Oceans Twelve (12)

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 8 av 8
    Intermediate Hybris sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    3,772
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Oceans Twelve (12)

Advarsel: Litt flåsete anmeldelse, men filmen har ikke fortjent bedre etter min mening..

Når jeg satt meg for å se på denne slo det meg at jeg egentlig ikke likte Oceans eleven så veldig godt, men husket ikke så mye av den, så husket ikke helt hvorfor. Etter å ha sett oceans twelve så husket jeg det. Oceans eleven hadde litt mye fjas og dilldall, og litt lite action.

Oceans twelve hadde bare fjas og dildall, og ingen action.

Legger jeg godviljen til kan jeg gi filmen en treer, men tatt i betraktning forventningene når de har stappet så mye gode skuespillere i filmen kan jeg knapt gi den mer enn en toer.

Hva slags film skal dette forestille egentlig? Det er hvertfall ikke en actionfilm. Det skjer jo INGENTING. Jeg tror jeg knapt så en pistol i hele filmen, og hvertfall ingen som ble avfyrt. Det var EN eksplosjon i hele filmen, og det var en tom bil. Og når de endelig kommer til "det store brekket" så blir 75% av gjengen tatt av politiet før de får gjort en dritt.. og er det noe action da? Neida. alle bare blir tatt og får på håndjern uten å yte den minste motstand. Oi så spennende. jeg tisser i buksa av spenning.

Man kan kanskje si at oi så spennende det er når de planlegger brekk, men det var jo egentlig ikke noe av det heller. 90% av filmen er i teorien om det, men i praksis får vi jo null innblikk i planlegging av mesterlige kupp, det er bare fjas og tullball.

Og for et dårlig lydspor. Det eneste som var av bass var i musikken(som forøvrig var ganske bra), tror både romperister, subwoofer og bakhøyttalere like gjerne kunne vært avslått uten at jeg hadde merket forskjell på denne filmen. Klart, det er jo lite å bruke surroundkanalene på i en film hvor det ikke skjer noe da...

Har de brukt alle pengene på de dyre skuespillerne, så det ikke var noe igjen å lage film for? Største skuffelsen hittil i år.

Kommentarer er velkomne hvis noen mener det er noe jeg har gått glipp av med denne filmen..
    --
    Thorbjørn

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    1,209
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for anmeldelsen. Jeg hadde tenkt å kjøpe denne filmen (gitt at prisen var mindre enn 100), men nå har jeg ombestemt meg. Det spørs om jeg gidder å bruke penger på å leie den.

Dårlig lydspor og lite action, GLEM DET !

Intermediate eXa sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    2,627
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hybris: så du slutten? da blir allt litt mer logisk! likte oceans eleven meget godt men toeren var ikke fullt like bra, litt mer rotete. men jeg vil ikke anbefale folk ikke å se den fordet. tre fire i terningkast tenker jeg....

Intermediate eyvind sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Sted
    Kongens by
    Poster
    1,271
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det virket som om Clooney og co. var mere opptatt av å ha det artig enn å lage film. Den er helt grei, men ikke på langt nær så bra som den første, men klart nå hadde jo de ikke en blåkopi å gå ut ifra, som de hadde med den første.
    Marrantz AV7005|Linn C5100|Oppo93|Dynaudio Contour 1.4s|Dynaudio Focus Center|MA Silver RXFX|SVS PC12|Optoma HD33|Projecta 86"

Intermediate kinosjef_christian sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    1,089
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av eyvind
    Det virket som om Clooney og co. var mere opptatt av å ha det artig enn å lage film. Den er helt grei, men ikke på langt nær så bra som den første, men klart nå hadde jo de ikke en blåkopi å gå ut ifra, som de hadde med den første.
    Ganske så enig med deg der!

Intermediate Hybris sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    3,772
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av eXa
    hybris: så du slutten? da blir allt litt mer logisk! likte oceans eleven meget godt men toeren var ikke fullt like bra, litt mer rotete. men jeg vil ikke anbefale folk ikke å se den fordet. tre fire i terningkast tenker jeg....
    Slutten var kanskje det beste i filmen ja, men jeg synes ikke det rettferdiggjør at jeg kjedet meg de første 90% av filmen.
    --
    Thorbjørn

Intermediate audunth sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,410
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvilken sone gjelder anmeldelsen din, Hybris? Leste noen anmeldelser på nettet, og stort sett har de ingen problemer med lyden, de bare konstanterer at filmen er for det meste dialog og krever lite surroundbruk.

Selv har jeg ikke sett den enda, men venter en R3 11/12-boks i posten en av de nærmeste dagene

Newcomer C.F. sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    63
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Re: Oceans Twelve (12)

Sitat Opprinnelig postet av Hybris
    Oceans twelve hadde bare fjas og dildall, og ingen action.
    Må si meg enig i dette. Så sone 2 utgaven. (Peppes film deal)

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •