Omtale: Da Vinci Koden - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 25 av 25
    Intermediate kinosjef_christian sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    1,089
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Ble vist en dobbelt post her, var ikke meningen. *tekst fjernet*

Intermediate DrErling sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    4,087
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av listen
    Kan forøvrig anbefale boka "Engler og Demoner". Dette er den første boka Dan Brown skrev om Robert Langdon. Synes den er bedre enn Da Vinci Koden.
    Har ikke lest "Engler og Demoner", men pløyde kjapt og brutalt gjennom "Deception Point" som omhandler funn av en meteoritt, NASA, spesialstyrker og mye morro. Denne boka kan jeg trygt anbefale. Klarte ikke å legge den i fra meg før jeg hadde kommet gjennom den!
    Liten avsporing fra topic, men...

DrE

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    604
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av listen
    Kan forøvrig anbefale boka "Engler og Demoner". Dette er den første boka Dan Brown skrev om Robert Langdon. Synes den er bedre enn Da Vinci Koden.
    Synes ikke den var bedre enn Da Vinci-koden. Den var så og si akkurat det samme, bare en litt annen setting. Og, om jeg tør si det, var denne settingen sammen med den store konspirasjonen, enda mindre realistisk enn Da Vinci-koden. Hadde vært fett om de solgte denne til 24. Nedtellingen til det store marerittet på den dingsen de leter etter (ingen spoiler her nei) er jo nøyaktig 24 timer. Men er sikker på at Jack Bauer som Robert Lagdon og Audrey Raines som Vittoria hadde gjort en bedre jobb

Men, bevares, det er underholdning.

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av DrErling
    Har ikke lest "Engler og Demoner", men pløyde kjapt og brutalt gjennom "Deception Point" som omhandler funn av en meteoritt, NASA, spesialstyrker og mye morro. Denne boka kan jeg trygt anbefale. Klarte ikke å legge den i fra meg før jeg hadde kommet gjennom den!
    Liten avsporing fra topic, men...

DrE
    Synes spesielt at "Deception point/Iskaldt bedrag" var spennende, men hadde også sansen for "Engler og demoner". Kan hende at de var hakket bedre enn "Da Vinci koden" begge to.
    Hva synes dere om "Den digitale festning"? Synes ikke den var fullt så bra som de tre andre.
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    604
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jakv
    Hva synes dere om "Den digitale festning"? Synes ikke den var fullt så bra som de tre andre.
    Det er det svakeste jeg har lest på lenge. Dessuten var den altfor forutsigbar, og gåten på slutten var relativt enkel hvis man har lært litt historie fra 2. verdenskrig.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •