2 fast 2 furious - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 31 av 31
    Intermediate kinosjef_christian sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    1,089
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    er enig der Ak.. jeg likte begge filmene veldig godt! men 1'eren var klart best syns jeg, mest handlig og underholdning! Men og fått fingra i den Nissan Skyline GT-R'en fra " Fast 2 Furious hadde ikke gjort noe 8)

Intermediate mg_martin sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    1,333
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av audunth
    Jeg synes også filmen er helt grei. Den første er et hakk bedre. Disse to filmene er vel de første som er lagd av bilfilmer siden Days Of Thunder som er verdt å se (hvis man liker den type filmer da). Med mindre jeg har gått glipp av noen eller glemmer noen i farta :? Ihvertfall langt bedre enn filmer som Driven og Gone in 60 Seconds.
    ok jeg kan være med på at Driven ikke var no å juble for, men Gone in 60 seconds derimot, den var VELDIG bra

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    200
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    2 Fast 2 Furious er en film jeg har stor kunnskap om, og var en av de første ut i butikken for å kjøpe.. 1'en, som jeg mener på et action nivå SUGDE, men hadde en glimrene historie, var en bra film, men for en film entusiast som vil føle filmen på kroppen, og kjenne hjulkapsler som ruller rundt en i 5.1 oppsettet, er dette ikke bra. Dette gjentar seg i 2'en, men her enda verre. En skulle faktisk tro at folka som lagde filmen bare kastet samme lyd effectene oppå hver scene, så dårlig, og knusk-tørrt er det lyd-messig. Igjen mener jeg storyen redder litt av æra, ikke fordi den er så utrolig bra fra scratch, men at den tvinnes flott inn i action-scenene, som er forsovidt bra bilde-messig.

The Fast and the Furious: 4
    2 Fast 2 Furious: 3

Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    1,089
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    En ting med 2 Fast 2 Furious som skuffet meg veldig var lyden ja. På kino syns jeg lyden var veldig bra, jeg forventet nesten like bra på DVD ogå.
    Men dette er det langt i fra! Syns bilet er bra her, men lyden burde vært bedre!

Men utenom dette syns jeg det var en grei og underholdende film, og de bilende! En sånn en hadde ikke gjort noe!

lennyn
    Guest

ojeee

the fast and the furious er en av mine yndlingsfilmer
    2 fast 2 furious er ikkje vin diesel me men filmen er bra for d..
    til alle doke so sei at bilsenene er bedre på den første enn 2 ern so må d benektest!
    1 har best historie men 2ern er difinitivt den beste spenningsfilmen som i action..

lennyn
    Guest

vin diesel i fast and the furious 3?

høre at de helde på å lage fast and the furious 3 som ska komme på kino juni neste år
    d gle ej mej noke so sinnsjukt te, der ska vist vin diesel ver me..
    men usikkert om paul walker skal ver me,

Administrator Gorm sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Sted
    Jessheim
    Poster
    14,042
    Takk & like
    Nevnt
    34 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du må gjerne skrive norsk her (både bokmål og nynorsk), og holde sms-språket der det hører hjemme.
    Mvh Gorm

ISF / THX kalibratør
    projektor, TV, grading-monitorer, display

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg syns filmen var helt rå jeg. Tyrese var drit kul og ludacris. Har sett filmen flere ganger enn noen annen. Er meget AUTOFIL så den filmen er noe av det mest underholdene jeg har sett terning kast 6 fra meg.

Dependent harman/kardon sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,409
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er mann litt Autofil i tilegg til Audiofil så er den ganske bra. Litt overdrevet men ellers fine biler, god lyd i alle kanaler, og snertene damer så klart :-) en 4`er er vel en grei dom.

Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    1,089
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ak
    Synes ogse denne filmen var "grei", men ikke like underholdende som 1'ern, som jeg liker veldig godt.
    Sant det du sier der... syns også at selve handlingen var en del bedre i 1'ern enn 2'ern... de gikk litt mer handlingsmessig frem der... i denne filmen, de har jo handling, men det er litt mer tut og kjør syns jeg...

Moderator ask4me2 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,804
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har ikke sett nummer 2, eneren holdt lenge. Er man litt autofil, vil jeg si man heller sitter å irriterer seg grønn over hva man ser i disse filmene. Får man et "motorras" fordi man kjører for hardt, da nytter det ikke å vente til motoren blir frisk av seg selv og kjøre videre. Tipper også at slike filmer er med på å oppfordre til bilkjøring, som ikke har noe på offentlige veier å gjøre, men det er klart at man får en litt høna og egget problemstilling, og ikke godt å vite hva som påvirker hva.

Den eneste stilige bilen med litt fres i eneren, var en litt til års kommen kompressormatet værsting. det så ikke ut til at den kommer med i toeren, det er vel enda en grunn til ikke å bruke for mye tid og penger på den filmen....;-)

Skal jeg se en urealistisk bilfilm, setter jeg Cristine til å ta seg av den jobben, skal man se morsom bilkjøring, setter jeg på flåklypa eller Blues Brothers eller andre klassiske biljakter, se på Bullit osv. Skal man se rask bilkøring , følg med på hva brødrene Solberg finner på i WRC Rally, eller følg med på Formel 1. ;-)

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •