Endelig kommer de ekte StarWars

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer lien sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    67
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Talking Endelig kommer de ekte StarWars

Sitat Opprinnelig postet av starwars.com
    In response to overwhelming demand, Lucasfilm Ltd. and Twentieth Century Fox Home Entertainment will release attractively priced individual two-disc releases of Star Wars, The Empire Strikes Back and Return of the Jedi. Each release includes the 2004 digitally remastered version of the movie and, as bonus material, the theatrical edition of the film. That means you'll be able to enjoy Star Wars as it first appeared in 1977, Empire in 1980, and Jedi in 1983.
    Sakset fra http://starwars.com/episode-iv/relea...s20060503.html

Dette betyr at den SW-boksen jeg kjøpte i romjulen får en venn. :-) Jeg gleder meg som, vel som like mye som sist de var på kino faktisk. Og som da jeg fikk låne dem av en kompis på LD. Og som da jeg fikk videoen av ANH uten norsk tekst, og da remastered versjonen kom på DVD etc. Men siden alle kommer i både gammel og remastered versjon, så får endel sikkert dobbelt opp av de 2004-versjonene. Jaja, kan aldri ha for mange versjoner av en god film. Min bedre halvdel gleder seg muligens litt mindre til den første helga etter disse kommer i hus. Hvis noen forresten har disse på LD, og foreksempel ikke har lyst på dem mere, så har jeg en ledig hylle, FYI.

Intermediate LL sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    2,900
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sorry man, gammelt nytt: http://avforum.no/forum/hd-filmer-blu-ray-streaming-/35815-original-utgave-av-star-wars-slippes-september.html Ikke så veldig gammelt da...

Jeg vet ikke om jeg er overbegeistret. Hvem ønsker vel å se StarWars med Dolby 2.0 og ikke-restaurert bilde?? Hvorfor kan de ikke gi ut den originale utgaven med restaurert lyd og bilde?

Kjenner jeg Lucas rett kommer vel det om noen år igjen. Han er en ekspert på å melke markedet.

Newcomer lien sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    67
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Oida, det var total newbiemistake å ikke søke, men tenkte at det andre DVD-rommet var mer teknisk info om platene og ikke så mye om filmene. Så sorry. Jaja, sånn er det...

Det med at Lucas er hard på lommeboka er iallefall ikke feil, han sa jo i fjor at han ikke skulle gi ut de gamle ettersom de nye var slik han ville at de gamle skulle være. Jeg gleder meg nå uansett, du har et poeng med lyd og bilde, men det er ikke aktuelt å ikke kjøpe dem, så får jeg heller kjøpe "Remastered Theatrical Edition" når de kommer på HD-DVD eller blue-Ray eller gudene vet hvilket format.

De gamle er sjef uansett.

Intermediate Revox sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ingen tvil om at dette er en boks som skal inn i samlingen! Og at de inkluderer den originale kino versjonen er bare helt rått. Kan ikke si jeg var så veldig begeistret for remake av den siste starwars filmen hvor de la til flere scener med animert grafikk. F.eks bandet som synger i Jabbas hule osv. Totalt unødvendig og det var dårlig attpåtil. Jeg liker mye bedre de gamle filmene enn de nye og det rett å slett pga den sjarmen de har. Idag er man altfor bortskjemt med data kraft at det blir nesten for lett å sette sammen slike scener. Før så måtte de virkelig jobbe med en film av dette slaget.

Intermediate Speedfight2 sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    937
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Men de gamle originale filmene blir ikke med anamorft bilde da...
    http://www.thedigitalbits.com/#mytwocents

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •