Transporter 2 - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 38 av 38

Tråd: Transporter 2

Intermediate Kjeksen sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    760
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    korrekt. jeg skal på den ikveld kl 23. sal 2 fredrikstad kino:P Gleder meg som en bebis :-P

Active listen sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    382
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tar man filmen for det den er, er den en bra underholdningsfilm synes nå jeg. Har også sansen for Statham, synes han passer slike "ice-cold" roller. Han skulle jo selfølgelig kjørt BMW, da hadde filmen vært flere hakk bedre! :grin: Men den er VELDIG overdreven til tider.

Et eksempel
    Liten spoiler btw.

Han har en bombe under bilen, Hmmm hva skal han gjøre, jo han ser en krok som henger i en kran. Han finner seff et hopp, kjører litt skeivt på slik at bilen vrir seg i lufta, slår av bomba, bilen vrenger seg tilbake, han lander, bomba sprenger. Drive on. Kunne nesten spart seg for den, den scenen kan ikke beskrives, må sees! ;-)

Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    760
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Red face

Bra film, anbefales for de som vil legge igjen hjernen i skuffen og stappe popcorn oppi der isteden:P

Selvfølgelig utrolig overdrevet, men du verden så gøy det blir når det ER overdrevet:P:P Brannslangescenen var bare gør tøff!

Og han kjører Audi, for en herlighet....jeg også kjører Audi. Ikke like fresch som i filmen, en A4 sedan

Synes ho skurkedama var bra i rollen som bitcha oversyk skurketjej, men ho er ikke direkte god skuespiller, noe Jason Statham er anyway! Visst jeg skulle satt fingeren på må det være at v12 merket på bilen forsvinner et par ganger, men vips så er den der for resten av filmen...og det at skurkedama har UTROLIG små pupper. HALO? Det er greit, blir de for store vet vi hvordan ho fikk jobben, men blir de for små blir det som og så på en homsete franskmann med litt fremtredende nippler, så jeg fikk litt vondt i meg selv når bh'en hennes blir gjennomsktig og nippel området er det du kan se av puppene...takk og lov for de tøffe maskinpistolene hennes med lasersiktet, ellers hadde jeg virkelig blitt kvalm.

Bra film, tøff action det blir laget litt for lite av (med tanke på kvalitet), enkelte bra skuespillere og groooome biler. sterk 4/svak 5 på terningen.

PS: ho mora til han gutten Statham kjører i filmen er SWEET as a strawberry..yummie bum bum olala...just the way I like it :razz:

Active Hairball sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    474
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    meget kul film, eneste er at audien får flere skader i løpet av filmen og i neste scene så er den like blank og fin. Spesiellt den scenen der han flyr over takene over til en annen byggning, der ser man at støttdemperen forran forsvinner, men når audien lander så er den like hel.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    27
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Syns denne filmen var veldig underholdende, og hadde ingen forventninger om at alle scener skulle være realistiske.

Alikevel, den største logiske bristen i denne filmen var jo helt åpenbar:

En mann som virkelig er avhengig av driftsikker bil i jobben sin ville aldri valgt en Audi :-)

Intermediate tor rasmussen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    3,641
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget annonser
    1
    AVtorget feedback
    0
    Han kjørte opprinnelig BMW, men den hadde en tendens til å gå i luften.

Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    760
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Heiheihei!!!!Audi er grombil...jeg har en selv, og den går altid

Newcomer a_strann sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    167
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av WilliamE
    Men filmen topper alt da han presisjons hopper med S8'n for og skru den 180 grader i lufta, for og videre treffe en krok fra en heisekran som elegant huker den av.
    Jeg har ikke sett en eneste S8 i den filmen.. lurer på hvilken film du har sett.. :neutral:

Intermediate CV_Marius sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    1,154
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av PerOlav
    Alikevel, den største logiske bristen i denne filmen var jo helt åpenbar:

En mann som virkelig er avhengig av driftsikker bil i jobben sin ville aldri valgt en Audi :-)

hehehe, denne likte jeg :grin:

Newcomer a_strann sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    167
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dere er bare misunnelige.. *ÆDDABÆDDA* :x
    neida :roll:

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg hadde sett for meg enn overdreven film og trudde jeg var forberedt på det værste, men denne var ekstrem syns jeg.. som den delen der han slår bomben av bilen det var bare for sykt. skal ikke glemme flystyrten heller.

1ern var vell ikke så overdrevet eller husker jeg helt galt?

filmen var ikke dårlig men heller ikke bra. grei engangsunderholdning

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Etter T1 så hadde jeg store forventninger til nr 2. Men makan til dårlig oppfølger skal man lete lenge etter. Til slutt satte jeg meg til å surfe på forumet istedet. Filmen surra i bakgrunnen. Har på ingen måte noe imot at det overdrives i slike filmer, men COME ON!!!

Når det er sagt, så blir vi aldri enige alle sammen. Heldigvis! :razz:
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    704
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Thumbs up

Denne filimen bør legges i kategorien dårlig film. Trodde dette skulle være en spennende film, som ble anbefalt av filmomtalere og diverse andre folk, men så feil kan man ta. Synes filmen var underholdende men på feil måte. Satt og lo i 15 min i strekk når han banker MAAAANGE folk med en brannslange, og likevel ikke blir truffet med noe, kanskje lit overdrevet, men det står bare i stil til filmen. Karakter 0 av meg!

Active
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    465
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg så denne filmen sammen med en kamreat og dama hans i kveld og skjønner ikke hvorfor folk klager over at den er overdreven. Syntes det var kun artig jeg, men nå visste jeg jo dette på forhånd.

Den scenen med bomba under bilen er den mest overdrevne jeg har sett noen gang. Vi titta på hverandre og heva øyebryna før vi lo. Likte den veldig godt. Har ikke sett eneren..

Active Prec sin avatar
    Medlem siden
    May 2003
    Poster
    428
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sånn for ordens skyld så synes jeg Transporter 2 er en god del bedre underholdningsmessig en eneren. Måtte se eneren en gang til i kveld for å ruske opp i hukommelsen. Eneste jeg savnet i 2eren var Shu Qi.

Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    760
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Av en eller annen grunn synes jeg faktisk 1'ern er helt rå!! Synes denne også er grisetøff jeg, men det er et eller annet som gjør 1'ern litt bedre.

Favoritt scenen ifra nr 1 er vel da han skal hevne seg på bomba i bilen hans. Er så sinnsykt bra blanda med den fancy musikken...når han kommer hoppende igjennom døra osv. Cool:P:P

Men jeg er delvis enig i at kanskje denne filmen er underholdningsmessig bedre iblant, enn nr 1. Alt i alt er dette 2 filmer som bare er gøy gøy gøy!

Intermediate santa claus sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Såg halve i går kveld, men måtte på jobb, tror jeg vil se nummer 1 først :-P

Virket igrunn som om det kan ha noe for seg, for det er en del ting det virker som om de forventer at vi kan fra før av!

Intermediate santa claus sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da var transporter unnagjort, nummer to står på programmet en annen gang! Nå skjønte jeg iallfall litt mer hva han driver med sånn til vanlig... For det var det ingen forklaring på i begynnelsen av nummer to... Som jo er en oppfølger, som man forventer at folk har sett nummer en først

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •