Bumfighter

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 8 av 8

Tråd: Bumfighter

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    21
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Bumfighter

Lastet ned Bumfighter vol1-2-3, det er et kontroversielt program der privatpersoner(en gjeng) driver å filmer masse kødd som alkissene gjør..f.eks, gir de 10doller for å drikke en flaske piss etc..

Dette fasinerte meg veldig og lurte på om dere har noen flere filmer som kan ha lignende innhold?

Newcomer moray sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    159
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Synes dette er smakløst på høyeste nivå. På meg virker det som en gjeng med rike unggutter som har moro av å plage de svake i samfunnet.

Sikker på at disse ungdommene ville ha blitt straffeforfulgt i Norge ved og gjøre de samme tingene her til lands. Moralsk forkastelig er det i hvert fall i mine øyne.

Blir litt annerledes med Jackass, Bam Margera og den slags hvor de stort sett utsetter seg selv for fare, og ydmyker seg selv.

Intermediate Perminator sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    941
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Heller ingen fan av denne typen humor.
    Enig med Moray, greit når folk skader seg sjæl, men å utnytte narkiser o.l. på denne måten for så å lage underholdning av det har jeg lite til overs for...

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    33
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Heter det ikke bumfights da? Enig i at dette er dårlige greier ja..

Active gut_man sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    314
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Unhappy

Sitat Opprinnelig postet av AMK
    Lastet ned Bumfighter vol1-2-3, det er et kontroversielt program der privatpersoner(en gjeng) driver å filmer masse kødd som alkissene gjør..f.eks, gir de 10doller for å drikke en flaske piss etc..

Dette fasinerte meg veldig og lurte på om dere har noen flere filmer som kan ha lignende innhold?
    Sikker på at du er på rett forum? Fasinert av å se andre drikke piss, prøv et forum for Watersports/Fetish du! Forøvrig slutter jeg meg til de øvrige uttalelsene om usmaklighet, skremmende at noen kan bli fasinert av slikt..

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    21
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    har jeg spurt om personlige meninger eller?om dere synes ikke liker det er vel jeg rimelig likegyldig til...ser jo at det er moralsk forkastelig, men det trenger ikke moral for at det skal være gøy...

Newcomer Grevling sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    139
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Unhappy Hmmm

Vel er det forskjell på hva mennesker blir facinert av og synes er forlystende å se på, og dette må man vel akseptere og leve med. At du ikke forstår at folk reagerer på den typen oppførsel som du beskriver overfor er imidlertid vanskeligere å forstå. Når du stikker hoder frem og blottlegger denne siden av din humoristiske sans, må du nok tåle at andre sier hva de mener om den.

Selv om du er av den oppfatning at det er gøy å bedrive svært nedverdigende handlinger overfor de svakeste i samfunnet eller se på at andre gjør det, er dette trolig ikke en oppfatning du kan forvente deles av flertallet verken her på forumet eller andre steder.

Jeg håper du ser humoren i det dersom du eller noen du bryr deg om noen gang havner i en situasjon hvor man er prisgitt andre for å overleve.

Uansett tror jeg du er bedre tjent med å lete etter råd i sakens anledning andre steder enn i et audiovisuellt forum.

G

Intermediate Gesel sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    766
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjøpte "Bumfights" på DVD i sverige for 20,- uten å vite hva dette var. Synes det var 20 bortkastede kroner, forkastelig at folk kan utnytte folk på denne måten. For første gang havnet en film i søpla her hjemme!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •