Skuespillere du liker eller ikke liker i filmer du liker eller ikke liker! - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 7 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 SisteSiste
Viser resultater 41 til 60 av 129
    Intermediate Mori sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    2,713
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av MAINboard
    Den er nå iallefall kjøpt inn. Fant den til god gammel leiefilm pris
    ... da kommer du vel snart på døra med balltre ...

Expert akto sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    6,483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Spør damene deres, så skal dere nok få svar på kvinnlige skuespillere som de ikke tåler

Intermediate bamse sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    747
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Will Smith !!!!

Jeg kjenner sinnet koke i meg hver gang jeg ser han på omslaget av en dvd.

Grrrr. Møkkamann.

Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    2,713
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av akto
    Spør damene deres, så skal dere nok få svar på kvinnlige skuespillere som de ikke tåler
    haha... har et inntrykk av at mange damer missliker Angelina J. :lol: lurer på hvorfor.....

Active ttorneby sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    317
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Synes det er rart at ingen nevner Tom Hanks. Han er absolute en av mine favoritter. Forøvrig liker jeg Edward Norton, Brad Pitt, Samuel L. Jackson, Morgan Freeman

Nå er det jo slik at sluespillerne gjerne bør passe til rollene de spiller. Tror ikke Terminator hadde vært den samme med f.eks Brad Pitt i hoverollen, selv om han er en svært god skuespiller. Arnold burde derimot prøve å holde seg til nettopp slike filmer, og det synes jeg han gjør bra!

Forøvrig misliker jeg: Nicholas Cage, Chuck Norris (Skulle ikke tro at det var mulig å bli så dårlig), Steven Segal, Keanu Reeves (Dog gjorde han Matrix til det den er) og sist men ikke minst: Jennifer Lopez (Burde vært skuddpremie på henne).

Ang. rompa til Jessica Alba, som er nevnt tidligere i tråden. Så "Into the Blue igår, og det er bare en ting å si: FY FEITE, for en fin rompe! :shock: :lol:

Intermediate -DJ_Ultimate- sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    809
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det hadde jo vært synd å skutt J.Lo når hu er så bra i seg selv :-p å hun er ok til å synge også, hehe.

Men som nevnt tidligere, kanskje srtisterr skal holde seg til det de driver med, IKKE film..??

Intermediate fabian sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    1,964
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    De 3 skuespillerne jeg liker best er Johnny depp, Samuel L. Jackson og Nicolas Cage. ER johnny med i en film så blir den bra. Han er en helt utrolig bra skuespiller..! Absolutt den jeg liker best.

Når det gjelder damer så er det så mye digge damer, så når jeg ser på de tenker jeg ikke på skuespiller ferdighetene, men ser bare på damene.. Men Jessica alba, og hun (det står helt stille nå) i The Island. For å komme med noen eksempler.. Og Angelina Jolie.

De jeg ikke liker blir litt mer vanskelig. Pleier liksom ikke å se filmer med folk jeg ikke liker.. så jeg er nok ikke helt sikker her.

Intermediate Marantz sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    2,654
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Liker:
    -Arnold (jeg vet mange synes det er forkastelig men det var helten min som barn... blir litt sentimental når jeg fyrer opp Arnolds klassiske soloraid-filmer. "Terminator 2" er favorittfilmen med Arnold, Junior må vel være den dårligste filmen hans)
    -Steven Seagal (overraskende mange andre her som også liker S.S. Men jeg må si at alle de nye filmene hans har vært svært skuffende. Han har gått bort ifra sin gamle stil og begynt med seriøs dialog i filmene sine. Synes "Exit wounds" var den siste kule filmen hans. Dårlige nyere filmer: "out for a kill" og "The foreigner").
    -The Rock (kanskje ikke verdens beste skuespiller men han slår sin argeste konkurrent, Vin Diesel glatt! "Welcome to the Jungle" og "Walking tall" er mine favoritter med han)
    -Samuel L. Jackson (gadd faktisk å se "på kollisjonskurs" til tross for at Ben Affleck var med)
    -Bruce Willis (har ennå ikke sett en film med Bruce jeg ikke har likt. "Die Hard" serien ligger høyt på lista mi)
    -Jim Carrey (dvs Komedie-Jim, Ikke Drama-Jim)
    -Denzel Washington (Training day er min favoritt)
    -Al Pacino (Heat er min favoritt)
    -Robert De Niro (Heat er min favoritt)
    -Russel Crowe (Gladiator er min favoritt)
    -Tom Hanks ("Saving Private Ryan" og "Den Grønne Mil")
    -Tom Cruise (havner mere midt på treet. Syntes "Collateral" og "Klodenes kamp" var bra men det er flere filmer som jeg ikke liker noe særlig)
    -Brad Pit (Stikker seg litt ut fra andre "prettyboys" (Ben Affleck!!!!!) ved at han faktisk er en bra skuespiller. "Fight Club", "Seven", "12 Monkeys", Listen er lang...)
    -Angelina Jolie (Ok, så er dama en sexbombe men jeg synes faktisk hun er en god skuespillerinne også. "Girl interrupted", "Gina", "The Bone Collector" er noen filmene hennes hvor det er fokus på mer enn utseenede hennes.
    -Halle Berry (blir litt det samme som med Angelina, men om man ser bort fra utseende så har også hun flere gode filmer, "Monsters Ball" og "Gothica" syntes jeg var ganske bra).
    -Dakota Fanning (den lille jenta i "klodenes kamp") Ikke gamle jenta, men hun har nok en stor filmkarriere foran seg. Har allerede levert flere gode prestasjoner (Nevnte jeg at hun er en bedre skuespiller enn Ben Affleck...?)

Liker Ikke:
    -Ben Affleck Mannen har like mye karisma som en rema1000-pose (nesten så det er dårlig gjort å si sånt om rema1000)
    -BEN AFFLECK!!!!!!!!!! Han suger noe så sinnsykt at han fortjente å bli nevnt en gang til.... Jeg fikk meg en god latter på "Team America" når de synger Pearl Harbour-sangen
    -Leonardo Dicaprio (har bare sett titanic men det var nok...)
    -Vin Diesel (Gjorde en grei jobb i "Pitch Black" og "The Fast & The Furious" men eller er filmene hans fra middels og nedover)
    -Reese Witherspoon (vet ikke helt hva det er, men jeg klarer bare ikke å se en
    film med henne)
    -Kate Hudson (Orker ikke søt, dum og uskyldig blondine-greia...)

Har sikkert glemt en god del men listen bør vel ikke bli for lang....

Expert akto sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    6,483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Faktisk dønn enig med Marantz.

Vil legge til følgende jeg liker:

Søren Pilmark (Blinkende lykter)

Mads Mikkelsen (Blinkende lykter)

Nikolaj Lie Kaas (Blinkende lykter, I kina spiser de hund)

Sofie Gråbøl (Blinkende lykter)

Kim Bodnia (I kina spiser de hund)

Ian McKellen (Ringenes herre)

Viggo Mortensen (Ringenes herre)

Sean Bean (Ronin, Ringenes Herre, Devils own)

Mickey Rourke (Sin City)

Salma Hayek (Once up on a time in Mexico)

Danny Trejo (Once up on a time in Mexico)

Cheech Marin (Once up on a time in Mexico)

Willem Dafoe

Harvey Keitel

Juliette Lewis

Woody Harrelson

Sean Penn

Jason Isaacs

Tom Sizemore

William Fichtner

Eric Bana

Ewen Bremner

Joaquin Phoenix

Clint Eastwood (HAN SKAL PÅ FØRSTE PLASS PÅ LISTA!!!!!!)

Lee Van Cleef

Kevin Costner

Morgan Freeman

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    På min plussliste har jeg iallefall Lance Henriksen, Emily Watson, Steve Buscemi, Michael Madsen, Christopher Walken, Kim Bodnia, Jean Reno, Jennifer Connely, Judi Dench og Takeshi Kitano.

På minussiden er det ingen som topper Ben Affleck, men jeg styrer for det meste unna hvis hovedrollene innehas av en eller annen sanger/rapper/wrestler.

Expert akto sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    6,483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva skjer med bildene jeg linket opp da???????????????????

Når jeg limer url'en inn i adressevinduet så kommer jo bildet op. Mag?

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    284
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    1. Al pachino (slår ALT å alle i gudfaren og scarface)
    2. Tom Hanks (maaange klassikere)
    3. Tim Robbins (mystic river, frihetens regn)
    4. Jonnhy Deep (pirates of the caribean osv.)
    5. Dakota Fanning (klodenes kamp, hide and seek)
    6. Ed Harris (the rock, needfull things)

Intermediate CV_Marius sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    1,154
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ttorneby
    Ang. rompa til Jessica Alba, som er nevnt tidligere i tråden. Så "Into the Blue igår, og det er bare en ting å si: FY FEITE, for en fin rompe! :shock: :lol:
    Ikke bare rompa, resten av dama og :grin:
    Jessica Alba er bare helt nydelig.....tom for ord...

Uansett.
    Johnny Depp, Samuel L. Jackson er jo konge, Edward Norton.
    Kunne nevnt så mange

Intermediate JD sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    2,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Glemte en høvding: Kevin Spacey

Overlegen skuespiller!!

Intermediate Private Ryan sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    609
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Min B-Liste

Steven Seagal, er han en skuespiller? Tror han ville fått mye juling i ringen også, de som angriper han gjør store bevegelser som roboter med hendene langt ut fra kroppen for at floppen skal se ut som en uovervinnelig looooser!
    Van Damme..................? autopilot, slowmotion møkk
    Tom Hanks, autopilot har gjort gode roller
    Hugh Grant autopilot, får alltid rynker i panna blikket, stakkars dumme meg.
    Mel Gibson, autopilot thar gjort gode roller, først Braveheart så patriot, samme film spør du meg, den første var bra den andre en dårlig kopi 500år etter
    Brad Pitt.........Hadde mannen vært stygg så hadde ingen brydd seg om han,
    Damer syntes Troy var bra fordi Pitt var så sexy, det var en skikkelig "Gladiator wannabe drittfilm"

Autopilot betyr at de spiller på det samme hele tiden, samme forvirrende ansiktsutrykk, hakk i plata osv!

Intermediate Marantz sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    2,654
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Private Ryan
    Brad Pitt.........Hadde mannen vært stygg så hadde ingen brydd seg om han,
    Damer syntes Troy var bra fordi Pitt var så sexy, det var en skikkelig "Gladiator wannabe drittfilm"
    Der må jeg si meg uenig. Jeg tør påstå at ganske mange gutter og menn liker filmene til Brad Pit. Men "Troy" skal jeg si meg enig i var en middelmådig film.

Newcomer mitch sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    125
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hehe

steven seagal er jo en erketypisk elske/hate figur da 8-) regner ham ikke som skuespiller, men mer som en mur på to bein

men siden du uttalte deg om ferdighetene hans så visste du vel at han har 7 dan(7. grads svart belte for de uinvidde) i aikido, og sykt dyktig :!:

Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    2,713
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    nå er det nå forskjellig smak på Troy iallefall. er nemlig en av mine absolutte favoritt filmer. men å kalle dette noen drittfilm har jeg ingen forståelse for, samme hvordan du ser på filmen finnest det et LASS med filmer som kvalitetsmessig ligger langt fra denne...

Intermediate Private Ryan sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    609
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

For å sitere Bruce Lee:

Sitat Opprinnelig postet av mitch
    hehe

steven seagal er jo en erketypisk elske/hate figur da 8-) regner ham ikke som skuespiller, men mer som en mur på to bein

men siden du uttalte deg om ferdighetene hans så visste du vel at han har 7 dan(7. grads svart belte for de uinvidde) i aikido, og sykt dyktig :!:
    Det virker ikke i "real life" derfor lagde Bruce Lee, Jeet Kun Do, alle oppvisningene du ser hvor offeret hopper og hjelper helten i utførelsen ser flott ut men det virker ikke, ingen av de tradisjonelle kampsportene har gjort det bra i K1, cagefight etc, det blir som en potteplante du må vanne hver dag!!!

Intermediate wotg sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,761
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Merkelig at ingen har nevnt Phillip S. Hoffman. Han spiller alltid bra, gleder meg enormt til Capote
    Ellers så må jeg nok si at mye av grunnen til at så få kvinnlige skuespillere blir nevnt er nok at det skrives alt for få bra roller til de. Du har jo selvfølgelig unntak sånn som Erin Brockowich, men jenter som sexsymboler er nok viktigere enn jenter som karakter skuespillere i Hollywood.
    Det er forøvrig på tide at Hollywood begynner leting etter nye talenter, gjennomsnitts alderen på de kjente mannlige skuespillerene må jo være nesten femti år. Gyldenthal og Northon er jo lovende, men kan ikke komme på så mange andre "unge" mannlige skuespillere.

Side 3 av 7 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •