Offisiell tråd - Superman Returns - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4 SisteSiste
Viser resultater 21 til 40 av 76
    Intermediate santa claus sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Ingen som har fått sett denne nå?

Intermediate Thlian sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    2,018
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jauda filmen er vel overstått og med glede

Storyn i filmen er ikke så dyp som mange hadde forventet, så til sammenligning med Batman Begins så havner den et hakk ned på stigen!

Men Supermann slår Batman anyday og frysningene tar deg allerede ved introen, ligger en skjult agenda der Filmen er 2,5 time, starter kanskje litt tregt men who cares?!?
    Supermann er supermann

For dem som ikke setter pris på superhelter overdådige muskelscenarioer, men vil ha dybde og feel-good! Glem det, gå heller å se Pusur!

Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Eg e iland og skal se denne filmen omgående!

Problemet er at ferien foregår i Sauda, og d er ikke akkurat verdens navle! (Med mindre man ser på det slik at all navlelo havner her da... )

SÅ må til Haugesund, og d er dessverre tiltak for kona....

Vel vel, må se!!!

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    131
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har lust att vara lite anti här och kommer se denna film med extremt låga förväntnignar. En film om Superman gjord -06 kan ju inte vara annat än en orgie i dataanimation så jag säger "thanks, but no thanks". Kan inte tänka mig att denna filmen är bättre än t.ex HULK - som ju var average

Moderator roffe sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    9,330
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    24 svar i denne tråden, og ingen har ennå nevnt Kevin Spacey som Lex Luthor?! Jeg har ikke sett filmen ennå, men altså: Med en så spennende skurk, hvem bryr seg om hvem som spiller Supermann? 8)

Intermediate Kjeksen sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    760
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    - Is it a bird? Is it a plane? NO, it's.....

Intermediate Dan sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så filmen i går, på digital visning på Fønix kino, Kristiansand. Først og fremst meget bra bilde og lyd. Det forventet jeg også når Bryan Singer lager filmen. Singer sine to X-Men filmer vitner om nettopp dette. Dette er en film som sikkert vil gjøre seg som demo i hjemmekinoen.

Filmens handling i seg selv var helt grei. Brandon Routh gjør en grei jobb som Supermann, mange likheter med Christopher Reeve som er originalen. Kevin Spacey gikk ypperlig inn i rollen som Lex Luthor. Han er jo også en skuespiller av høy klasse. Noen småting som trekker ned i selve handlingen, men det er egentlig bagateller. Dette er fin underholdning. En femmer på terningen, om enn noe svak.

Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Såg denne på Edda 1 i Haugesund og aner ikke om d var digital eller ikke, tror eg kommer til å se den i digital versjon i Bergen for å være sikker!

Fantastisk er mine ord! Men så synest eg superman er helten og (Asgeir gå og heng deg!) Handlingen var superman verdig, er jo ikke akkurat crash eller ringenes herre, men d kan man ikke forvente heller, man forventer spektakulære scener, og d får man hvertfall!!!!!

Satt og dirra i stolen under flere av scenene! Og nå kan eg ikke vente til d kommer en oppfølger der Singer ikke behøver å "fortelle" så mye som han blir nødt til i Returns. Fikk en litt feeling av at han laget en ekstra Superman - The Movie der han må forklare så mye, på en måte introdusere superman til nye seere, og d er kanskje nødvendig all den tid det er noen år siden sist!

Det feteste med denne filmen kontra de gamle er helt klart når han tar av, for det ser faktisk ut som han flyr fort og nå, i de gamle hadde jo superman uforskammet god tid når han var ute og fløy!

Spacey er rå! Han spiller fabelaktig stormannsgal!!! Litt irriterende med denne kryptonitten.... Men den blir brukt på en stilig måte, ikke bare en sten denne gang!

Soleklar femmer, med en touch av en svak sekser!

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Filmen var rimelig dårlig.. Nå venter jeg bare på superdog! Superman returns er helt grei, 3'er ifra min side. Effektene tar dog av, men det skal mere til for å tilte denne mannen. Storry messig er den helt på tryne (selv om det er superman). Superman jr.. je må le!

Intermediate magnuswb sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så denne i Drammen, digital visning, og ble imponert! Filmen er faktisk ganske bra, men det beste og kanskje noe av det råeste jeg har sett er effektene! Effektene er helt sinnsyke, med utrolig "ekte" følelse og detaljer. Har ikke sett slikt siden Day after tomorrow, (laber film, men ekstreme effekter)

Så absolutt verdt og se! Den er jo lagd for digitale kinoer!! Gleder meg til dvd. Blir bildesnadder :-D

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    131
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    En fråga från en gamling som inte imponeras av digitala effekter:

Kan man vara över 15 år och tycka denna film är bra???

Intermediate Mori sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    2,713
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    så denne i kveld på bergen kino...
    tror aldri jeg har kjedet meg mer i 2 t 30 min ! handlingen/storryen er så lam at jeg ikke finner ord for det... vel er det bra effekter, men ikke noe mer (bildet synest jeg forresten var veldig skuffenes, vet ikke om dette var filmen eller kinoen, var rett å slett uklart flere ganger...)... lyden derimot synest jeg var prima. (eneste lyspunkt....)
    ZZZzzzzzzzuperman får en soleklar 2'er fra meg !

Newcomer Kjell Hugo sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    69
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Grei nokk men ikke mer,,,,,

Må si at jeg satt og gliste av mange av efektene. men nå må jeg bare få sagt det: de skuespillerne som spiller superman og lois lane i denne filmen ØDELA hele filmen,,, jeg er ikke enig i at han muligens er bra og ,, jaja,, WHAT EVER!!!.... Hadde vi fåt Tom Welling fra smallville inn istedenfor,, ja kansje bedre da,, men hu RÆVVA lois lane i denne filmen,,, uff og uff,,, noen ganger bommer man mye når man annsetter skuespillere,, og denne filmen er er TYPISk eksempel på det. Gir filmen en terningkast 3, men ikke mer ... Storyen var syltynn og kjedelig , mens efektene dro opp filmen,,, mye dritbra animasjon og efekter her ja.. men ellers har jeg det bra:-?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    131
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mori och Kjell Hugo:

Era svar bekräftar mina farhågor, denna film kommer jag INTE se förrän den kommer på min lokala Videonova som hyrfilm... Hade heller inte några förväntningar på den så besviken blir jag inte...

Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    2,713
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ALDA
    Mori och Kjell Hugo:

Era svar bekräftar mina farhågor, denna film kommer jag INTE se förrän den kommer på min lokala Videonova som hyrfilm... Hade heller inte några förväntningar på den så besviken blir jag inte...
    hehe, vel det kan jo tenkes at du kommer til å like den, så bli ikke forbannet dersom du om noen måneder synest filmen er bra (og skulle ønske du såg den på bio)... :-P

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    131
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mori
    hehe, vel det kan jo tenkes at du kommer til å like den, så bli ikke forbannet dersom du om noen måneder synest filmen er bra (og skulle ønske du såg den på bio)... :-P
    Hehe, ingen fara... gissar att min son på 7 år kommer uppskatta den mer än mig - men han får se den i sällskap av pappa ;=)

Intermediate Thlian sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    2,018
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ALDA
    En fråga från en gamling som inte imponeras av digitala effekter:

Kan man vara över 15 år och tycka denna film är bra???
    Hold deg til Gudfaren og Scarface du!!

Utrolig hvor mange som ikke liker superhelter som skriver her!! Irriterende når folk som absolutt ikke har noe til overs for dem alltid må skrive noe.
    Klart vi har forskjellig meninger! Men nå er dette laget for å være en underholdningsfilm og ikke noe som går så i dybden. Den som hadde forventet dybde hadde sett Schindlers Liste (igjen).
    Vi som digger supermann syns det hele bare er moro

Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    TAKK THLIAN!!!!

Hadde lyst å si akkurat det samme selv!

Virker som om man bare ikke KAN SI AT en film med CGI er bra... UANSETT! For da har man ikke peil!

Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    2,713
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Thlian
    Hold deg til Gudfaren og Scarface du!!

Utrolig hvor mange som ikke liker superhelter som skriver her!! Irriterende når folk som absolutt ikke har noe til overs for dem alltid må skrive noe.
    Klart vi har forskjellig meninger! Men nå er dette laget for å være en underholdningsfilm og ikke noe som går så i dybden. Den som hadde forventet dybde hadde sett Schindlers Liste (igjen).
    Vi som digger supermann syns det hele bare er moro
    en tråd på superman returns, skal den bare inneholde skryt ? trodde hele poenget med filmtråder var at alle skulle komme med sin mening. visst er filmen laget for å være en underholdningsfilm, men når filmen (for noen) misslykkes, ja da gir vi (jeg) beskjed om det.
    digg superman så mye dere vil, vi har alle forskjellig smak.
    EDIT : jeg er langt fra noen superheltfilm hater... digger x-men 1&2, fantastic 4 var meget underholdene, spiderman er ganske så okey og til og med hulk får en okey terning fra meg...

Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mori: Tror kanskje Thlian henvente sitt innlegg mot han svensken som ikke har sett filmen en gang som klager over den....

Ikke så mye vits liksom...

Side 2 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •