Transformers tråden! - Side 14

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 14 av 31 FørsteFørste ... 4 10 11 12 13 14 15 16 17 18 24 ... SisteSiste
Viser resultater 261 til 280 av 603
    Newcomer 9tro sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    58
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Dan
    Ta gjerne å se om du ser kvalitetsforskjeller mellom de to HD utgivelsene.

Forøvrig så er der en del easter eggs på filmen, spesielt på ekstradiscen. Ingen store saker egentlig, ja, foruten den ene scenen som viser hvordan de får en kjole til å flerres av en velformet dame...

Etter rulleteksten på hovedfilmen er det forresten reklametrailer for "Titans" tror jeg det var. Denne virker lovende.
    Ja skal bli morro å se om det er store forskjeller.
    Alle de versjonene jeg har er special edition utgaven, er bare den norske dvd special edition jeg ikke har nå (også den steelbook utgaven), får se om jeg kjøper den også bare for å ha det

Så nå syns jeg jaggu at den HP35 maskinen kan komme snart...hehe

Intermediate dudeeven sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    1,096
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da var filmen i boks.

Det er jo bare å skrive under på at dette er en skikkelig fet sak. Effektene er helt rå og tempo er som en kule samtidig som hele konseptet rocker. Det kan jo legges til at jeg har elsket Transformers siden jeg var liten og det gjorde godt å se den med dagens teknologi.

Det gjør det bare mer levende.

Årets beste action film, uten tvil og den bringer tilbake håpet etter den begredelige Die Hard 4. Gleder meg til nummer 2...

Expert BGuarden sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    7,813
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Dan
    Ta gjerne å se om du ser kvalitetsforskjeller mellom de to HD utgivelsene.

Forøvrig så er der en del easter eggs på filmen, spesielt på ekstradiscen. Ingen store saker egentlig, ja, foruten den ene scenen som viser hvordan de får en kjole til å flerres av en velformet dame...

Etter rulleteksten på hovedfilmen er det forresten reklametrailer for "Titans" tror jeg det var. Denne virker lovende.
    Det var vel ikke "Iron Man" vel?
    Den så utrolig fet ut

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    248
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk helt sjokk av suben min da Ironhide fyrte av begge sine kanoner og fløy i slowmo over den dama... Fyttigrisen!

Active
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    389
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da fikk jeg også endelig sett filmen, og for en opplevelse! Utrolig rå film, en orgie av lyd og bilde-effekter samtidig som filmen til en hver tid var spennende, ikke ett eneste kjedelig øyeblikk.

Sitat Opprinnelig postet av Settepotet
    Fikk helt sjokk av suben min da Ironhide fyrte av begge sine kanoner og fløy i slowmo over den dama... Fyttigrisen!
    Var vel et av filmens highlights sånn lydmessig sett, det strakk seg et fint glis mellom ørene mine hvertfall

Intermediate DypBassen sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    776
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg kommer vel litt på etterskudd her, men har nettopp sett filmen og jeg må bare si: WOW! Har aldri vært med på no lignende. Fikk også sjokk da Ironhide hoppet over hun dama. Kjentes ut som at subben lagde en bølge på teppe i kinoen som løftet foten min:-D. Det var konstant lyd og bildeeffekter. Eneste minus var at robotene ble litt småteite da de begynte å snakke

Intermediate Kjeksen sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    760
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av DypBassen
    Jeg kommer vel litt på etterskudd her, men har nettopp sett filmen og jeg må bare si: WOW! Har aldri vært med på no lignende. Fikk også sjokk da Ironhide hoppet over hun dama. Kjentes ut som at subben lagde en bølge på teppe i kinoen som løftet foten min:-D. Det var konstant lyd og bildeeffekter. Eneste minus var at robotene ble litt småteite da de begynte å snakke
    De er faktisk teitere i det første tegnefilmene, synes jeg. Men det er det som gjør transformers til transformers også:P (bortsett fra hva de er da, hehe)

Intermediate tklev sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    1,842
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av dudeeven
    Årets beste action film, uten tvil og den bringer tilbake håpet etter den begredelige Die Hard 4. Gleder meg til nummer 2...
    Støtter den! Jeg så faktisk Die Hard 4 først nå for en uke siden, og jeg må bare si at jeg ble utrolig skuffet.. Den engasjerte meg ikke i det hele tatt, action-sekvensene ble rett og slett for utrolig, minte meg mer om Terminator 4 enn Die Hard 4..

Transformers=årets høydare for min del ja!

Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    1,842
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av BGuarden
    Det var vel ikke "Iron Man" vel?
    Den så utrolig fet ut
    Mmh! Iron Man tror jeg også blir veldig bra!

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    144
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    halla, slang meg på litt sent.. sett filmen 3 ganger allerede, og den er KONGE!! Både effekter og en jente ( <--god damn).. Men har noen nevnt her at det blir en 2'er?? Kommer det en 2'er?

Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    1,842
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av hula
    halla, slang meg på litt sent.. sett filmen 3 ganger allerede, og den er KONGE!! Både effekter og en jente ( <--god damn).. Men har noen nevnt her at det blir en 2'er?? Kommer det en 2'er?
    Det skal bli en 2'er ja! (Mr. Bay har truet med å ikke lage den, pga. at Paramount ikke ville gi ut filmen på Blu-Ray, men heldigvis så ser det ut til at han er tilbake på teamet igjen!).

Tror faktisk at 2'ern har potensiale til å bli enda bedre, historien var litt tynn på denne, men det blir kanskje enklere når en allerede har presentert hovedpersonene. Mener å ha lest planer om at 2'ern skal være klar til kino i 2009. Så får vi se om de klarer å holde de planene.

Intermediate Revox sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    *sikle* *sikle* *slafse* *smatt*

Intermediate magnuswb sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Settepotet
    Den scenen er helt pervers, det rister i det meste og jeg har ikke sub en gang! Det virker også som bassbølgen flytter seg fra front til bakover i rommet, som en stor vegg med lyd som du går igjennom... Helt rått er det hvertfall! :grin:

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    248
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det startet midt i stua her, og forplanta seg bakover. Så begynte den å forflytte seg oppover helt til vi hørte det klirra i glass på badet i etasjen over. Helt villt.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    144
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    da gleder jeg meg til film 2!!!!!!!

Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    776
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Må si etter å ha sett den igjen, at skurringen i noen dialoger på slutten ikke var så imponerende. Dro liksom det hele ned. Noen andre som la merke til dette?

Intermediate magnuswb sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ikke lagt merke til. Du spiller ikke FOR høyt da? :-P

Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    776
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nei. Merker ikke noe skurring i resten av filmen og det var en annen lenger oppe i tråden som la merke til det samme. Vet ikke hvor avslørende RC-64 er, men jeg hører det ganske godt.

EDIT: Det var tahustvedt som også la merke til det

EDIT2: Skurringen kommer ca. 3/4 ut i filmen når Sam og dama snakker sammen. Sprakingen kommer under talen til John Voight på slutten

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    131
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Försök på balansering

Vill bara säga att den här filmen tyvärr inte fungerar, trots bra dataanimasjon. Det är väl annars just detta som räddar filmen som bara kan tyckas om av dom som är fan av den tecknade varianten. Hadde man haft bra skådespelare och ett bättre manus så skulle det kunna fungerat ändå, men med Michael Bay vid spakarna - give me a break...

Betyg 4/10 - hadde blivit sämre utan påkostad dataanimasjon och bra ljud och bild.

Intermediate Kjeksen sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    760
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ALDA
    Betyg 4/10 - hadde blivit sämre utan påkostad dataanimasjon och bra ljud och bild.
    Uten påkostet animasjon og bra lyd oh bilde er jeg redd denne filmen ikke hadde vært her...

Side 14 av 31 FørsteFørste ... 4 10 11 12 13 14 15 16 17 18 24 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •