Filmer som gir psykiske plager - Side 6

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 6 av 12 FørsteFørste ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... SisteSiste
Viser resultater 101 til 120 av 231
    Intermediate Shercko sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    1,118
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Når det gjelder korte filmer/klipp så ligger den filmen i The Ring øverst på lista mi når det kommer til syke, syke ting. Jeg snakker selvfølgelig om den videokasetten i filmen man helst ikke bør se - de som kokte sammen det minuttet med underholdning må være seriøst forskrudde i huene sine. Den har mer eller mindre hjemsøkt meg opptil flere ganger i ettertid

Active Christianrr sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    477
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Doc.G
    Å få spy på seg fra en dust i rekka bak som ikke tålte anime sekvensen i kill bill, teller vel som en ille filmopplevelse :wink:
    HAHAHA! Nei vettu hva, det går faktisk ikke ann å spy av det. Han må ha vært syk fra før. Er det mulig?? :razz:

Newcomer nightspirit sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    213
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    å spy av det i kill bill... ja da bør man ikke se manga filmene i urotsukidoji serien! :wink: eller såm mange andre manga filmer i det hele tatt...

hva var det for et styr med den ene linken? den som ble slettet... ble nyskjerrig :wink:

Expert akto sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    6,483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Først og fremst var den linket til The Pirate Bay, noe som i seg selv ikke er helt heldig

Newcomer nightspirit sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    213
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hehe ok... skal ikke spørre mer... :wink:

Active MPX sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    343
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Pirate Bay i seg selv er vel fullt lovlig det? Ifølge itavisen er det like lovlig som google. Problemet er jo folk som bruker siden til å spre materiale hvor opphavsretten forbyr dette. Den linken derimot var det vel ikke så farlig med da det var personen som hadde lagd filmen som selv hadde lagt ut denne for å spres på the Pirate Bay...

Moderator roffe sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    9,330
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av MPX
    Jepp, dyre drapene var ekte de. Ble derfor banna i Italia. Litt morsomt om resten av drapene: "The special effects in the film were so realistic that director Ruggero Deodato reportedly had to go to court and prove that it was just make-up and fake blood and guts"
    Har sett Cannibal Holocoust, og dyredrapene var absolutt kvalmende. Jeg synes dessuten at hele filmen hadde et syltynt plott. Kun der for å lage en "ramme" rundt de kvalmende scenene. Det som skjedde med menneskene var mer åpenbart fake, og det var derfor ikke like ille. Anbefaler ikke filmen. Det er rett og slett en dårlig film laget kun for å sjokkere gjennom ekte dyredrap. Den har liten eller ingen filmatisk verdi.

Intermediate gonigogo sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    2,253
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ofte er scener der man IKKE får se alt nesten verre. Feks i Seven, der iallefall jeg grøsset bare med å se bildet av den strap-on greia av skinn med kniven på "tuppen".
    Forøvrig en av mine favorittfilmer

Moderator ask4me2 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,804
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har ikke sett den nevnte Cannibal Holocoust filmen (synes både tittelen og blanding av ordenes betydning i det hele tatt virker ganske meningløs. Kunne nesten være fristet til å tro at det var en film om Hannibal Lector som var på helsefarm og bare måtte spise grønsaker eller noe...;-) ) , og kan derfor ikke utale meg om hvordan de nevnte dyrene ble avlivet, men dyredrap ja, også kallt avliving, det kan se ganske så groteskt ut på film, som det ofte gjør i virkeligheten på jakt, i slakterier osv.

Tror faktisk mange av dagens urbane mennesker burde ha et litt mer realistisk forhold til kjøtt generellt, og bakgrunnen for de produktene som ligger i kjøtt disken på rema 1000 eller blir delikat servert ved middagbordet også, skal jeg si min mening.

Litt rart kankje for noen å tenke på at bak en bedre kjøtt middag, ligger det gjerne et eller fler "dyredrap" bak, men her har selfølgelig også avlivings metoder mye å si for lidelsene for dyret.

Husker selv fra millitære at mange i troppen nermest fikk panikk når de fikk i oppgave med øks og hoggestabbe å slakte hver si høne og at det ferdig slaktede og flådde fugle kroppen skulle være den eneste maten for de neste 24 timer. Synes det var påfallende hvor sterke disse rekasjonene egentlig var, har aldri sett dette når samme fugle kroppen ligger dypfryst eller ferdig grillet i butikken.

Ellers så mistenker jeg litt at hvis fisk kunnet skrike, hadde vel mang et NRK program med gutta på tur eller andre fangst og fikse program hvert avlyst eller det hadde blitt advart mot sterke sener.......

En viss grad av virkelighets opfattelse trenger vi vel i dagliglivet, men spekulative filmer som blander sex og groteske film effekter og nermest bare er ute etter å lage sterke og kvalmende følelser og "brennmerker" i folks bevissthet for å tjene penger på det, det har jeg ikke mye til overs for.

Intermediate Lil-H sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    1,388
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av nightspirit
    rart ingen har nevt the blair witch prodjekt. har litt dårlig erfaring med denne, da jeg så den på kino. i den senen der teltet blir trykket inn av alle barne hendene, fikk en kamerat av meg (som satte på min høyre side) krampe i venste foten å begnte å riste å skrike som en stukken gris! har aldri hoppet så høyt i stolen før (eller etter...)!

ellers så er battle royal en kanon film, men jeg ser ikke frem til noen remake...

di fleste av disse filmene som er nevn her er jo laget for å shockere. vis du føler deg uvell eller lignende etter å ha sett dem så er filmen en suksess! utrolig nok :wink:
    Remaken av Battle Royale, altså 2'ern har vært ute ganske lenge. Ble ikke like stor suksess som alle hadde håpet på :|

Intermediate tralltrall sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    2,229
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det denne som blir nevnt så ofte i denne tråden?

http://www.cduniverse.com/productinf...cart=358125788

Må innrømme at en blir jo litt nysgjerrig om innholdet når det snakkes så mye om den.
    Min byggetråd og hjemmekino: Min hjemmekino

Intermediate Per Thomas sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    843
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jupp ser slik ut ja. vanvittig dårlig og direkte kjedelig. Synes heller ikke den var sjokkerene kontra mange andre filmer som er nevnt her i tråden.

pt

Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    2,229
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvilke 3 filmer går for å være de verste da? Om jeg først skal se en, hva "anbefales"?

Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    843
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Irreversible er jo en grei start;-) Er mange som reagerer på denne. Så er det litt stilig at den faktisk starter på slutten å jobber seg tilbake til starten, hvis du skjønner hva jeg mener. Så de jævligste scenene ser du i starten av filmen eh eller slutten om du skjønner hva jeg mener:-)

mvh
    pt

Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    2,229
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe...jeg skjønner på slutten av starten, men starter med slutten....osv....da får jeg gå til innkjøp av den, så får jeg et forhold til hva dere snakker om her...

Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    2,229
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen formening om det er noe forskjell på disse to?

http://www.play.com/Search.aspx?sear...&go.x=0&go.y=0

Ser jo ut som den billigeste har best lyd.

Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    843
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    gå for den billigste du

http://www.play.com/DVD/DVD/4-/11406...e/Product.html

Collectors edition kan du eventuellt få deg hvis du synes dette er et masterpiece som jo noen synes..

lykke til.

pt

Ellers regner jeg med at du har fått med det Texas Chainsaw Massacre. Ikke alle som synes denne er så jævlig, men det jeg synes er bra er at det faktisk ikke er så mye gore dette gjør igjen at man lager sine egne bilder i sitt eget hode. Dette er en film jeg fortsatt ser på som forstyrrende, middagsbord scenen er jo vanvittig bra/jævlig alt etter hvordan du ser på det.

Uklippet eller ikke spiller egentlig ingen rolle da denne filmen har en stemning som er meget guffen. Skuespillerne er perfekte og filmen føles veldig ekte.

Newcomer gizmosis sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    281
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Counterpointer
    Oppsumering så langt;

Irreversible
    The passion of the Christ
    Salo-Sodom i 120 dager
    Et hål i mitt hjãrta
    Cannibal holocaust
    Oldboy
    8MM

Alle disse sees med sterk advarsel ! Eller hvorfor ikke se en god film i stedet.
    veldig enig at man må vite at filmene er "stygge"....men jeg liker alle de filmene du nevner her....

Newcomer gizmosis sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    281
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    den aller verste filmen jeg har sett, må være Men behind the sun, får Salò til å virke som en disney film.....sett den kun engang.... tror det holder for min del ....

Suicide squad, og audition , er og ganske herslige da..hehe

Intermediate reimers sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,382
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    August Underground's Mordum er ivertfall den jævligste filmen jeg noen gang har sett

Side 6 av 12 FørsteFørste ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •