Bedste Star Wars-film. - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0

Vis meningsmålingsresultat:

Velgere
0. Du kan ikke stemme i denne meningsmålingen
  • 0 0%
Side 2 av 3 FørsteFørste 1 2 3 SisteSiste
Viser resultater 21 til 40 av 46
    Intermediate Mastiff sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    1,970
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jo da, og nå har jeg en sønn på ni år som jeg skal se treeren sammen med! Så det blir en viss kontinuitet i dette. De skulle lagd episode 7-9 også, som planlagt, så kunne han tatt med seg sin sønn på kino!

Intermediate eXa sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    2,627
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ja 7-9 skulle blitt lagd de og....

Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har sett del 1 og del 4 sammen med min datter på snart 8 år, eneren likte hun veldig godt, men 4'en var ikke det helt store.

Intermediate dvdtom sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    509
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    helt klart episode 5, the empire strikes back.

Newcomer Mithrandir sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    239
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Zyon
    Av de nye ser det ut til at episode 3 kan bli den beste av de, episode 2 var ihvertfall dønn kjedelig...
    Jeg må si at jeg gruer meg en del til 3ern. George Lucas beskrev filmen som "en Titanic i rommet" eller noe slikt. Jeg blir ganske skuffet viss de har laget en "amerikansk kjærlighets suppe" av Darth Vader sitt gjennombrudd :evil:
    Jeg vurderer å la være å se den!!

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg gruer meg også, men sees, det skal den. Følelsen kan vel sammenlignes med å sitte og vente på et lugubert eksamensresultat. Det kan jo tenkes at det gikk bra likevel.

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    239
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    :lol: :lol: Det er omtrent den følelsen jeg og har (så jeg blir nok nødt til å se den)

Intermediate polkalizer sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,199
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Etter å ha sett de nye tv-spotene er jeg hellig overbevist om at den er MINST like dårlig som vi frykter. Legg spesielt merke til fullstendig urealistisk brobit som flyter på lavaelv, der den store sverdkampen mellom anakin og obi-wan foregår i spot 2
    Som om store deler av slaget på helms deep skulle foregått på skjoldet til Legolas mens han surfer ned trappen..

I tillegg ser vi tendenser til dårlige dramascener i spot 1. Det er forunderlig hvordan Lucas får selv de dyktigste skuespillere til å se ut som amatører.

Nei huff!!!

(prøver å senke forventningene til et absolutt minimum slik at jeg kanskje blir positivt overrasket, selv om jeg tviler).

Moderator roffe sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    9,330
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av polkalizer
    I tillegg ser vi tendenser til dårlige dramascener i spot 1. Det er forunderlig hvordan Lucas får selv de dyktigste skuespillere til å se ut som amatører.
    Ja. Tenk om George Lucas fikk Quentin Tarantino til å skrive/regissere dialogen, så kunne George konsentrere seg om effektene. DET hadde vært noe.

Bare tenk på hvor kul Samuel L Jackson er i Tarantinos filmer og hvor døll samme skuespiller er i Star Wars... ingen personlighet!

Men effektene og historien er jo det som er bra med Star Wars. At dialogen og skuespillerprestasjonene stinker klarer ikke å ødelegge HELE opplevelsen for meg...

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nettopp, og det er her de nye filmene faller gjennom for meg. Det er alt for mange elementer i plottet som virker for tåpelige.

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    239
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Pogwaq
    Nettopp, og det er her de nye filmene faller gjennom for meg. Det er alt for mange elementer i plottet som virker for tåpelige.
    Godt å se at noen har samme syn som meg :lol:
    Jeg bortimot forguder de tre første filmene(eller de siste, altså de eldste) :roll:
    Men klarer ikke helt å godta de nyeste filmene

Active AVsmurfen sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    373
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er tilbøyelig til å helle mot å like A New Hope (SW IV) best, tatt i betraktning hvordan den ble spilt inn (tid, budsjett etc.) samt at historien fenger meg mest. ANH kan i tillegg stå alene som film.

OT: Hadde som fersk NTNU-student egen SW-fanside, fikk masse respons fra ulike aviser i forbindelse med release av Ep. 1 - The Phantom Menace i 1999. Fikk faktisk en form for invitasjon til Frokost-TV på NRK også...

Intermediate wotg sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,761
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    la oss bare håpe at george lucas får en kule i hodet slik at han ikke kan levere flere møkka filmer/manus i fremtiden :twisted: mannen skulle pansjonert seg etter Indiana jones triologien.

Moderator ask4me2 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,804
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av wotg
    la oss bare håpe at george lucas får en kule i hodet slik at han ikke kan levere flere møkka filmer/manus i fremtiden :twisted: mannen skulle pansjonert seg etter Indiana jones triologien.
    :shock:
    Dette var da en usedvanelig negativ omtale av en persjon som har vært med på å gi filmverdenen så mange opplevelser og mye glede. Selv om George Lucas muligens har vanskelig for å toppe seg selv i fremtiden, så er det vel ikke umulig at han fremdeles har noen godbiter på lager.

Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,761
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ok la meg omformulere: George Lucas burde i fremtiden bruke noen av kronene han har i pengebingen sin til å ansette folk som kan skrive bra manus, jeg tror faktisk han kunne ta seg råd til en bra regissør også.
    De tre siste Star Wars filmene er ikke lagd pga. ønsket om å dele en bra historie med omverdenen. De er lagd for å gjøre G.L enda rikere. Thats it!

Intermediate [wcip]Angel sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    1,180
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    De tre siste Star Wars filmene er ikke lagd pga. ønsket om å dele en bra historie med omverdenen. De er lagd for å gjøre G.L enda rikere. Thats it!
    Ikke at jeg sier meg uenig, men hvordan vet du dét?

Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,761
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vel det er jo helt tydelig at G.L ikke har brukt mere enn noen timer på manus, castingen har nok også gått rimelig kjappt og noen god regissør har han jo aldri vært så da står det vel bare penger igjen som motivasjon...

Intermediate Whoracle sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    2,610
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Åssen har det seg at 4 stk har stemt på en film de ikke har sett enda? feiltrykk kanskje

Intermediate [wcip]Angel sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    1,180
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vel det er jo helt tydelig at G.L ikke har brukt mere enn noen timer på manus, castingen har nok også gått rimelig kjappt og noen god regissør har han jo aldri vært så da står det vel bare penger igjen som motivasjon...
    Tror nok alle kan være enige i at manuset til SW2 var en kataklysmisk katastrofe, men hva er galt med castingen? (Utenom at Hayden ville gjort seg bedre som statist enn hovedrolle.)

Intermediate polkalizer sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,199
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    :evil: Fanden! Nå er det gjort! Jeg hadde bestemt meg for ikke å se star wars ep.3 på kino, men jaggu meg så har ikke george lucas klart å vekke fanboyen i meg. Jeg vet ikke helt om jeg gleder meg, jeg er vel mer nysgjerrig og hungrig på star wars-design.

*ser på nye tv-spots*

Jo, jeg gleder meg ops:

Side 2 av 3 FørsteFørste 1 2 3 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •