 3'r også :-D

Sitat Michael Bay: "Transformers 2 will be coming soon. The new robots are really really unique and there are a lot of them this time."

Intermediate gonigogo sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    2,253
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nesten på grensen til fasinerende at en film klarer å engasjere folks smak og behag, og andres smak og behag over 17 sider... og neppe den siste! (så hvorfor jeg fyller ut enda en post her, får rødvinen ta skylda for)

Har selv kjøpt filmen og sett den. Og for min del havner den i kategorien "Man vet hva man får"... og misforstå meg rett, er ikke noe galt idet. Jeg gledet meg til filmen, fikk hva jeg forventet, og vil sikkert se den om igjen etter en tid.
    årets actionfilm? Nei! God underholdning? Jepp!

Intermediate magnuswb sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skal bare skrike ut å si at man får Transformers metal-boksen til 129 kr på platekompaniet nå!

Intermediate HansMarius sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,210
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den ble kjøpt på Platekompaniet med EN gang den var ute for salg:-)

Må bare fortelle hvor imponert jeg er over lydsporet på denne filmen her... Har sett den hjemme før, men ikke med det lydnivået jeg testet i går!

Fikk et par timer med kvalitetstid foran mitt kjære hifi-alter i går da fruen dro ut med noen venninder, og benyttet anledningen til å skumme gjennom noen av dvd-platene jeg har på jakt etter lyd-candy:-)

De siste par robot-kampene på slutten inneholder den værste dypbassen jeg noen gang har hørt på en dvd-plate.

Jeg så denne filmen på kino i Sandvika og i Colloseum (de beste salene selvsagt) og ble imponert over lydsporet da, men ikke på samme måten som hjemme i min egen stue.

Satt bare å gliste for meg selv og lo av naboene som utvilsomt må ha rivd seg i håret:-)

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    182
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Formeninger om når vi kan forvente denne på BR?

Expert akto sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    6,483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er stor Transformers-fan. Jeg har sett filmen over ti ganger på HD DVD. Dette er årets råeste actionfilm, som i tillegg har et lydspor man kan dø for. Svært få filmer når denne filmen til knærne når det gjelder kanalbruk og kreativitet med tanke på filming.

Intermediate magnuswb sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av akto
    ....og kreativitet med tanke på filming.
    Og det er akkurat der Michael Bay er genial. Det er noe med filmingen hans som er så tøff, helteaktig og amerikansk at det bare er rått å se på. Ta f.eks scenen i Bad Boys 2 der han filmer rundt Will Smith og Lawrence i slow motion og lawrence sier: "this shit just got real". Dette ser man flere ganger i Transformers også, og det funker så sykt bra. Og helikoptere i solnedgang, kun Bay!

Expert Flageborg sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    5,594
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av akto
    Jeg er stor Transformers-fan. Dette er årets råeste actionfilm, som i tillegg har et lydspor man kan dø for. Svært få filmer når denne filmen til knærne når det gjelder kanalbruk og kreativitet med tanke på filming.
    Helt enig!

Den må vel være en klar favoritt på neste DemoDVD fra Flageborg ?

Intermediate Revox sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gleder meg ekstremt til oppfølgeren kommer. Og da MÅ de ha med Soundwave. Hans stemme var ekstremt bra på 80-tallet. Pusser de på den alla 2009 standard snakker vi ear candy muligheter deluxe.

Edit : Dog de har muligens ødelagt alt ved å gi shockwave deler av Soundwave sine egenskaper..

Side 17 av 31 FørsteFørste ... 7 13 14 15 16 17 18 19 20 21 27 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •