Millennium VS X-Files

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer Diceman sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Millennium VS X-Files

Holder nå på med siste sesongen av Millennium og må bare si at den første sesongen var helt rå, men etter det har det bare gått nedover i sesong 2. Skal bli spennende og se hvordan det går i sesong 3. Samtidig som jeg ser på denne serien ser jeg også på første sesong av X-files. Denne er helt rå!! Men greier liksom ikke og bestemme meg for hvem som er best.... Slik det er nå heller jeg nok mot X-files.
    Er det noen andre her på forumet som har sett disse seriene og har meninger om dette hadde det vært kult og høre HVILKEN ER BEST????

Har forresten hørt at det er en X-Files episode hvor Frank Black må hjelpe Scully og Mulder... Hvis dette stemmer hadde det vært kult og hørt hva episoden gikk ut på og om den var bra... :-P

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg liker Millennium bedre. Mørkere, mindre tull, og betydelig bedre skuespill. Litt enig med deg angående sesong to, de kunne spart seg endel av det overnaturlige greiene. Men slutten på sesongen var jo fin da. Jeg synes sesong tre er den svakeste, hovedsakelig på grunn av utskiftningen av hovedpersonene. Emma Hollis kommer ikke opp mot Catherine Black eller Lara Means, og Peter Watts er jo mye mindre med.

X-Files episoden Millennium (tror den er fra syvende sesong) finner du på siste plata i sesong tre av (serien) Millennium. Den er mildt sagt elendig, for å være ærlig. Mulder og Scully dukker forøvrig også opp såvidt i første sesong av Millennium, men bare i et par sekunder; jeg la ikke merke til dem første gang.

Heter forresten hvilken, ikke hvem. Hvis ikke jeg sier det kommer noen andre til å gjøre det. :P

Intermediate Kjeksen sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    760
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    X files er helt klart noe av det beste som er laget etter min mening. Blir litt skralt og sammenligne eldre serier med nye..siden effekter osv utvikler seg fortere enn toget!!! X files er min favoritt!

Må bare kaste ut at Bundy er min favoritt serie ever:P hehe... :wink:

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Eldre? Millenniums tre sesonger ble laget av mer eller mindre samme folka, parallelt med X-Files.

Intermediate Kjeksen sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    760
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Beklager...bare kastet ut en generell påstand om at det hender at folk sammenligner nye og gamle ting! Så jeg utrykket meg feil på det området der... :P hehe. Som du sikkert også ser så nevner jeg ikke Millennium en gang:P hehe....så det var bare jeg som utrykket meg feil. For og være helt ærlig har jeg aldri sett Millennium, men etter det jeg har funnet ut om serien nå fikk jeg blod på tann :-P

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •