Hvilken av Rocky filmene er din favoritt? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0

Vis meningsmålingsresultat:

Velgere
0. Du kan ikke stemme i denne meningsmålingen
  • 0 0%
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 23 av 23
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    21
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg syns Rocky 1 er best, av en eller annen grund er alltid film nr.1 best..

Newcomer bulle17 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    232
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg mener Rocky I utvilsomt er best. Oppfølgerne blir proporsjonalt dårligere.
    Det er kanskje enda verre med Rambo-filmene. Eneren er faktisk en veldig ok film. De påfølgende filmene er på grensa til å være pinlige...

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    1,209
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Rocky 1 er en god film, og kanskje derfor fikk den Oscar (stemmer ikke det ?). Personlig liker jeg Rocky 3 best, men det er underholdningsfaktoren som blir utslagsgivende. Mr T er bare kul og Hulk Hogan er "stor". Rocky 4 er også bra, men denne husker jeg best pga den kule musikken. At russerne til slutt starter å heie på Rocky og ikke Dolph blir litt patetisk, men likevel litt morsomt. Rocky og Rambofilmene bærer jo preg av USA er så fantastisk mye bedre enn alle andre.

Brigitte Nielsen burde fått Oscar for sin skuespillerprestasjon i Rocky 4, men det er en annen sak.

Ellers har jeg ikke troen på hverken Rocky VI eller Rambo IV. Det kan lett bli Politiskolen-takter av dette. Gamle menn burde innse at de ikke lenger er 20 år, selv om steroider og ansiktsløftninger hjelper. Er også skeptisk til Indiana Jones IV. Har noen sett Harrison Ford i det siste ? Er spent om det blir mange løpescener i den filmen !

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •