Valen (dritt) Tv - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 36 av 36
    Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    1,209
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Ha ha boys, dere må bare klage på Valen TV, men fakta er at det var en kjempesuksess på TVNorge. I tillegg skal dere huske at det ble sendt sent på en mandags kveld, som ikke akkurat er i beste sendetid. På toppen av det hele har DVDen solgt til "gull". Fartein Valen har også gått for fulle hus over hele landet i flere år. Konklusjon er derfor at Valen har hatt suksess og at mange setter pris på det han driver med.

Men det er vel som med alle komikere, enten så liker du dem eller så hater du dem. Det samme gjelder for Atle Antonsen, Bård Tufte, Harald Eia, Espen Eckbo, Christoffer Schau, gjengen fra Torsdagsklubben, etc. En kan like dem eller mislike dem, men suksess har de hatt.

Newcomer redfox sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    130
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tydeligvis så var ikke humorkarrieren noe å leve av i å med at han begynte å synge.. Det er det eneste jeg har hatt det morro av når det gjelder han :lol:

Intermediate wotg sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,761
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Word!

Intermediate Mirage sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    2,057
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av redfox
    Tydeligvis så var ikke humorkarrieren noe å leve av i å med at han begynte å synge.. Det er det eneste jeg har hatt det morro av når det gjelder han :lol:
    Personlig så blir jeg deprimert hver gang jeg hører puseklynkinga hans...

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    48
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Alex F Skrevet: 23/03/2005, 20:06 Tittel:

--------------------------------------------------------------------------------

Ha ha boys, dere må bare klage på Valen TV, men fakta er at det var en kjempesuksess på TVNorge. I tillegg skal dere huske at det ble sendt sent på en mandags kveld, som ikke akkurat er i beste sendetid. På toppen av det hele har DVDen solgt til "gull". Fartein Valen har også gått for fulle hus over hele landet i flere år. Konklusjon er derfor at Valen har hatt suksess og at mange setter pris på det han driver med.
    Nå selger vel Sputnik også en del plater samt at han trekker masse folk til sine show. Men det oser jo ikke akkurat kvalitet av han for det. Og det var vel ingen som var ueninge om at Valen har hatt en viss suksess, det var vel heller mangel på forståelse for denne suksessen.

Expert akto sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    6,483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Smak og behag flokkens, greit nok at mange synes han er morsom, men synge kan han ikke. Det tror jeg de aller fleste kan være enige om...

Intermediate Speedfight2 sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    937
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av akto
    Smak og behag flokkens, greit nok at mange synes han er morsom, men synge kan han ikke. Det tror jeg de aller fleste kan være enige om...
    Fordi at det kanskje ikke er din/deres musikksmak så må jeg si meg uenig. Kristian Valen har en fantastisk stemme, bare se på de "seriøse" musikkvideoene på DVD'en. Han har en STOR stemme. Men det virker som dere på forumet har bestemt dere for å "hate" Valen for en hver pris. Og til opplysning, jeg er oppfostret og elsker HardRock, men vet hva som er en bra stemme når jeg hører den... Musiker er jeg også (ikke vokalist)

Expert akto sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    6,483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Han synger falskt...

Intermediate a|ex sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Valen sucks bigtime, samma hva han begir seg ut på.

Intermediate polkalizer sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,199
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    :lol: Takk og pris for at det er flere enn meg som synes Valen suger.

Nå må jeg inrømme at jeg synes jazzhjørnefyren hans er småmorsom, men resten er bare forferdelig dårlig.... Flo-imitasjonen hans er jo superpinlig, tidenes dårligste sognedialekt

Intermediate wotg sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,761
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Valen synger bra sier du?? Jeg ville heller hørt på MJ sodomere småbarn (just beat it) enn å høre kristian valen synge en gang til. Sto på jobb på søndag å hørte på radio 1 (tango sender ikke på søndager :cry: ) etter å ha hørt schtøgge r. williams, k valen og e. lind for ørtene gang ringte jeg faktisk inn å klaget!!! (vi spiller bare den musikken folk spør etter vi...Å ja jeg vil gjærne høre master of puppets jeg!)

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    1,209
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av polkalizer
    :lol: Takk og pris for at det er flere enn meg som synes Valen suger.

Nå må jeg inrømme at jeg synes jazzhjørnefyren hans er småmorsom, men resten er bare forferdelig dårlig.... Flo-imitasjonen hans er jo superpinlig, tidenes dårligste sognedialekt
    "Eg e nå itje enige i akkurat det der..". "Tttt....tog du an ?" He he :lol: Jazz hjørna ? Jeg ler bare jeg tenker på det !

Men igjen, hver sin smak !

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    74
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Problemet med Valen-TV var tv-reklamene var så hysterisk morsomme at man fikk lyst til å se episodene.

Men når man ser episodene så oppdager man at *alle* poengen i hele episoden så man faktisk på den 20 sekunders tv-reklamen - de er bare smurt utover 30 minutter.

Og da er det jo egentlig gørr kjedelig, og man tenker at dette gidder man ikke se igjen. Men så kommer innslaget "i neste episode.." - og så får man lyst til å se neste episode... en ond sirkel.

Finnes det en dvd med bare "i neste episode"-innslagene?

Intermediate eXa sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    2,627
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av wotg
    Valen synger bra sier du?? Jeg ville heller hørt på MJ sodomere småbarn (just beat it) enn å høre kristian valen synge en gang til. Sto på jobb på søndag å hørte på radio 1 (tango sender ikke på søndager :cry: ) etter å ha hørt schtøgge r. williams, k valen og e. lind for ørtene gang ringte jeg faktisk inn å klaget!!! (vi spiller bare den musikken folk spør etter vi...Å ja jeg vil gjærne høre master of puppets jeg!)
    dette var da meget farget av din musikk smak! kan jo ikke bare påstå at noen synger dårlig fordet du ikke liker musikk stilen!...

veldig negative folk her var da! folk har da forskjellig smak. mange liker Valen men mange liker ikke Valen! sånn er det med alt!

selv syns jeg han er morsom...
    "De svaksynte" parodi greiene var jo morsomt!

Active macca sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    402
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av wotg
    Sto på jobb på søndag å hørte på radio 1 (tango sender ikke på søndager :cry: ) etter å ha hørt schtøgge r. williams, k valen og e. lind for ørtene gang ringte jeg faktisk inn å klaget!!! (vi spiller bare den musikken folk spør etter vi...Å ja jeg vil gjærne høre master of puppets jeg!)
    That's my man! Flere skulle gjort som deg, ringt inn å klagd på musikkvalget her og der. Vi spiller den musikken folk spør etter MY ASS!!!!!!!!!!!!
    Ikke eff om dem gjør! Dem spiller den driten de får betaling for å promotere!

Moderator ask4me2 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,803
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av eXa
    "De svaksynte" parodi greiene var jo morsomt!
    Kan ikke huske å ha sett disse parodiene ..... :lol:

Har ellers et lite intrykk av at det er en del nedarvet jantelov holdning og kritikk av Valen her inne.

Kan ikke si at jeg er noen slepejolle etter valfartøyet eller noen annen
    tilhenger, selv om jeg synes han kan være morsom av og til og egner seg best på radio. Telefon samtalen om "vegavgifta" synes jeg forsåvidt er ganske morsom, men det er kanskje pga. innsatsen til den oppringte dama som løfter det hele noen hakk.

Kan virke som om valen har tatt janteloven, og fjernet ordet "ikke".... :wink:

1.Du skal ikke tro at du er noe.
    2.Du skal ikke tro at du er like mye verd som oss.
    3.Du skal ikke tro at du er klokere enn oss.
    4.Du skal ikke innbille deg at du er bedre enn oss.
    5.Du skal ikke tro at du vet mer enn oss.
    6.Du skal ikke tro at du er mer enn oss.
    7Du skal ikke tro at du duger til noe.
    8.Du skal ikke le av oss.
    9.Du skal ikke tro at noen bryr seg om deg!
    10.Du skal ikke tro at du kan lære oss noe!

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •