CSI Tarantino edition

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Intermediate santa claus sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

CSI Tarantino edition

Såg dobbelepisoden som tarantino har skrevet og regisert i går!

Den anbefales på det absolutt sterkeste enten man har sett CSI før eller ikke! (For de som følger med på CSI regner jeg med at denne har man ikke gått glipp av da men....)

Jeg har kun sett noen episoder CSI før, men hørte reklamen på TV når denne episoden skulle sendes, og fikk kick! Etter å ha sett Tarantino's jobb i Alias måtte denne bare sees!

DET VAR VERDT DET!!!!

Tarantino er ekspert! Og han har fått utfolde seg skikkelig her! Mer forskrudde historier skal man lete lenge etter! Det er alltid noe finurlig med hans historier!

Enesten jeg kanksje ble litt skuffet over var at de faktisk hadde flaks i denne saken, trodde kanskje CSI skulle være dyktig....

Men folkens! Hiv dere over denne episoden! Den er verdt å kjøpe hele sesong 5 om denne finnes på DVD!

Sjalabais!

Edit: Endret bort litt spoilers!

Active Wintermute sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    474
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan kjøpes separat - feks her. http://www.play.com/play247.asp?pa=s...2&title=705479

Og - enig, fantastisk episode, Tarantino er gull!

Moderator roffe sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    9,330
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Utrolig spennende episode, og med den ekstra lille Tarantino-vrien. Jeg liker godt CSI og er fan av Tarantino. Det som kanskje ble litt rart når man kjenner CSI fra før var at alle karakterene plutselig ble litt mer fandenivoldske på en måte, og dialogen var veldig Tarantino (noe som er en god ting).

Det jeg forsøker å si er at jeg føler denne episoden er litt på siden av resten av serien. Det er elementer ved dialogen og holdningene til karakterene som er litt fremmed når man er blitt kjent med karakterene i CSI fra før. Se den som en litt frittstående historie, så er episoden utrolig vellaget og underholdende. Kan godt si at den står best på egne ben.

PS. Skjønner ikke helt dette med flaks. Synes det ver mye godt CSI-arbeid i episoden, jeg.

Active listen sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    382
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Synes også den var god, men synes du kan editere innlegget ditt (du som startet tråden) der du ikke avslører slutten. Kan jo være at folk vil se den uten og vite hvordan den slutter.. ;-)

Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av roffe
    PS. Skjønner ikke helt dette med flaks. Synes det ver mye godt CSI-arbeid i episoden, jeg.

Det som var avgjørende var funnet i den bygningen med bikkja... Noe som var flaks og tilfeldig når han sparket den oljekannen.... Uten denne hadde d nok gått litt dårlig...

Som sagt så har jeg ikke sett for mange episoder CSI, så meget sannsynlig d med at karakterene er litt annerledes ja, husket ikke at d var sånn fra de jeg har sett!

Tarantino er kongen ja!

Hører rykter om at det er laget en til episode med Tarantino litt involvert, stemmer dette? Isåfall, hvilken?

Håper jeg klarte å forklare hva jeg mente uten å avsløre for mye for folk som ikke har sett nå da...

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    19
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Synes ikke den var så bra

Det var en grei episode,men den mistet mye av sin CSI sjel. For første gang var liksom alle etterforskerene passive, og det er sjelden. Jeg synes det ble alt for mye tarantino forutsigbarhet og det manglet mye av CSI etterforkningen som ihvertfall jeg synes er det beste.

R.

Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan godt tenke meg at det du sier om sjela i CSI stemmer....

Som jeg sier så har jeg sett lite CSI, og da blir d vanskelig å synest noe om det! Jeg såg bare på denne episoden som en selvstående filmting, og DRIT RÅTT

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •