Er pitch black verd å kjøpe?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 26
    Intermediate runar sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    903
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Er pitch black verd å kjøpe?

Er denne bra? kan få den for 5.99 pund hos play.com?

Intermediate Magnera sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    927
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hmm...har sett den et par ganger ,men er vel ikke verdt å eie.

Unnrtak: Dersom du skal se toeren også (som jeg liker litt bedre)..og 6 pund er ikke store summen da..

Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    903
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja..skal kjøpe ridderick når den kommer på billigsalg også..så jeg slo til å kjøpte Pitch black. 70kr er jo bare 20kr mer en videobutikken for leie. Da kan jeg liksågodt eie den.

Intermediate Magnera sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    927
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    sant nok...

Intermediate
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    624
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    nix. ingen vin diesel filmer er verdt å eie.

Newcomer Blodpudding sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    185
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Litt uenig med keyzeren her. Den er verd å se, men ikke å eie. Den er mye bedre enn Chronicles of Riddick ihvertfall.

Intermediate _LarZen_ sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,195
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er etter min mening en så absolut kul film. Om du liker Vin Diesel i tillegg så er det et stort plus.

Og til den prisen der så er det ikke noe å tenke på.

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    1,209
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har du sett den 2 ganger, er det vel verdt å eie vs leie, siden den kun koster kr 70 ? I tillegg slipper en å få en leiefilm som er full av hakker og fettmerker og som en kanskje må bytte.

Koster en film kr 70 og en vurderer å leie den uansett, kan en liksågodt kjøpe den. Det koster kr 20 mer, men en får den rett i posten og kan velge å se den når det passer og ikke akkurat på den dagen de har den inne i DVD butikken. Skulle den finne veien tilbake til DVD spilleren for andre gang, har det iallefall vært en lønnsom investering.

Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    903
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jepp..jeg har som mål å se alle filmene om igjen når jeg har glemt dem (ca 1-3 år)

Newcomer Blodpudding sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    185
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Alex F
    Koster en film kr 70 og en vurderer å leie den uansett, kan en liksågodt kjøpe den. Det koster kr 20 mer
    De er jammen dyrt å leie film i Bergen, her i Stavanger får du leie 2 for 29.

Intermediate Mastiff sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    1,970
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Som vanlig er jeg og keysersoze uenige... :twisted: Det meste av Vin Diesel (eller Mark Vincent, som han egentlig heter) er verd å eie! Pitch Black er en morsom Alien-variant. Riddick er en helt annen sjanger, men minst like tøff.

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    1,209
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Blodpudding
    Sitat Opprinnelig postet av Alex F
    Koster en film kr 70 og en vurderer å leie den uansett, kan en liksågodt kjøpe den. Det koster kr 20 mer
    De er jammen dyrt å leie film i Bergen, her i Stavanger får du leie 2 for 29.
    Jeg visste at det var flere grunner til at jeg ikke skulle forlatt mønsterbyen for 15 år siden :wink: Her i Bergen må en iallefall betale kr 50 for nyheter på Forum Video. Kan også låne 2 nyheter for kr 69, men en må fremdeles levere dem tilbake neste dag. Har sett noen steder langt fra der jeg bor som leier ut 2 filmer for kr 50, men har ikke sjekket utvalget.

Uansett er det sjelden jeg leier filmer, da jeg kjøper dem på nettet heller, eller låner av noen jeg kjenner (har en kamerat som har over 300 filmer).

Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    903
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Snakket med bestekameraten min (fra Bergen) i går. Han trodde han hadde sett pitch black for lenge siden og at han ikke likte den noe særlig. Han sa som han pleier å si. en midt på treet film. Men han digget riddick. Og som han påsto; Pitch black er en Dårlig/middels B-film, mens riddick er en god/svært god B-film.

Vi pleier å ha samme smak, men jeg har alltid ment at han har en svært "enkel" smak. Dvs han elsker gode amerikanske action-filmer og stort sett bare det. Det gjør jo jeg og, men jeg liker også en del andre spesial-filmer. f.eks Zulu..som jeg kan se 10 ganger minst...er en film han ville hatet!

Så jeg har ikke de største forventningene til Pitch black, men siden jeg uansett kommer til å kjøpe Riddick når den kommer til gi-bort-pris så kan det være greit å ha denne.

Intermediate polkalizer sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,199
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det skader ikke å ha den i samlingen... selv synes jeg den er ganske dårlig, men det er sci-fi og dermed får den straks dobbel så mange gratispoeng som andre filmer i mine øyne. Har et par kule scener, men jeg sliter litt med Macho-Vin og en del teite ting i handlingen. (Kjøpte den når den kom ut, men har bare sett den en gang + et par scener hist og her).

Når jeg tenker meg om bør du heller se Aliens spec. ed. om igjen. Samme type film, ti ganger så bra, minst!

Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    903
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Aliens skal sees...da dette er klart den beste filmen av alle de fire aliens filomene.

Men jeg vil kjøpe Alien Quadrilogy og venter desp på at denne samlepakken skal synke til spott-pris :cry:

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    1,209
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ehh.. Ikke enig. Alien 1 er desidert den beste, synes jeg. Her må en ta med i betraktning "overraskelsesmomentet" i denne filmen. Da den kom ut, visste ingen hva dette var for noe. Ellers så synes jeg Aliens blir litt for mye av det gode. Jeg digger filmen og effektene, men filmen bærer preg av en typisk oppfølger som skal overgå eneren på alle områder.

Blir litt søkt at den lille jenta skal overleve alt mulig, mens alle andre ikke klarer seg.

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Synes ikke Pitch Black er så verst jeg, om man liker sjangeren (og hvilke andre tilsvarende filmer har man, i tillegg til Alien-filmene?). Den er rimelig vellaget teknisk sett (knalltøff lyssetting), kompetente skuespillerprestasjoner, og det er litt interessant at den mest sympatiske filmen er muslim og attpåtil araber; ikke helt Hollywood-norm.

Biologisk sett er den dog helt på trynet.

Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    903
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mange som liker Alien best ja. Og stort sett alle dem som gjør det har ikke amerikansk action/krigsfilmer som favoritt-filmer.

Men siden nettopp denne sjangeren er min favoritt, så liker jeg Aliens best. Alien syntes jeg rett og slett er frustrerende...nesten alle blir drept av en enkelt fiende...jeg liker når mange "bad guys" blir blåst i fillebiter

Active Hairball sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    474
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av keysersoze
    nix. ingen vin diesel filmer er verdt å eie.

så "saving private ryan" er ikke verdt å eie???

Intermediate polkalizer sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,199
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    :lol: Unntaket som bekrefter regelen. Det er ikke så veldig mange andre (severdige) filmer i sjangeren, men starship troopers er jo en ganske festlig vri.

Side 1 av 2 1 2 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •