Valen (dritt) Tv

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 36
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    149
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Valen (dritt) Tv

Kanskje litt sent ute, men. Kristian Valen er ikke morsom!
    Valen tv dvd'en må være det største makkverket jeg noen gang har sett. Det værste av alt er at jeg kjøpte den da den kom, til full pris. Aldri før har jeg vært så skuffet over en dvd film.

Valen står og stotrer på sørlandsk og lager grimaser....er det noen som synes det er morsomt?

Leide 'fartøy valen' forrige i helg i håp om at den skulle være bedre, men neida, samme møkka omatt og omatt.

Intermediate Jan A M sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,343
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    :lol: Synes han er ganske morsom jeg... t.. tog du an? :lol:

...HÆ!!

Intermediate Mirage sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    2,057
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Støtter deg der, Valen er den største dritten som noengang er sendt på tv!

Intermediate Speedfight2 sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    937
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mirage
    Støtter deg der, Valen er den største dritten som noengang er sendt på tv!
    Valen TV er KONGE. Det synes jeg og alle de andre 100000 som har kjøpt dvd'en. Hva er galt med humor fra Stavanger da? Er humor nødt til å være på "søringdialekt"(oslo) for at det skal være morsomt/forståelig?
    Men det er et fritt land, og din mening er notert og glemt...

Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    2,057
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det går jo ikke på at makkverket kommer fra Stavanger, men at det rett og slett er elendig!

Og Heidi Hauge er vel også konge, det synes hvertfall de 100000 som har kjøpt plata hennes :roll:

Intermediate Speedfight2 sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    937
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mirage
    Det går jo ikke på at makkverket kommer fra Stavanger, men at det rett og slett er elendig!

Og Heidi Hauge er vel også konge, det synes hvertfall de 100000 som har kjøpt plata hennes :roll:
    Nei, Heidi Hauge er en dame og damer kan ikke bli konge, men dronning :lol:

Moderator ask4me2 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,804
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Synes Valen gjorde seg best på radio sendingene han hadde i sin tid.
    Går man til det drastiske skrittet og kjøper Valen til full pris på DVD, så gjør man vel det kun hvis man likte det man så han presterte på tv skjermen. Skjønner ikke helt at man blir skuffet bare fordi mediet man ser han på er en dvd plate og ikke en TV sending. Har du brukt projektor og fått valen opp i 1:1 størresle eller noe, siden du fikk overdose og ble skuffet jorn?

Intermediate Oban sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    859
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Re: Valen (dritt) Tv

Sitat Opprinnelig postet av jorn
    Valen tv dvd'en må være det største makkverket jeg noen gang har sett. Det værste av alt er at jeg kjøpte den da den kom, til full pris. Aldri før har jeg vært så skuffet over en dvd film.
    Vel, da den kom til full pris, så hadde nettopp Valen TV gått som "serie" på TV-Norge. Det tyder vel på at de fleste av de mange som har kjøpt denne visste hva de kunne forvente.

Valen står og stotrer på sørlandsk og lager grimaser....er det noen som synes det er morsomt?
    Han prøver seg vel på svært mange forskjellige dialekter, selv om han nok behersker den stavangerske best. Og salgstallet bør være en indikasjon på at vi er mange som synes han er morsom

Leide 'fartøy valen' forrige i helg i håp om at den skulle være bedre, men neida, samme møkka omatt og omatt.
    Er vel like greit å innse at dette ikke akkurat er din humor, da. :wink:

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    149
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser at jeg må nyansere innlegget mitt litt.

Vel, da den kom til full pris, så hadde nettopp Valen TV gått som "serie" på TV-Norge. Det tyder vel på at de fleste av de mange som har kjøpt denne visste hva de kunne forvente.
    For det første hadde jeg ikke TVNorge på den tiden. For det andre, ja, noe var morsomt. Morten Harket parodien hans var faktisk god. (og omentrent det eneste jeg hadde sett av han før jeg kjøpte dvd'en)

Det var mye derfor jeg kjøpte dvd'en, og dermed ble skuffelsen stor da det viste seg at han på de fleste sketsjene bare står å stotrer uforståelig, og prøver å være morsom, som han selvfølgelig ikke er. De andre figurene hans appellerte rett og slett ikke til meg.

Intermediate Oban sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    859
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det var mye derfor jeg kjøpte dvd'en, og dermed ble skuffelsen stor da det viste seg at han på de fleste sketsjene bare står å stotrer uforståelig, og prøver å være morsom, som han selvfølgelig ikke er.
    Uffda. Så først nå forklarer du at vi som har ledd og kost oss over disse sketsjene egentlig er blitt lurt. :wink:

Nei, det er nok bare å innse at smaken ikke er som baken - den er delt mye mer enn i to........ 8)

Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    2,057
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Oban
    Nei, det er nok bare å innse at smaken ikke er som baken - den er delt mye mer enn i to........ 8)
    Den er faktisk bare rævva!

Intermediate wotg sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,761
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kristian valen er FXXX meg så jævla patetisk. Sperr han inne sammen med espen lind og robbie williams og gi de en "desinfisrenede" dusj!

Moderator ask4me2 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,804
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av wotg
    Kristian valen er FXXX meg så jævla patetisk. Sperr han inne sammen med espen lind og robbie williams og gi de en "desinfisrenede" dusj!
    Dette begynner å ligne mer på valfangst spør du meg, kan man snart vente seg å se "DLP Warrior" i horisonten? :roll:

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    168
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg stötter dere paa den ass....Valen TV er görrkjedelig. Poengene er svake og humoren er daff. Det er saann -hva er en tomat som er overkjört ? ketsjup - humor. Veldig familievennlig...og kjedelig.
    Det har ikke engang en underholdningsverdig....det er saann som "venner for livet" som er ganske underholdende,men jeg ler stort sett aldri av det fordi det er saa enkel og forutsigbar humor.
    Humor som du maa tenke litt for aa forstaa poenget er alltid det beste. Ler strot sett av det meste som Harald og Baard kommer ut med ,de er brilliante.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    48
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Helt enig. Er meg en gåte hvordan denne Valen i det hele tatt fikk en TV serie basert på det sølet. Men..men, TV Norge stiller vel ikke så høye krav. Det virker ihvertfall ikke slik på programoversikten deres.

Også helt enig ang. Friends etc. Amerikanske komiserier er stort sett en tragedie. Serier hvor det legges inn lyd av latter på de "morsomme" stedene sier vel sitt.

Sitat Opprinnelig postet av Stiigen
    Jeg stötter dere paa den ass....Valen TV er görrkjedelig. Poengene er svake og humoren er daff. Det er saann -hva er en tomat som er overkjört ? ketsjup - humor. Veldig familievennlig...og kjedelig.
    Det har ikke engang en underholdningsverdig....det er saann som "venner for livet" som er ganske underholdende,men jeg ler stort sett aldri av det fordi det er saa enkel og forutsigbar humor.
    Humor som du maa tenke litt for aa forstaa poenget er alltid det beste. Ler strot sett av det meste som Harald og Baard kommer ut med ,de er brilliante.

Intermediate a|ex sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Alt som har med Valen å gjøre suger så sinnsykt. Jeg blir kvalm bare jeg hører navnet hans. Observerte han forresten på HFK grensen, og måtte komme meg ut fort som svint pga brekningene jeg fikk..

Expert akto sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    6,483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ikke kan han synge heller

Intermediate a|ex sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det kan ikke jeg heller, og i motsetning til han later jeg ikke som kan det (i likhet med alt annet han tror han kan)

Expert akto sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    6,483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hadde jeg vært han, så hadde jeg i stedet brukt tiden min på noe fornuftig, sånn som å få tilbake hu værdama...........

Intermediate wotg sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,761
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    En ting til som irriterer livet av meg med han dusten er at han er en så jævla poserboy linselus. har dere sett hvordan han gjør seg til på bilder??
    OMFG!

Side 1 av 2 1 2 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •