StarGate SG1 The Series ( Sone 1 )

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Intermediate _LarZen_ sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,195
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

StarGate SG1 The Series ( Sone 1 )

Jeg har sett noen få klipp av denne serien på Tv3 men fikk aldri sommlet meg til å se på det. Så jeg kjøpte sesong 1 og 2 og har nå sett sesong 1 og er halveis i nr 2.

Og jeg må bare få sagt hvor glad jeg er blitt i denne serien. Den vokser på deg altså...en får hele tiden vite mere å mere og en blir godt kjent med vær å en av hoved karakterene utover i serien på en veldig god måte.

Jeg sammenligner SG1 litt med Star Trek seriene...di er like men samtidig så veldig ulike.... Om du har sansen for Star Trek, Babylon 5 etc...så kan jeg anbefale denne serien på det varmeste altså.

Ikke er dem dyre heller di 3 første sesongene koster 255,- og dem andre koster ca 388,- plus frakt da. Men det blir sendt via DHL så en slipper tollgebyret. http://www.dv-depot.com/xiga/search....mp;Submit=+Go+

Bilde kvalitet varierer litt på episodene, litt kornete bilde på noen av episodene. Spesielt di første....og effektene i di første episodene er litt dårlige. Men utover så blir det bare bedre å bedre! Er vel totalt 7 sesonger tror jeg og den nye sagan Stargate Atlantis kommer på dvd i år også..

Så jeg anbefaler så absolutt denne serien!

Intermediate [wcip]Angel sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    1,180
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Stargate SG1 var faktisk en rimelig heftig serie de første sesongene. Jeg begynte å merke en dalende kvalitet på både skuespiller-prestasjoner og ikke minst manuskripter i sesong 5 og utover. Nå er vi midt i sesong 8, og jeg gruer meg til å se hver episode. Jeg vet ikke hvorfor jeg gidder å følge med lenger. Det er grusomt elendig og jeg kvier og ergrer meg over hver eneste elendig replikk eller hendelse som er fullstendig blottet for logikk eller kontinuitet.

SG: Atlantis er 10 ganger verre enn SG1 på sitt verste.

Men de første 3-4 sesongene av SG1 er sølv verd!

Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,195
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ojda....dette høres ikke helt bra ut. Men jeg må nesten fortsette å se serien da...kan lissom ikke stoppe nå.

Får håpe det ikke er så ille som du sier da.....men det spørs... :shock:

Active
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    496
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror det er mye smag og behag her. Jeg synes nesten serien har tatt seg opp etterhvert og har ikke noe å klage på sesong 8 så langt.

Atlantis er også helt grei IMHO. Følger med på den og ST:ENT.

Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,195
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er nok mye smak å behag ja....må nok bestille noen flere bokser idag tror jeg. :lol:

Edit: Da har jeg bestilt sesong 3 og 4, det kom på 800kr levert på døra. Er vel ikke så ille pris det vel?

Newcomer Crowly sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    182
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg syntes nå serien holder god kvalitet helt ut til sesong 7. Sesong 8 har tapt seg, men fortsatt underholdende. Har hele sesong 2 og nesten hele 3, sesong 1 og 4 og manglede episoder av sesong 3 er bestilt =)

Stargate: Atlantis er meget bra. Den vil bli bestilt når den kommer.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •