FFVII: Advent Children.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 20 av 20
    Intermediate Shercko sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    1,118
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

FFVII: Advent Children.

Vet ikke om det er så mange Final Fantasy fans her da men.. Har noen av dere sett Advent Children? Det har jeg, og jeg gir den en definitiv sekser! Hva synes dere?

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har ikke sett den ennå. Hadde planer om å plukke den opp i forrige uke, men her i Japan ble den utsolgt på flekken, tok neppe mer enn et par timer. Tenker jeg handler så snart jeg ser den, men vurderer egentlig å drøye til jeg kommer tilbake til Norge, blir liksom litt kjipt å se den på laptop.

Medlem siden
    May 2005
    Poster
    1,118
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ikke finn på å se den på noe annet enn en passende stor skjerm og et skikkelig anlegg. Så du har spilt FF7?

Newcomer Afro sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    277
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Shercko
    Vet ikke om det er så mange Final Fantasy fans her da men.. Har noen av dere sett Advent Children? Det har jeg, og jeg gir den en definitiv sekser! Hva synes dere?
    HVAAAAAA???? Har denne kommet ut i Norge???? Denne har jeg ventet på i et vondt år! Hvor får man tak i denne fra? Dette er en MÅ HA film!!!! Jeg ble ganske skuffet, som sikkert mange andre, av første FF filmen, så denne er virkelig etterlengtet. FF VII er etter min mening det beste FF spillet EVER.

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    FFVII kjøpte jeg på utgivelsesdagen, husker det som om det var igår.

Filmen er ikke ute i Norge nei, kommer visst ut i USA i november, ville anta Europa kommer litt etter, desember eller januar.

Medlem siden
    May 2005
    Poster
    1,118
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mitt favoritt-spill også, selvfølgelig! Men nei, den kommer ikke før nærmere vinter, kanskje høsten. Du kan bestille den da, stikk å sjekk på www.amazon.com

modedit. link til nedlasting fjernet.

Newcomer Afro sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    277
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    AVforums medlemmer laster verken ned, eller oppfordrer til å laste ned piratversjoner. Vi "låner" i hverstefall filmer av "venner" i fjerne kanter av verden før vi kjøper originalen Takk for linken

Newcomer Afro sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    277
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Pris

Jeg oppfordrer alle til å opdatere AVnytt med pris på denne DVDen. Det kan gjøres her:

http://avforum.no/avnytt/showproduct.php/product/574

Newcomer Captain Charisma sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    220
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Final Fantasy 7 er mitt favorittspill (uansett sjanger), men filmen skuffet. Syltynn historie, for mye action og ALTFOR lite Sephiroth (kuleste karakter i et spill noensinne). Men Sephiroth låta rocker!

Gir den 3/6

Intermediate fronzel sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    782
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har også FFVII som favorittspill, men filmen har litt tynnere historie ja. Men jeg ble allikevel helt oppslukt av filmen! Satt med store øyner hver gang en av de gode gamle karakterene dukket opp. Hadde ikke peiling på at denne filmen var under produksjon overhodet, så fikk plutselig se den hos en kamerat som er hekta på asiatiske filmer.

Har ikke spilt FF7 på årevis, men nå fikk jeg lyst til å spille det igjen. Jeg vil også spekulere i om man nå vil gjenskape spillet til PS3, eller om tech-demoen som er blitt vist kun er et resultat av at filmen akkurat ble lagd. Noen som har noe mer enn løse rykter om dette?

Newcomer Afro sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    277
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Åååååå... Gode gamle FF VII. Husker de mange timene med Chocobo breeding og racing for å få tak i Golden Chocobo... *mimre*... Hehehe... :smile: Hørte en gang at FF VII skulle lages i ny versjon som online spill, men dette er kun rykter, ikke noe håndfast.:?

Medlem siden
    May 2005
    Poster
    1,118
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har også sett remaken av introen til FF7, sinnsykt rått. Men om en komplett remake kommer, det gjenstår og se, ihvertfall inntil videre.

1UP: OK. My last question is, the FF7 tech demo for PS3 is very provocative. And there are only probably about 15 million people out there who would like to see it become a game. Is he as interested in seeing an FF7 remake as everyone else is?

Tetsuya Nomura: The PS3 tech demo was actually not the perfect forum that he wanted to have. It was just timing that we had to submit something in time for E3, for the press conference. So, again, it was not perfect forum. And the 7 remake idea was always, always in conversation, just because it's so popular. And then just because of that tech demo here in the PS3 conference, that probably based more expectations of fans, obviously. And Kitase-san already has told Nomura-san so many times that if there is a remake, that should be created by Nomura. But, again, Nomura-san has so many other projects lined up already in the future schedule, so it's almost impossible to think about that and squeeze that in. But if there is a right time, it would be interesting to create.

There you have it.Straight from Nomura-san's mouth (through the translator).Yet another time, the question isnt whether SQEX would be making a remake.It's just when...

Intermediate tor rasmussen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    3,633
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget annonser
    1
    AVtorget feedback
    0
    Jeg syntes "Final Fantasy: Spirits within", var godt laget.
    Er det eneren?

Ser på søk hos play.com at det er kommet mange FF-filmer, men de andre ser veldig anime ut.
    Jeg lurer på om FFVII er skikkelig pen naturtro grafikk, eller om det er barnetv-animasjon?

Medlem siden
    May 2005
    Poster
    1,118
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    "Spirits Within" hadde ikke noe med spillene å gjøre i det hele tatt. Den ble bare lagd rett ut av det blå. FF7 derimot, følger opp historien fra spillet. Det er ikke anime, men animasjon. Meget god animasjon.

Intermediate [wcip]Angel sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    1,180
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tor rasmussen
    Jeg syntes "Final Fantasy: Spirits within", var godt laget.
    Er det eneren?

Ser på søk hos play.com at det er kommet mange FF-filmer, men de andre ser veldig anime ut.
    Jeg lurer på om FFVII er skikkelig pen naturtro grafikk, eller om det er barnetv-animasjon?
    Final Fantasy limited (som er det som fins på play.com) er en middelmådig tv-serie.

---

FFVII er et av de mest fantastiske spillene jeg har spilt, og jeg hadde astronomiske forventninger til AC. Den innfridde på andre måter enn jeg forventet. Animasjonen er det desidert flotteste jeg noensinne har sett. Det var visse øyeblikk hvor jeg faktisk trodde jeg så et ekte menneske. Mange syns at ratioen mellom slåssing og historie var for skeiv; at det var for mye slåssing i forhold til historie. Det la jeg ikke merke til. Til å være en vanlig 2-timers film som umulig kan måle seg med FFVII (spillet) med mengde historie og character development så syns jeg de balanserte det bra. Eneste jeg savnet var mer screen time for de andre folkene i party'et (Cid, RedXIII, Vincent, Yuffie (selv om jeg hater denne rollefiguren), Aeris og resten av gjengen.)

Å se Sephiroth igjen var en orgasme uten like.

Musikken var sykt bra. Etter flere middelmådige og elendige FF-soundtracks (the spirits within, FFX og FFX2) var det kjekt å endelig høre Nobuo Uematsu komme tilbake og ta kontroll over musikken. FFVII-musikken var jo tross alt hans.

Jeg kommer til å kjøpe DVDen med en gang det kommer en engelsk versjon. Jeg tror nok at de fleste som ble skuffet av denne filmen forventet å gjenleve FFVII, noe som er helt umulig. Man kan ikke komprimere 100 timer med spill inn i en 2-timers film på samme måte som man ikke kan komprimere tusenvis av bok-sider inn i 1 trilogi (LOTR).

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Unlimited. Fæle greier. Det finnes også en eldre TV-serie fra midten av 90-tallet som jeg ikke husker tittelen på, den er minst like dårlig.

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da var den sett. Utvilsomt et tilfelle av style over substance, men stylen er såpass stylish at den er verdt å se likevel. Gleder meg til å få oppleve den på et skikkelig anlegg.

Medlem siden
    May 2005
    Poster
    1,118
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Må si jeg ble glad når jeg så det var Mr. Uematsu som hadde stått for musikken også her. Men ja, de andre i party'et skulle vært med mere. Spesielt Red, han er bare helt raw

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    129
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Advent Children

Fire stykke rhejmme hos meg, en kompis hadde brent den på dvd (Men det var lov for oss, fordi vi alle kommer til og kjøpe den når den er oversatt og blir tilgjengelig), lyden på full guffe og gleden var komplett..
    EN klar sekser, eneste minuset var att den var så kort.

Medlem siden
    May 2005
    Poster
    1,118
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Pogwaq
    Da var den sett. Utvilsomt et tilfelle av style over substance, men stylen er såpass stylish at den er verdt å se likevel. Gleder meg til å få oppleve den på et skikkelig anlegg.
    Hva synes du om den nye introen til FF7? Pretty cool, huh?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •