Lost, sesongavslutning sesong 2 er her! - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 3 FørsteFørste 1 2 3 SisteSiste
Viser resultater 21 til 40 av 47
    Active chal sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    339
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    ja håper sesong 3 blir den siste sesongen, men har hørt snakk om 7 sesonger noen som har hørt det samme?

Intermediate drkaos sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    511
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har jeg fått sett avslutningen og. Syns historien hang bedre sammen i sesong 1 enn i sesong 2, selv om det har vært spennende avsløringer lenge og mer action i sesong 2. Subben min fikk iaffal kjørt seg idag, første Lost episode sett med sub faktisk..

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    41
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av chal
    ja håper sesong 3 blir den siste sesongen, men har hørt snakk om 7 sesonger noen som har hørt det samme?
    Har hørt 6

Intermediate santa claus sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av drkaos
    Da har jeg fått sett avslutningen og. Syns historien hang bedre sammen i sesong 1 enn i sesong 2, selv om det har vært spennende avsløringer lenge og mer action i sesong 2. Subben min fikk iaffal kjørt seg idag, første Lost episode sett med sub faktisk..

Ja tenkte på d under den lydscenen når knapper ikke ble trykt på osv... Må ha vært heftig på et skikkelig anlegg!

Active chal sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    339
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Roy Otto
    Har hørt 6
    ja da kan det jo ta litt tid før vi får noen svar

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    41
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av chal
    ja da kan det jo ta litt tid før vi får noen svar
    Håper vi får noen flere svar før den tiden, veldig mange folk der ute som har diverse teorier om ditt og datt, kult å lese

Newcomer ZyNc sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    159
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Beste (dobbel)episoden hittil ihvertfall.

Active chal sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    339
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Roy Otto
    Håper vi får noen flere svar før den tiden, veldig mange folk der ute som har diverse teorier om ditt og datt, kult å lese
    ja er kult og spekulere litt osv, lurer på hva det var med den fuglen som skrek HURLEY .. HURLEY i sesongavslutninga, mener og huske at noe lignende skjedde i season 1.

Intermediate drkaos sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    511
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av santa claus
    Ja tenkte på d under den lydscenen når knapper ikke ble trykt på osv... Må ha vært heftig på et skikkelig anlegg!
    Gikk ikke så dypt i frekvens at det gjorde no, men alt duret og skranglet her iaffal. Gla jeg så den midt på dagen, hvis ikke hadde naboene blitt sinte gitt.

Håper de nøyer seg med en 3 sesong.

Moderator striky sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Sted
    Vestfold
    Poster
    3,296
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette konseptet er nok noe de kommer til å melke for alt det er verdt i alle år TV-stasjonen vil ha det gående. Etter 5-6 sesonger er seertallene så lave at serien stoppes, uten at vi får noen forklaring på hva som har foregått på øya. Bare se på Smallville, Alias, 24.... Dette var jo store suksesser som har fortsatt sesong på sesong, men episodene som lages nå er jo bare ræl, milevis unna underholdningsverdien og nyskapningen til de første sesongene.

Intermediate jozho sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    1,530
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hear hear... Interessen har for min del dabbet sinnsykt mye av nå i sesong to... blir at jeg tar (tok blir det vel) et oppsamlingsheat med 3-4episoder en gang iblant bare for å se om jeg får noen svar... men alt er jo bare ei stor suppe. Håper de bestemmer seg for å avslutte med stil..

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    41
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av striky
    Dette konseptet er nok noe de kommer til å melke for alt det er verdt i alle år TV-stasjonen vil ha det gående. Etter 5-6 sesonger er seertallene så lave at serien stoppes, uten at vi får noen forklaring på hva som har foregått på øya. Bare se på Smallville, Alias, 24.... Dette var jo store suksesser som har fortsatt sesong på sesong, men episodene som lages nå er jo bare ræl, milevis unna underholdningsverdien og nyskapningen til de første sesongene.
    Det er det som er problemet, Prison Break var vel i utgangspunktet ment å bare være en sesong, men så ble den såpass populær at de ville melke den mer. Tror det beste ville vært om de avsluttet Lost med sesong 3

Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Prison break var en sesong, men var alltid planen å lage den andre sesongen som the manhunt....

Synest Lost er konge eg! Det er jo ikke verre enn at de som ikke liker det lenger ikke ser d... Hvis d aldri kommer noen forklaring på hvorfor ting er som de er skal eg forstå folk, men så lenge epsiodene holder seg så har ikke eg behov for mer enn noen stikk i ny og ne! Hadde jo vært ultra teit med full forklaring i første episode! Hadde noen her inne fått d som de ville så hadde Lost vært en spillefilm på 2 timer! Hadde sikkert vært gøy d da men....

Smallville holder seg konge! en dårlig 4 sesong, en konge 5 sesong!!! Sjeleglad de gikk bort fra d opplegget med en krypto gærning i hver episode! Alias har de nettopp avsluttet med et brak, og sesong 5 synest jeg virkelig er en av de bedre sesongen på lenge med 24!

Så ikke så veldig enig må eg si....

Intermediate kakehode sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    1,191
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg skjønner ikke helt hvordan folk kan si ting som at de håper Lost slutter etter f.eks. 3.sesong! Blir i så fall veldig mye som skal nøstes sammen i 3.sesong, for selv etter den eminente sesongavslutningen sitter vi igjen med veldig få svar, men mange flere spørsmål!
    Som vi gjorde for ett år siden...
    Vi vet ingenting om historien som er planlagt, og historien som vi allerede har fått presentert snus og vris i hytt og pine, så med mindre man jobber som produsent på serien, kan man ikke si noe som helst sikkert om hva som vil skje, hvor mange sesonger som gjenstår eller hvor bra det blir. Men det er frustrerende å ikke få vite så skrekkelig mye, og derfor borimot umulig å forutse hva som vil skje, såpass skal jeg være enig i

Særlig lurer jeg på hva i helsike den statuen skal bety! Spørs om den er ekte, og ikke bare villedende, men det finner vi nok ut av før eller siden. Og "the Other" er avslørt, i den grad at Jack og kompani nå vet de ikke er hillbillies i det hele tatt. Men hva var så denne magnetiske utladningen, og hvilke konsekvenser får dette utover i neste sesong?
    Største problemet som jeg ser det nå er forholdet mellom the others, og de overlevende fra flystyrten. Der har maktbalansen endret seg til the others fordel, de later til å ha rimelig bra kontroll på ting...
    Så disse "psykologiske eksperimentene" som tydeligvis ligger i flere lag. Spørs om noe av det er ekte på noen måte, eller om alt er dekke for noe annet!

Moderator striky sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Sted
    Vestfold
    Poster
    3,296
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg tviler på om produsentene selv vet hvordan dette skal ende ennå. Jeg har ikke noe imot at Lost fortsetter i flere sesonger, dersom den faktisk klarer å levere god underholdning. Men tendensen begynner allerede å vise seg, skaperne av serien har problemer med å fylle episodene med innhold. Sesong 2 har mange flere dårlige episoder enn sesong 1. Jeg er enig i at denne sesongavslutningen var bra, men nå går det kanskje en hel sesong igjen før vi får vite noe særlig mer (regner med at vi får noe mer action i første episode i sesong 3).

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    41
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er også en stor fan av Lost, jeg håper bare at de har en plan med det hele og at det hele ikke slutter med en svada bortforklaring pga at seertallene har blitt lave så de bare vil avslutte den. Det har en tendens til å ødelegge så mye

Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Eg er uenig at sesong 2 har flere "dårlige episoder" enn sesong 1.

Husker veldig godt at det samme dødpunktet i serien oppstod fra episode 8-9-10 og utover til det nærmet seg sesongavslutning. Da tok det seg opp! Nøyaktig likt sesong 2....

Tror de kommer til å lage til en god avslutning. Det med 6 og 7 sesonger tviler eg på kommer til å skje, da blir det i såfall en spinoff... Noe man ikke skal se bort fra, neppe så mange sesonger!

Tidligere rykter gikk på 3 sesonger, 4 om d var nok seere...

Hvordan de skal løse det blir spennende å se! Tviler på at det blir en plutselig kutt i denne serien, litt for populær til d! Og de kommer ikke til å klare å ødelegge den såpass at folk slutter å se på, med mindre de lager sesong på sesong da.. Da kan ting bli skralt!

Newcomer linser sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    99
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

nei og nei

Jaja,, bare for og ha sagt det med en gang.Lost er dritt!
    Jeg har set på 10 episoder eller noe, og fy flate for møkkaserie da. ikke noe acktion, bare masser av preik, og noen dumme nummer.Hele serien går jo så treigt frammover at man kan få mark av mindre.Så dere syter over lang tid og laste ned en episode i hd,lol,,, det er jo snakk om 2 timer eller noe sånt da med en vettug linje.Nei for alle dere som er helt Lost, så kan jeg bare si at , når dere har utviklet dere videre fra den møkkaserien, så kan dere se på Smallville. Ingen over, ingen under. !!

Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fett nok d Linser! Greit for deg at du har egne meninger!

Smallville er bra! Det er vel ikke noe med denne tråden som rangerer Lost hverken foran eller bak noen andre serier??

Tror ikke d....

Saklig....

Newcomer linser sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    99
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Leste hele denne tråden,

Og var bare så lei av alle spekulasjoner, så da kan dere vel hoppe over på smallville istedenfor, eller dagsrevyen--

Side 2 av 3 FørsteFørste 1 2 3 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •