The Omen - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 28 av 28

Tråd: The Omen

Intermediate kid sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Flere tilbakemeldinger fra folk som har sett denne i dag(i går) hadde vært interessant, opprinnelig tenkte jeg at jeg skulle vente til denne kom på dvd, men er mektig imponert over orginalen, så vet ikke om jeg klarer å vente..?

Noen filmguruer som har sett orginalen, inkludert denne - som kan komme med noen kommentarer?

Intermediate Kjeksen sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    760
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så den igår. Verdt og få med seg! Spennende og skremmende. Til tider litt langtråkig kanskje, men det har ikke så mye og si på resten av filmen. Det som skuffer mest er at ho "mora" til damien spiller så utrolig RÆVA synes jeg...

En sterk 4 på terningen er min mening. :wink:

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    725
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har sett The Omen i originalversjon minst 10 ganger og gidder derfor ikke se den nye som bare er en ren kopi om man skal dømme ut i fra klippene.Den vil aldri kunne måle seg med den gamle uansett som er den klart beste grøsseren som jeg har sett(og jeg har sett mange). Omen 2 og 3 er brukbare filmer sett uavhengig av hverandre,men blir bare skygger av den første som har en strålende Gregory Peck i hovedrollen som faren.For ikke snakke om gutten selv som ser ut som mannen med ljåen i egen person!!! De måtte riktignok både farge håret og sette på gutten kontaktlinser,men hva gjør vel det når innsatsen står til full pott.For dere som skal se den nye versjonen så anbefaler jeg at dere ser originalen etterpå.Finnes i en DVD boks med alle tre filmene.

Active
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    399
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Riktig som edguy sier, så den igår og den er ikke i nærheten av den gamle filmen.
    Men men, helt ok underholdning :-)

Intermediate Perminator sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    941
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så den i dag, og synes den var grei. Men ikke særlig mer heller.
    Skuespillet er bra nok, og selve ideen bak filmen synes jeg er god.
    Men litt for mye billige skvette-scener, og ikke helt den ekle følelsen som jeg innbiller meg at en slik story kan gi.

Skulle likt å sett originalen!

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så The Omen igår og synes egentlig den var ganske bra. Stemningen var ganske anspent hele tiden, noe jeg liker Flere ganger lettet jeg nesten fra stolen :|

4.5/6

Intermediate Lil-H sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    1,388
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som syns the shining har kopiert litt med tanke på kameravinkel når begge de to guttene sykler i gangene? det var det som slo meg med engang!

Intermediate jozho sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    1,530
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har ikke sett orginalen, syns det var en bra fil som gjorde det den skulle, var et par tre ganger jeg fikk en real støkk. MEN, det verst var at det satt en høygravid kvinne vedsiden av meg... Hvem i alle dager går og ser en slik film, som attpåtill handler om djevelunger når de skal føde om noen uker? - hun var skummel hun!

En ting jeg lurer litt på: **** SPOILER ****

Han munken/presten som var på sykehuset og overtalte godeste mr."soon to be ambassadør" til å ta seg av djevelungen. Hvorfor nyter han det "gode" liv hos munkene på den øya? Har må jo ha visst at ungen ble født av en sjakal, og dermed er han jo en liten jækel himself. Hvorfor skulle han trives med en gjeng med menn som har viet livet til Gud?..

**** SPOILER SLUTT ****

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •