Serenity har premiere i Norge nå på fredag! - Side 6

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 6 av 6 FørsteFørste ... 2 3 4 5 6
Viser resultater 101 til 104 av 104
    Expert RoKo sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    6,554
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Neimen Flageborg da.... £13.99...?
    Mitt eksemplar kommer fra cdwow.com... til £8.99... ;-)

Har vi ikke husket å snakke om det å sjekke ut alle potensielle leverandører...? :-P

Jaja... hehe...

Newcomer Crowly sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    182
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg ble litt skuffet over Serenity da det var for mange store endringer i forhold til serien. Jeg vil påstå at Serenity er basert på tv serien og egentlig ikke er noen oppfølger. I serien så er jo Simon og River, i alle fall Simon en del av mannskapet, mens i filmen så er de plutselig "ett nødvendig onde" eller noe slikt. Endringen med sheapard Booke falt heller ikke i smak, han gikk fra en "mystisk" prest til egentlig ingen ting. Forholdet mellom Kaylee og Simon komme veldig dårlig frem i filmen, men det var noe merklig i serien også. Det samme gjelder vel "forholdet" mellom Malcolm og Inara, du må nesten ha sett serien for å oppdage at det er noe der. Grunnen til at Alliance jakter på River i serien er litt mer spennende enn i filmen, litt mer mystikk i serien. Men opphavet til "Reavers" var også greit, enn om noe klassisk.

Jeg hadde forventet en film mer på linje med miniserie avsluttningen på Farscape, hvor alle løse tråder blir nøstet opp så man får en avsluttning på serien.
    Men filmen isolert sett er en god sci-fi, men litt mange rolle figurer slik man ikke for noe særlig forhold til dem, noen blir litt for mye fyllmasse. Får vel 3-4/6 i fra meg, endringene i fra serien ble for irriterenes og trekker ned. Denne filmen hadde vel vært bedre som en pilot (noe den kanskje prøver å være).

Intermediate bomholt sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,420
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå har jeg sett Firefly og vil ha mer! Har sett Serenity før, men skal se den om igjen nå. Alikevel skuffende at ikke Firefly ble ferdig laget, for dette var en bra serie. Det er vel ikke noe nytt om eventuel forsettelse av Firefly?

Intermediate LL sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    2,900
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av bomholt
    Nå har jeg sett Firefly og vil ha mer! Har sett Serenity før, men skal se den om igjen nå. Alikevel skuffende at ikke Firefly ble ferdig laget, for dette var en bra serie. Det er vel ikke noe nytt om eventuel forsettelse av Firefly?
    Ikke akkurat noe nytt, men Universal er i gang med å lage Firefly til i HD. En skal ikke se bort fra en HD-DVD release innen året er omme.

Side 6 av 6 FørsteFørste ... 2 3 4 5 6

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •