Ikke se Syriana!! - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 24 av 24
    Intermediate a|ex sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Haugesund
    Jeg synes denne filmen var glimrende. Det samme synes jeg i grunnen om Clooneys Good Night and Good Luck. Kan ikke si at jeg har sett såpass tankevekkende filmer fra Hollywood på lenge.
    Det har du rett i. Det kunne virke som om Hollywood var på vei inn i en skikkelig pro-america periode den første perioden etter 9/11 (med unntak av michael moore), men det siste året har det jommen dukket opp noe som kan tyde på det motsatte. En ny epoke i hollywood ala den vi så under vietnamkrigen er på vei, med politisk radikale filmer i bøtter og spann.

Intermediate santa claus sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehehe... Denne tråden har iallfall motsatt virkning for meg! Ikke se Syriana! MÅ se den nå!!!

Gleder meg og! Og det beste er at eg har verken voldsomme forventninger eller tror at den er drit! Må liksom finne d ut selv siden d er så motstridende meninger her i tråden!

Expert RoKo sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    6,554
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Syriana er en svært bra film, men du må nok se den 2-3 ganger før du oppfatter hele innholdet. Det er mye informasjon som skal settes i sammenheng, og det er ingen lett oppgave gjennom filmen.

Klart hode er en nødvendighet med andre ord, så det å se denne filmen etter å ha inntatt noen ½-litere er åpenbart ikke å anbefale.

Intermediate [wcip]Angel sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    1,180
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av a|ex
    Litt av poenget med filmen er at den skal fremstå like forvirrende som maktspiller om midtøsten faktisk er for involverte personer i virkeligheten. Det er vel ingen som sitter med den totale oversikten. Derfor gjør det ikke så mye at vi mister tråden litt her og der.
    Aaaaaaaahahahahahahaa! Dødsbra logikk!!

Jeg ler så jeg gråter her.

Pokker så bra

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •