(!) Terminator 3 - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3
Viser resultater 41 til 44 av 44
    Administrator Gorm sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Sted
    Jessheim
    Poster
    14,042
    Takk & like
    Nevnt
    34 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av runar
    tråkket vist en del folk på tærne her inne . Sorry! ops: La meg forsvare meg litt her. Nå skal det sies at mitt hjemmekinoanlegg er av økonomiklassen. Surround anlegg fra thomson (4000kr). Pluss en bra 10' sub (1700kr). Men grunnet kone og en 6mnd liten gutt, så ser jeg stort sett film med surround head-set.

Har hørt hjemmekinoanlegg som er myyyye bedre enn mitt, men jeg syntes faktisk ikke at dem slår kino thx lyd. Vanskelig å forklare, men jeg opplever at kinoen leverer mer trøkk i lyden. Men jeg er på ingen måte fintfølende på god lyd. Så lenge det er mye trøkk (dvs mye bass) i et anlegg syntes jeg stort sett det er bra.
    Hei Runar.
    Stikk en tur innom, så skal jeg gi deg så mye trøkk i lyden at du må gre håret etterpå.
    Mvh Gorm

ISF / THX kalibratør
    projektor, TV, grading-monitorer, display

Intermediate Arendal sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    3,764
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå er ikke god filmlyd bare ett spørsmål om trykk, men om følelsen av størrelse på lydbildet.

Det kan godt være et lyden er "dårligere" på kino, men når det er 10 meter til nærmeste høyttaler og en del ekko osv. så virker lyden liksom større på en måte.

Litt vanskelig å forklare, det bare er sånn

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    189
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ødeleggelsene var vanvittig underholdende!
    Storyen var komisk dårlig.Den siste tanken som satt i hue mitt var at ett super incest team av arnold unger(dyslektikere,cp skadde,downs folk)skulle redde verden.........Latterlig.
    Men underholdene var den.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    668
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tenk å ødelegge den eneste rollen Arnold passer perfekt til på denne måten. Gjort han til en klovn, brillene er det tåpeligste jeg har sett. Kula i munnen....guuuud så originalt! Men sånn blir det vel når mannen bak de to første filmene takker nei og det kommer en ny inn. Actionscenene holder dog mål. Denne filmen er likevel kun til for å tjene penger og maken til oppfølgerbasert slutt har jeg ikke sett på lenge.

Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •