Hvilken av Alien filmene er den beste - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0

Vis meningsmålingsresultat:

Velgere
0. Du kan ikke stemme i denne meningsmålingen
  • 0 0%
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 24 av 24
    Intermediate kakehode sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    1,191
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Bedømming av disse filmene opp mot hverandre blir litt feil ettersom de på mange måter er så vidt forskjellige. Den første filmen er en av tidenes beste grøssere, og på mange måter den beste i serien. Men så kom Aliens som var hardcore action og bitelitt skummel, sånn sett den rake motsetning av Alien. Alien3 har jeg alltid likt, uten å ha noen skrekkelig god begrunnelse for det, men det er uansett noe uferdig med den, selv om det er en glimrende thriller. Det virker som den ikke fikk ut hele sitt potensiale, en "teori" om man skal kalle det det, som passer godt med at regissør David Fincher visstnok hadde en voldsom krangel med studioet om nettopp den filmen, og ikke fikk gjøre som han ville. Alien Ressurection er hverken god eller dårlig, bare skikkelig midt på treet! Den ble også laget uten at produsentene fra de tre første ble med, og fikk en litt rar "look" i forhold til det skitne alien-universert vi er vant til fra de foregående filmene. Jada, jeg vet det er møkk på veggene i fireren også, men det blir for glatt og pent, og jeg gav blaffen i alle folka som ble drept i den filmen, mens den var skikkelig nedtur når straffangene i Alien3 ble revet i stykker..
    AVP har ingenting med den originale serien å gjøre, men som hjernedød action har den sin egen form for underholdningsverdi, sånn som møkkafilmer som xXx og Chronicles of Riddick f.eks.

Intermediate Marantz sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    2,654
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Med fare for å bli upopulær; Er det mange som sier Alien fordi det er det "riktige" valget (vil bare understreke at jeg liker den første Alien filmen veldig godt, men synes det virker som flokkmentaliteten rår litt siden så mange slenger dritt om oppfølgerene)? Blir litt det samme som "Star Wars". Vet at mange sverger til de gamle, men jeg synes de nye var mye mer underholdende...

Newcomer Bud White sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Marantz
    Med fare for å bli upopulær; Er det mange som sier Alien fordi det er det "riktige" valget (vil bare understreke at jeg liker den første Alien filmen veldig godt, men synes det virker som flokkmentaliteten rår litt siden så mange slenger dritt om oppfølgerene)? Blir litt det samme som "Star Wars". Vet at mange sverger til de gamle, men jeg synes de nye var mye mer underholdende...
    Hmm, er du en av de som liker AVP? hehe

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    James Cameroon har jo egentlig et nytt Alien manus klart han. De som har sett det, sier det er helt rått. Men så laga Hollywood Alien vs predator, da sa Cameroon stopp gitt. Aliens er nok min favoritt .

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •