Ser i stadigvæk VHS ?. - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 23 av 23
    Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Baker
    Jeg "ser" innimellom på VHS, men det er bare fordi jeg holder på med å digitalisere en hel masse VHS-C kassetter fra jeg var liten. Når jeg er ferdig med å overføre til DVD, går "boksen" i boden/søpla..

Skal bli morsomt å vise kidsa VHS-kassetter om en 5-10 år... "hadde dere filmene på KASSETTER altså pappa?! DE store klumpete greiene, og så måtte dere spole når dere var ferdige? Haha.. og så DEN crappy bildekvaliteten da " Etter på viser vi dem vinyl... "Åja, sånne morsomme store cd'er som man kan scratche på og som spraker når det kommer støv på dem"

Gøy med gammel teknologi... småfrøkna (på snart 2 år) og storebroren (7) hold på å le seg ihjel da jeg viste dem en gammel 5 1/4 "floppy"; HUN fordi den var floppy og morsom å leke med, HAN fordi han ble fortalt hva vi brukte den til i gamle dager, og synes kapasiteten var litt i minste laget (under 1/10 sek med DVD-kvalitete video), og formfaktoren var hysterisk morsom

Regner med vi flirer godt av DVD'er om en 10-15 års tid også (bevegelig media? riper? lol)
    Gammel teknologi??? Floppy??

Da skal du se jentungens (8 år) uttrykk når jeg drar frem super 8 fremviseren og viser klipp av meg på Christian Radich i -79 med mer i Farger (men uten lyd hehe).

Men vhs har jeg enda - brukes kun til å se tegnefilmer datteren min ikke har på dvd.

Intermediate Shercko sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    1,118
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Wintermute
    Boden her også, boden er antagelig "the new rack" for VHS-spillere...
    Hiver meg på denne jeg

Active Baker sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    451
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mr_Spock
    Da skal du se jentungens (8 år) uttrykk når jeg drar frem super 8 fremviseren og viser klipp av meg på Christian Radich i -79 med mer i Farger (men uten lyd hehe).
    Lol, da var jeg ett år gammel

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •