Transformers tråden! - Side 15

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 15 av 31 FørsteFørste ... 5 11 12 13 14 15 16 17 18 19 25 ... SisteSiste
Viser resultater 281 til 300 av 603
    Intermediate tommy_sn sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    1,228
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Uansett, om den iforhold til andre filmer er påkostet eller ikke, så er den j.. bra! Skjønner ikke at noen kan mene noe annet

Intermediate Dimacruz sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    891
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Transformers ble årets film for min del. Den er helt sinsykt rå. Bilde og lyd er utrolig bra. jeg digger den filmen og gleder meg til 2ern

Det stemmer forøvrig at det er skurring i lyden ett par steder. nesten litt rart at noen ikke legger merke til det synes jeg, for det er faktisk ganske irriterende. det skurrer når Megan fox sier til Sam: "Sam, No matter what happens, Im really glad i got into that car with you" Og på slutten når jon Voight snakker. Bortsett fra det så er filmen helt super syns jeg.

Intermediate magnuswb sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Uten tvil årets film! Kun Michael Bay som greier å lage en så sykt over-the-top amerikansk effektorgie til en 2,5 timers thrillride...

Alle hater han, jeg likern... ;-)

Newcomer motorpsycho sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    245
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er ikkje så lenge siden eg såg denne filmen, og leser her at mange syns den var bra. Personlig syns eg at denne filmen hadde brae effekter og god lyd, men makan til dorlig FILM har eg ikkje sett på lenge.. Syns den var utrolig teit, og sitter ikkje igjen med noe som helst etter å ha sett den. Syns ikkje at kreteriene for at en film skal vere bra, er at den har gode effekter og lyd, men at det faktsisk er mye mer som er viktig for helheten i en film. Som sakt sitter ikkje eg igjen med noe annet inntrykk en at denne filmen var utrolig teit. Bortastet tid rett og slett!!! Men tross alt bare min mening, ikkje meningen å gjøre folk her inne forbanna no

Til slutt vill eg bare anbefale en utrolig bra film, som en sitter igjen med mange inntrykk etter å ha sett den. Se Down By Law med Tom Waits (fantastisk musiker) i en av hovedrollene:-D

Intermediate OKKing sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    661
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Grei underholdning - full pott for stil, tilnærmet null i innhold. Langt fra årets film for meg (dét er Pans Labyrint). Filmen er teknisk bra, men valg av skuespillere samt historien appelerer ikke stort for mange av oss som har noen år på baken. Litt typisk Spielberg - dessverre......

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da stiller vi totalt ulik. Pans Labyrinth er det værste, sykeste og dårligste jeg har sett....Noensinne...etter MIN mening. 2 timer med pain! En gigafrosk som kaster opp seg selv? en ekkel grønn mann med øyne i hendene? Et lite dyr som er en plante som lever på melk og blod oppi en skål? Nei spar meg.....SPAAAR meg! Del Toro greide seg veldig bra på Blade 2, men ikke her... Men skal ha pluss for nydelig filming, knall bilde og topp lyd! Men har full forståelse for at folk elsker denne filmen, den er et mesterverk. Bare synd det er et mesterverk jeg kan kaste opp av. Likte Parfymen bedre.

Jeg sier ikke at Transformers er årets BESTE film, jeg sier at Transformers er årets film. Grunn: Rein underholdning i 2,5 timer, masse lyd, glitrende bilder og perverse effekter... Og jeg digger filmer der man sitter med et stort gjennom hele filmen, som f.eks Shoot 'Em Up som alle hater.

Tror mange går inn med feil innstilling/forventning når man skal se slike filmer, og derfor treffer en gedigen skuffelse...

Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    245
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    var på kino forgje dagen og såg I am legend, og må si at denne stiller i en helt annen klasse en transformers. I am legend var helt utrolig mye bedre, og det sier sitt, for det er ikkje noe enormt bra film. Men en sitter med et stor smil under I am legend imotsettning til transformers der eg bare satt og tenkte, herregud så TEIT!!!

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tydeligvis ikke din type film, for jeg satt under hele transformers å tenkte bare: Herregud så konge! ;-)

Men smaken er som baken...som sikkert er nevnt x antall ganger tidligere her i tråden.

Intermediate Dan sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av magnuswb
    Da stiller vi totalt ulik. Pans Labyrinth er det værste, sykeste og dårligste jeg har sett....Noensinne...etter MIN mening. 2 timer med pain! En gigafrosk som kaster opp seg selv? en ekkel grønn mann med øyne i hendene? Et lite dyr som er en plante som lever på melk og blod oppi en skål? Nei spar meg.....SPAAAR meg! Del Toro greide seg veldig bra på Blade 2, men ikke her... Men skal ha pluss for nydelig filming, knall bilde og topp lyd! Men har full forståelse for at folk elsker denne filmen, den er et mesterverk. Bare synd det er et mesterverk jeg kan kaste opp av. Likte Parfymen bedre.
    Uffda. Jeg likte også Transformers veldig godt, fin lørdagsunderholdning. Men Pans Labyrinth er nå på vei, nesten så man gruer seg. Har sett det er enten eller på den filmen.

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av motorpsycho
    Personlig syns eg at denne filmen hadde brae effekter og god lyd, men makan til dorlig FILM har eg ikkje sett på lenge.. Syns den var utrolig teit, og sitter ikkje igjen med noe som helst etter å ha sett den. Syns ikkje at kreteriene for at en film skal vere bra, er at den har gode effekter og lyd, men at det faktsisk er mye mer som er viktig for helheten i en film. Som sakt sitter ikkje eg igjen med noe annet inntrykk en at denne filmen var utrolig teit. Bortastet tid rett og slett!!! Men tross alt bare min mening, ikkje meningen å gjøre folk her inne forbanna no
    Du har brukt et helt avsnitt på å fortelle om hvor dårlig filmen er, uten å ofre et eneste ord på å bruke et eneste ord på å fortelle hvorfor den er dårlig?

Newcomer deepc0re sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sikkert fordi den ikke var klippet i henhold til MTV standarden (et klipp varer i mindre enn 2 sekunder) ikke hadde noen deilige damer eller kanskje det faktisk var fordi den hadde et budskap og substans som gjorde at man måtte tenke seg om når filmen var slutt.

Newcomer Alex S sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    53
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei.

Jeg digger også transformers. Så den igjen i går på hddvd, satan det er bra underholdning! Det er slik at vi liker ulike filmer det er jo bra det.

Jeg liker også Pans Labyrinth.
    Til Dan som har Pans Labyrinth på vei. Ikke stress om du ikke liker noe annet må du være "rar" om du ikke digger senen med "monsteret" med øynene i håndflatene! Den er bare 100% skulle ønske den var lengre (senen altså)!
    Vil heller si gled deg bare husk å ha et åpent sinn.
    Jeg gikk utifra at Pans Labyrinth var eventyr hele veien så ble litt lurt der. Den har jo en mørk og grusom "ramme".

Mvh Alex S.

Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    245
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av deepc0re
    Sikkert fordi den ikke var klippet i henhold til MTV standarden (et klipp varer i mer enn 2 sekunder) ikke hadde noen deilige damer eller kanskje det faktisk var fordi den hadde et budskap og substans som gjorde at man måtte tenke seg om når filmen var slutt.

Vist du tror det er derfor eg ikkje liker filmen så kunne du ikkje tatt mer feil. MTV standaren? Personlig så liker eg ikkje MTV og hater musikken som går der, eg har faktisk ikkje kanalen en gang (har bare tv2 og nrk1, ), så når eg først er innom kanalen så er det hos venner i så fall..... Men en ting deepc0re, du skriver over at den ikkje hadde noen deilige damer? wtf, ho som spiller ene hovedrollen er jo skam digg Og eg syns ikkje denne filmen hadde noe som helst bra budskap, og vist du har lyst å sitte igjen med noe budskap/substans etter en film så er iallefall dette feile filmen å se!!!

Det som gjør filmen dårlig for meg er heller det at det virker som de har prøvd å dra filmen ut i det uendelige, syns den varte alt for lenge i forhold til handlingen i filmen. Eg sier ikkje at eg ikkje liker filmer som varer lenge, tvert i mot. Syns også at mange av replikken i filmen var ganske så dårlige, og uten å tenke over det så har det faktsiks ganske så mye å si for ein film....
    Men så er det jo sånn at noen filmer appelerer til en, andre ikkje, så enkelt er det.

Newcomer ICE_84 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    214
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av motorpsycho
    var på kino forgje dagen og såg I am legend, og må si at denne stiller i en helt annen klasse en transformers. I am legend var helt utrolig mye bedre, og det sier sitt, for det er ikkje noe enormt bra film. Men en sitter med et stor smil under I am legend imotsettning til transformers der eg bare satt og tenkte, herregud så TEIT!!!
    Jeg var også på kino om dagen å så "I am Legend" synes den var hakke under "Transformers", men det er mest på grunn av at den var nesten en time for kort... Satt å :-D hele filmen (noe jeg også gjorde i "Transformers") ,men rakk liksom ikke å bli sliten i kinnene av "I am Legend"...

Konge filmer begge filmene... men "Transformers" ligger et tusendels mygg f...hår forran...:-D

Intermediate Christian sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    626
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Problemet med transformers er at det er en barnefilm. Forutsigbar historie, klisjé etter klisjé, samlebåndsdialog, barnslig humor osv.
    Dette er synd siden filmen garantert hadde vært langt bedre med en mørkere histore og dypere handling. Vekk med fjolleriet med roboter som gjemmer seg i hagen og "nerdegutt" som får den vakre jenta. *grøsse*.

Transformers i Terminatorstil(1 og 2) hadde vært urfett! Det holder ikke med bare fete effekter :/

Min mening, så får andre ha sin mening. =)

Newcomer bigscreen sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    210
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    For meg er film virkelighetsflukt, vil jeg ha budskap og substans så leser jeg en bok eller tar et deltidsstudium på høgskolen.
    Synes det er godt å få koblet hjernen vekk med en film som feks. Transformers.

Intermediate Christian sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    626
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    det kan vel være en virkelighetsflukt selv om filmen er laget for voksne og ikke for barn? =)

Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    245
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Christian
    Problemet med transformers er at det er en barnefilm. Forutsigbar historie, klisjé etter klisjé, samlebåndsdialog, barnslig humor osv.
    Dette er synd siden filmen garantert hadde vært langt bedre med en mørkere histore og dypere handling. Vekk med fjolleriet med roboter som gjemmer seg i hagen og "nerdegutt" som får den vakre jenta. *grøsse*.

Transformers i Terminatorstil(1 og 2) hadde vært urfett! Det holder ikke med bare fete effekter :/

Min mening, så får andre ha sin mening. =)

Der har du det, det er så riktig som det går an.. eg greier ikkje å formulere meg slik som dette , men er helt, helt enig!!!!! takk:-D

Newcomer deepc0re sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Motorpyscho: OK, jeg skulle ha skrevet "deilige lettkledde damer" da Men jeg antar at du skjønner hvor jeg ville.

Når det gjelder budskap i filmen er vi ihvertfall totalt uenige.

Bigscreen: Du har misforstått hvis du tror budskap og substans er synonymt med virkelighet.

Jeg ser da også ofte filmer kun for å koble ut, men det er som regel ikke disse filmene som fester seg i hukommelsen.

EDIT: Og når vi snakker om virkelighetsflukt så er det nettop dette som er et av temaene i pans labyrinth i mine øyner

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av deepc0re
    Sikkert fordi den ikke var klippet i henhold til MTV standarden (et klipp varer i mindre enn 2 sekunder) ikke hadde noen deilige damer eller kanskje det faktisk var fordi den hadde et budskap og substans som gjorde at man måtte tenke seg om når filmen var slutt.
    akkurat derfor ceepcore, akkkurat derfor....:-?

Side 15 av 31 FørsteFørste ... 5 11 12 13 14 15 16 17 18 19 25 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •