Black Dawn [kan inneholde spoilers, om du leser alt]

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 8 av 8
    Intermediate Kjeksen sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    760
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Black Dawn [kan inneholde spoilers, om du leser alt]

Jeg sitter hjemme å er sjuk, å fant ut på min vei til apoteket i stad at, joda jeg skal kjøpe meg film....og det skal være action, for jeg trenger et smil om midt brede ansikt! Og hva skuer mine øyne når jeg trer inn i American Way....mmmmm mmm, Steven Seagal og hans "kule" film Black Dawn...trodde jeg. Steven Seagal er altid like lekker og smekker der han kniper øya igjen som en tapende sumo bryter og skyter vilt rundt med en liten fjerte pistol uten og i det hele tatt ha snøring på hvor han skyter, men han treffer..og han treffer bra! Som regel midt i brystet eller et annet sted hvor klesplagg som regel sitter.... hvorfor spør du? Fordi det er det letteste stedet å få det til og sprute blod...og billigste. Seagal har ikke tid til dirrty sminke og frekke farger på trente statistkropper. Det tar for langt tid...! Bare lemp inn litt kanonkrutt under genseren og la griseblodet SPRUTE! Deretter hvisker han, for Steven Seagal hvisker hele tida...smsmmmghgmsmdmmsdm....umulig og høre hva han sier, men det han sier er konge! Han er så tøff... Han får altid de beste damene. Han har seg med de! Men ikke i denne filmen til alles skuffelse regner jeg med, han har jo ikke tid, siden verden skal sprenges til himmels med en bombe på størrelse med et cornflakesflak....de er optimistiske disse skurkene i filmene hans. Synd de aldri lykkes! Seagal blir aldri skadet! Nehei du, han kamuflerer den utrolig FEITE kroppen sin ved å kaste seg ned på bakken, legge henda på nakken og regne med at "visst en bjørn kommer kast deg for all den ned og lek dø" trikset hjelper mot en arme med lekepistoler og "sailensere". Skuespillerne er det ikke noe og si på. De er så geniale, så ekte. Til tross for at de har like avanserte replikker som døve hunder, drar de denne filmen i land...hiv og hoj! Og Steven Seagal sine stunts...! Hehehehe, "hans" stunts blir jo litt feil og si, siden man ALTID i ALLE hans filmer helt tydelig kan se at det er en feit fyr fra texas som har rulla seg i brunkrem og nugatti som gjør stuntsa. Så tydelig....så åpenbart ikke vår mann Seagal som gjør dette. Og det kjennes...i hjertet. Jeg blir oppgitt og lei meg! Men setter da min lit til datagrafikken! HIV OG HOJ igjen, dette var bra. Eller var det det? Neeeeeida, hehe....datagrafikken i Seagal sine filmer nærmer seg, jeg gjentar, NÆRMER SEG Counter Strike 1,6, visst du har en dårlig data. Uff, det er nå jeg begynner og tenke, hvorfor i ******* brukte jeg 195kr på denne filmen, HVOOOOORFOR!? Men jeg kan ikke gi meg nå, for all del, filmen er ikke slutt.... Sexy Seagal gir seg jo aldri, kanskje fordi han aldri taper, eller fordi han ikke har noe annet og gjøre. Så røsker han fra sine fisesmå gunnere, pow pow pang pang! han skyter som en høne uten hode...men han reloader aldri. Steven Seagal reloader maks 2 ganger i hver ENESTE film han lager. Og visst det ikke er 2 ganger er det aldri...han er så genial. Til tross for at han skyter like mange kuler som en skyteglad 12årig afrikaner er han altid sikker på at han har et magisk magasin som aldri går tomt. For en fyr...han er så ekte. Filmen slutter godt. Overraskelse? Tenkte meg det... Terninkast på denne filmen må bli en sterk 4. Og det finnes kun 1 grunn til det. Det er Steven Seagal, my man Steven, og ikke den rotta CHUCK NORRIS som spiller i den! JIHA(D)!

Intermediate Electra sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    3,225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe. Artig lesing. ;-)

Edit: God bedring.

Intermediate
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    732
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehehehe

Så denne filmen forrige uke og den er så innmari dårlig.

Men så var jeg så heldig at jeg ikke kastet bort 5 øre på denne

Newcomer ViewMaster sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    102
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehehehe,jævli bra

Steven er en riktig helt ja,med sin motoriske og veldig realistiske "fighte" stil.

Terningkast 6 for for et veldig humoristisk innlegg kjeksen,trenger flere av de

Mvh Helge

Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    760
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ViewMaster
    Hehehehe,jævli bra

Steven er en riktig helt ja,med sin motoriske og veldig realistiske "fighte" stil.

Terningkast 6 for for et veldig humoristisk innlegg kjeksen,trenger flere av de

Mvh Helge
    Wow, takk! Må vel gi litt credit til de medikamentene jeg kjøpte på apoteket istad! hehehe....

Newcomer ViewMaster sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    102
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe

Ja en kan få mye morro med apotekets store vareutvalg ;-)

Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    760
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ViewMaster
    Hehe

Ja en kan få mye morro med apotekets store vareutvalg ;-)
    Vel, jeg vet jo ikke om det var de! for jeg tenker mye slikt om filmer...kanskje jeg skal skrive slik en gang iblant når jeg ser en film....en ny type anmeldelse. rett ifra lillehjernen...:P

Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    760
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg savner min mann Steven Steingal... :neutral: