A Man Apart

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2

Tråd: A Man Apart

Intermediate _LarZen_ sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,195
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

A Man Apart

Dette er den første filmen jeg har sett med Vin Diesel(sikkert skrivd feil) hvor han spiller en alvorlig rolle. Og han mestrer det utrolig bra. Du blir sugd inn i filmen og får virkelig lyst til å kværke noen mafia skurker selv.Denne filmen anbefales.

Gir den 4 av 6!

Moderator roffe sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    9,330
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Re: A Man Apart

Sitat Opprinnelig postet av _LarZen_
    Dette er den første filmen jeg har sett med Vin Diesel(sikkert skrivd feil) hvor han spiller en alvorlig rolle. Og han mestrer det utrolig bra.
    I de filmene jeg har sett Vin Diesel ("Pitch Black", "The Fast and the Furious" ) gjør han gode skuespillerprestasjoner. Filmene er i seg selv ikke spesielt oppsiktsvekkende, så jeg må si at Vin Diesel kanskje er en av de filmskuespillerne jeg vet med mest potensiale. På grunn av den åpenbare kroppsfokusen han har blitt til del, er det lett å putte ham i bås med Arnold Schwarzenegger, Sylvester Stallone, Jean Claude van Damme etc. Og selv om både Arnold og Sly har gjort gode skuespillerprestasjoner til tider, mener jeg Vin Diesel har potensiale til å bli en mye bedre karakterskuespiller enn disse.

Takk for tipset. "A Man Apart" er notert for fremtidig fremvisning i heimen.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •