Hva heter filmen(e)?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 10 av 10
    Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    604
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hva heter filmen(e)?

Har grublet et par dager på noen filmer, uten at jeg kommer på hva de heter. Vedder for at noen her vet hvilke det er.

Film 1: Handler om en gjeng fra Jamaica(?) som trener for å stille med boblag i OL. Kan det være Kalde rumper? Isåfall, hva heter den på engelsk?

Film 2: Med Kevin Spacey, handler om en liten gutt som ønsker å gjøre 3 gode gjerninger for 3 mennesker, mot at de gjør det videre. Gutten dør etter å ha blitt knivstukket.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    62
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Film 1: Cool Runnings
    Film 2: Pay It Forward

Active mr.Fahrenheit sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    425
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    film 1: sikkert kalde rumper, men aner ikke hva den heter på engelsk

film 2: pay it forward.

Active Cerwin Vega CLSC-215 sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    304
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Riktig som bc2d og mr.Fahrenheit sier ja, 2 veldig bra filmer som jeg faktisk har grubla på hva heter selv

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    604
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker. Den første, Cool Runnings, så jeg på kino da jeg var ca. 7-8 år gammel. Husker den var morsom, og av en eller annen grunn kom jeg til å tenke på den her om dagen. Må få sett den igjen. Pay it forward var en tankevekker, en utrolig filmopplevelse.

Kom forresten på enda en film jeg ikke husker hva heter. Husker jeg så halvparten eller så på TV1000 for evigheter siden, og har alltid hatt lyst til å se hvordan den ender. Hvis det er en bra film.

Den var med Russel Crowe, og han var fortsatt temmelig ung. Såvidt jeg husker var det et ran på begynnelsen, hvor Crowe var wheel-man, og noen bli hvertfall skutt. Alt skjedde i Australia. Ringer det noen bjeller? Hvis noen vet hva den heter, kan dere si om den er bra også?

Intermediate Kjeksen sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    760
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kalde rumper går vel på tv 3 ganger i året eller noe.. Den andre filmen er jeg rimelig sikker på at jeg også har sett på tv.... :-P

Intermediate Whoracle sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    2,610
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ESH
    Takker. Den første, Cool Runnings, så jeg på kino da jeg var ca. 7-8 år gammel. Husker den var morsom, og av en eller annen grunn kom jeg til å tenke på den her om dagen. Må få sett den igjen. Pay it forward var en tankevekker, en utrolig filmopplevelse.

Kom forresten på enda en film jeg ikke husker hva heter. Husker jeg så halvparten eller så på TV1000 for evigheter siden, og har alltid hatt lyst til å se hvordan den ender. Hvis det er en bra film.

Den var med Russel Crowe, og han var fortsatt temmelig ung. Såvidt jeg husker var det et ran på begynnelsen, hvor Crowe var wheel-man, og noen bli hvertfall skutt. Alt skjedde i Australia. Ringer det noen bjeller? Hvis noen vet hva den heter, kan dere si om den er bra også?
    Heavens Burning heter den, er en bra film det..

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    604
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gjenoppliver tråden min med flere spørsmål, og håper noen ser den: Hva heter filmen???

Var en komedie, tror det gikk litt om politikk og innstilling til krig i USA (tror jeg). Dette husker jeg definitivt: Noe med at en fyr fra Balkan hadde smuglet atomvåpen over grensen fra Kanade over til USA. Dette skjedde selvsagt ikke, men tror meningen med dette var å få folks fokus bort fra noe helt annet.

Alt utviklet seg hvertfall til en ikke-eksisterende krig, hvor (og dette er mye senere i filmen, og jeg har ikke sett mye imellom) en person blir skutt (i USA), men blir brukt videre i denne "krigen", han blir sendt med fly "tilbake" til USA, får militær begravelse og greier.

Dette er alt jeg fikk sett. Noen som vet hva filmen heter? Den virket veldig morsom, skulle gjerne sett hele.

EDIT: Kan det være Wag the Dog?

Active
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

svensk komedie

er ute ette en svensk gammel komedie husker ikke når den kom ut, men den er gammlere en 1980,husker jeg så den for lenge side på tv.handlingen foregår i militæret.
    Det var et tal først i titelen på filmen så kom løkan hvis jeg ikke husker helt feil da

Active
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    fant filmene på megastore.no