Blade Trinity (nr. 3)

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 25
    Intermediate LL sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    2,900
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Blade Trinity (nr. 3)

Jeg så Blade Trinity på Kino1 i Sandnes i går kveld, forøvrig en meget bra kino. Her følger min mening om filmen;

Jeg ble skuffet! Dette er en meget dårlig film. Jeg anbefaler den ikke for noen.

Historien og skuespillet er dårlig. Jeg synes de to første filmene var ganske underholdende, men denne filmen er bare en blek etterligning. Når historien også er meningsløs, blir dette en helt overflødig film.

Soundtracket var til tider heftig. Det var effektene også. Problemet er bare at det ingen ende tar.... Når Blade dreper vampyr nummer 100 er det ikke spesielt spennende lenger.

Filmen er forøvrig full av reklame, legg merke til iPod og iTunes, GMC og Nokia. Det var sikkert flere også, men disse var skremmende tydelige! Dette må være den første filmen jeg har sett der plottet faktisk er laget til slik at det skal passe med reklamen. Heltinnen liker nemlig å laste ned musikk fra iTunes og høre på iPod mens hun sloss (hvor TEIT er ikke det??!!?).

Den eneste skuespilleren som bidrog med noe fornuftig var hun som spilte den slemme vampyrlederen. Hun passer ganske godt til rollen. Passe dekadent og korrupt... Skulle gjerne sett henne i en skikkelig vampyr film ala Interview with a Vampire.

Han ene hovedpersonen, som bl.a. har spilt i Pizzagjengen, bidrog med endel humor. Til tider var dette litt morsomt, men andre ganger var det helt upassende. Virker ikke akkurat som en seriøs rolle. Legg også merke til hvordan han både er sterkere og tåler mer en de fleste vampyrene... Hvorfor gidder noen være vampyr i det hele tatt, kan en kanskje lure på?

Forøvrig så har definitivt endel av deltagerne i produksjonen sovet i geografitimene. De tror tydeligvis at Syria er et sted i det nordlige Irak. Duster!

Alt i alt. En meget dårlig og skuffende film. Jeg anbefaler ingen å se den. Hent den ned fra nettet om du kan, for da er det ingen som tjener penger på makkverket! Terningkast 0.

PS. (Jeg vet det finnes en annen Blade 3 tråd, men den lïgger under DVD-filmer, noe den ikke skal. Derfor laget jeg en ny en her)

Intermediate Speedfight2 sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    937
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat fra meg selv ang Blade fra en annen tråd :
    Så den for en måned siden. Men synes ikke den kan måle seg med Blade 1 og 2. Synes selv Blade 2 var middelmålig, men grei nok. Film nummer tre er på grensen til det patetiske, i håp om å få en OK Blade trilogi. At de tok med Ryan Reynolds (Two Guys, a Girl and a Pizza Place, Van Wilder) for å sprøyte inn litt humor var også et dårlig trekk av regissør David Goyer. Lydsporet fikk jeg heller ikke testet slik jeg ville, men regner med det er jevnt over like bra som de foregående Bladefilmene. Blade Trinity får hos meg en 2'er. Og siden jeg har de foregående Bladefilmene, så dukker også Blade Trinity inn i samlingen når den kommer ut.

Newcomer Særf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    110
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    "Terningkast 0. "

Dette er vel ganske umulig ? 8)

Intermediate LL sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    2,900
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Særf
    "Terningkast 0. "

Dette er vel ganske umulig ? 8)
    Ja, det er ganske usannsynlig at du får 0 på terningen, men det er jo en usannsynlig dårlig film også, så da passer det egentlig ganske bra

Jeg kan gå med på terningkast 1 hvis jeg må...

Intermediate kinosjef_christian sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    1,089
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Må si Blade Trinity skuffet etter Blade og Blade 2.
    Jeg hadde forventet noe bedre, de har bare rotet opp i alt brukt handling og satt den sammen på en ny måte...
    Filmen var.... uansett... en grei underholdningsfilm med fine effekter...
    Men hanlingen var for brukt og kjedelig etter min smak.

Intermediate ProtoType sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Speedfight2
    Så den for en måned siden. Men synes ikke den kan måle seg med Blade 1 og 2. Synes selv Blade 2 var middelmålig, men grei nok. Film nummer tre er på grensen til det patetiske, i håp om å få en OK Blade trilogi. At de tok med Ryan Reynolds (Two Guys, a Girl and a Pizza Place, Van Wilder) for å sprøyte inn litt humor var også et dårlig trekk av regissør David Goyer. Lydsporet fikk jeg heller ikke testet slik jeg ville, men regner med det er jevnt over like bra som de foregående Bladefilmene. Blade Trinity får hos meg en 2'er. Og siden jeg har de foregående Bladefilmene, så dukker også Blade Trinity inn i samlingen når den kommer ut.
    Hvorfor gidder du kjøpe den hvis du synes den var så dårlig? Bare for å ikke ha hull i samlingen når du har de to fra før?

Intermediate Speedfight2 sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    937
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ProtoType
    Hvorfor gidder du kjøpe den hvis du synes den var så dårlig? Bare for å ikke ha hull i samlingen når du har de to fra før?
    Siden det ble en trilogi så ja, derfor skal den kjøpes for å unngå hull i samlingen. Men jeg venter til den kommer til 99 kroner, gidder ikke betale full pris for den nei. Derimot hadde det vært en annen skuespiller enn Wesley Snipes som har spilt Blade, så hadde det i mine øyne ikke vært en komplett trilogi, og da har jeg heller ikke kjøpt den.

Intermediate Dimacruz sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    891
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis du har nummer 1 og nummer 3 har du hull i samlingen. Hvis du har nummer 2 og nummer 3 har du hull i samlingen. Hvis du har nummer 1 og 2 har du ikke hull i samlingen. Er da ikke så farlig om du ikke kjøper 3ern. Jeg hadde aldri betalt for en film jeg syns er kjempedårlig

Jeg har forøvrig ikke sett denne, og jeg skal kjøpe den på dvd. Jeg forventer heller ikke at den skal være like bra som nummer 1 og 2.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    168
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Men jeg venter til den kommer til 99 kroner,

Selges for 55 kroner (levert) paa play.com no....

http://www.play.com/play247.asp?pa=p...p;title=216013

rimelig billig...

Intermediate DrErling sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    4,087
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Stiigen

rimelig billig...
    Du har linket til boka. Filmen koster mere!

DrE

Intermediate polkalizer sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,199
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    :lol: Sikkert voldsomt givende bok.

Intermediate Oban sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    859
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Siden det ble en trilogi så ja, derfor skal den kjøpes for å unngå hull i samlingen. Men jeg venter til den kommer til 99 kroner, gidder ikke betale full pris for den nei. Derimot hadde det vært en annen skuespiller enn Wesley Snipes som har spilt Blade, så hadde det i mine øyne ikke vært en komplett trilogi, og da har jeg heller ikke kjøpt den.
    Støtter deg i dette. Selv om jeg ikke er noen fan av Blade-filmene og den genren de tilhører, er jeg av samme oppfatning når det gjelder filmsamlingen. Det medfører at man "må" kjøpe noen dårligere filmer for å komplettere samlingen i visse tilfeller.

Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    1,089
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av DrErling
    Sitat Opprinnelig postet av Stiigen

rimelig billig...
    Du har linket til boka. Filmen koster mere!

DrE
    Boka er vel kanskje bra den? :lol: sier de ikke som regel at boka er bedre enn filmen? :lol:

Intermediate Jan A M sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,343
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Synes denne filmen var bra jeg. 8) 8)

Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    1,089
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Jan A M
    Synes denne filmen var bra jeg. 8) 8)

Intermediate Whoracle sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    2,610
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    den må da være litt underholdenes i det minste?? syntes forsåvidt 2ern var litt crap oxo men var jo underholdenes nok den..

Intermediate Jan A M sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,343
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Whoracle
    den må da være litt underholdenes i det minste?? syntes forsåvidt 2ern var litt crap oxo men var jo underholdenes nok den..
    Jooo da, den er underholdene. Ikke hør på de tørrfiskene lenger tilbake i posten. 8)

Jeg har tidligere gitt denne filmen terningkast 5 jeg. 8)

Intermediate Lil-H sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    1,388
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Denne kåres herved at meg største dritt film 2005 (vet ikke når den kom ut, men i det året jeg så den)

når hu berta starta med Itunes for så å legge sanger over på Ipoo'en da ble jeg igrunn ganske paff... utrolig teit spør du meg

anbefales absolutt ikke!!!

Intermediate FallenA sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    1,634
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hadde det ikke vært for all den Ironiske humoren, hadde filmen vært bare crap!
    Men nå hadde det seg sånn at den faktisk inneholdt MYE ironisk humor som gjorde filmen (etter min smak) verdt å se.
    Ikke den beste, men heller ikke den dårligste. (terningkast 3, på vippen til 4).
    Godt lydspor på den også (DTS 6.1).:wink:

Dependent harman/kardon sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,409
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Wesly er ikke helt i slag men...

Lyden lover og være bra med D.D EX og DTS ES som jeg tipper vil ligge på 23 eller 24 bit.

Bilde er noe av det bedre på dvd den siste tiden.

Relice dato: 08.08.. Men.... filmer bruker ikke komme til lovet dato... ;-)

Skal definitivt ha den :-)

Side 1 av 2 1 2 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •